quote:Op donderdag 18 november 2004 20:44 schreef Bupatih het volgende:
Waarom nou die lelijke foto
Ik zeg maar niks,word toch al met de nek aangekeken.quote:Op donderdag 18 november 2004 20:32 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Klonen ik ? Wat blaat jij nou ik heb er eentje. Net zo veel als Evelien en BOB![]()
7quote:Op donderdag 18 november 2004 20:48 schreef Christine het volgende:
Er is iets geks met het fotoboek
Zie: http://fotoboek.fok.nl/user/tania18
Je staat er wel tussen.quote:Op donderdag 18 november 2004 20:47 schreef Dizer het volgende:
A: je hebt deze geopend voordat de vorige vol was
B: ik sta er niet tussen
*boycot deze topic
quote:Op donderdag 18 november 2004 20:47 schreef Orginial het volgende:
Willen jullie dat ik blijf?
Ja ben jij er nou al achter wie die Habbo is ??quote:Op donderdag 18 november 2004 20:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
7
Komt dat door Habbo?
Kruisje..... beter kijken tuttebolquote:Op donderdag 18 november 2004 20:49 schreef Christine het volgende:
[..]
Je staat er wel tussen.
Beter kijken, oetlul
Nee.quote:Op donderdag 18 november 2004 20:49 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Ja ben jij er nou al achter wie die Habbo is ??
Ik zou maar zeggen wat de anderen waarschijnlijk denkenquote:Op donderdag 18 november 2004 20:47 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik zeg maar niks,word toch al met de nek aangekeken.
Even een vraag: Willen jullie dat ik blijf?Ik wil zelf wel heel graag blijven en dan gewoon gezellig net als jullie kletsen enzo inplaats van altijd afgezeken te worden,zouden jullie me die kans willen geven?
Dat kruisje komt door het defecte (?) fotoboek.quote:Op donderdag 18 november 2004 20:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kruisje..... beter kijken tuttebol
Als het aan mij ligt wel.quote:Op donderdag 18 november 2004 20:47 schreef Orginial het volgende:
[..]
Even een vraag: Willen jullie dat ik blijf?Ik wil zelf wel heel graag blijven en dan gewoon gezellig net als jullie kletsen enzo inplaats van altijd afgezeken te worden,zouden jullie me die kans willen geven?
Zolang jij net gaat spammen overal dan heb ik er geen problemen mee....quote:Op donderdag 18 november 2004 20:47 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dankequote:Op donderdag 18 november 2004 20:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt wel.
Je bent flink veranderd sinds je unban.
Positief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |