quote:Op donderdag 25 november 2004 17:17 schreef _bigmac_ het volgende:
Knip
ZOWIEE is in the housequote:Op donderdag 25 november 2004 17:22 schreef ZOWIEE het volgende:
hoi
Popstarsquote:Op donderdag 25 november 2004 17:29 schreef Airelle het volgende:
nu je het over 'in the house' hebt.
ik heb gister naar popstars in the house gekeken.
waardeloos iets.
de bus en BB en de tvkapper heb ik nooit gezien.quote:Op donderdag 25 november 2004 17:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Popstars
Idols
De Bus
De tv-kapper
Big Brother 2, 3, 4...
Idolsquote:Op donderdag 25 november 2004 17:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Popstars
Idols
De Bus
De tv-kapper
Big Brother 2, 3, 4...
wtf is the surreal life?quote:Op donderdag 25 november 2004 17:50 schreef _bigmac_ het volgende:
Doe mij maar de amerikaanse real life shows
The Surreal Life.
Fear Factor.
Paradise hotel. (Dat was zo fucking cool )
Dat is elk siezoen zes oud celebs die twaalfdagen lang in een huis moeten wonen met elkaar en elke dag een opdracht krijgen denk aan : Een toneel stuk voor kinderen opvoeren,naar een nudisten kamp gaan enz. Dit alles met (Ex) celebs onder wie : Ron Jeremy,Mini-Me ,Vanilla ice en Flava Flava.quote:Op donderdag 25 november 2004 18:03 schreef Airelle het volgende:
[..]
wtf is the surreal life?
Oh ja die...quote:Op donderdag 25 november 2004 20:11 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Dat is elk siezoen zes oud celebs die twaalfdagen lang in een huis moeten wonen met elkaar en elke dag een opdracht krijgen denk aan : Een toneel stuk voor kinderen opvoeren,naar een nudisten kamp gaan enz. Dit alles met (Ex) celebs onder wie : Ron Jeremy,Mini-Me ,Vanilla ice en Flava Flava.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |