quote:Op maandag 18 oktober 2004 17:10 schreef Svensational het volgende:
Vanmorgen was ze nog in PTRom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Erg zielig inderdaad. Over zoiets maak je geen grappen.quote:Op maandag 18 oktober 2004 17:21 schreef timbob het volgende:
BM had tegen mij op MSN gezegd dat er iets ergs met Evelien gebeurt was, en dat ik 'm snel moest bellen.. en toen had hij het nummer gegeven van zo'n Zeik en kankerlijn, waar je wat in moest spreken...
vind ik persoonlijk een zielige grap.
How could we notquote:Op maandag 18 oktober 2004 18:48 schreef BVO het volgende:
Hebben de GTST en/of ONM-FOK!kers dit topic al gezien?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Stem mee: de ultieme ONM en GTST Top 10 !!
Die komen er bij mij ook in.quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:07 schreef BVO het volgende:
1 No doubt - Don't speak
17 Abel - Onderweg
19 Norah Jones - Don't know why
21 Aretha Franklin - Natural Woman
35 Aretha Franklin - Respect
Zo'n mooi nummer.quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:09 schreef timbob het volgende:
Normaal laat ik altijd ieder z'n eigen smaak en in z'n waarde..
maar henk westbroek?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
die stem!quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Zo'n mooi nummer.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
tim... waar ben je??quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:59 schreef timbob het volgende:
[..]
die stem!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik vind henk gewoon een beetje een nare man
quote:Op maandag 18 oktober 2004 21:02 schreef niksan het volgende:
[..]
tim... waar ben je??om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
waar is de altijd leuke, aardige en vrolijke timbob??om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 18 oktober 2004 21:31 schreef timbob het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
zal ik voor de gein m'n top50 weer eens posten?
hij stond zo achteraf in dat oude topic
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 00:35 schreef Dada het volgende:
En iedereen is naar bed....slaap zacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop