Sterktequote:Op zondag 28 november 2004 19:47 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Het klinkt vrij ernstig .. Dizer sterkte jongen....
Sterkte!quote:Op zondag 28 november 2004 19:47 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Het klinkt vrij ernstig .. Dizer sterkte jongen....
Dat doen pooiers met hun bitches schijnt hetquote:Op zondag 28 november 2004 19:49 schreef BVO het volgende:
Die smilieverhalen heb ik hier trouwens ook weleens gehoord...
Maar het schijnt idd niet waar te zijn.
Dat is coolquote:Op zondag 28 november 2004 19:49 schreef Duiveltja het volgende:
Ik heb 3 vleugels in de OP pic
Dat klopt niet
Zou je anders niet regelmatig in de krant iets moeten lezen over mensen die in smileys veranderd waren?quote:Op zondag 28 november 2004 19:49 schreef BVO het volgende:
Die smilieverhalen heb ik hier trouwens ook weleens gehoord...
Maar het schijnt idd niet waar te zijn.
Ja idd.quote:Op zondag 28 november 2004 19:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Het is wel dood eng.
Ben echt blij dat het niet waar is.
Ja, dat lijkt me ook wel ja.quote:Op zondag 28 november 2004 19:51 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Zou je anders niet regelmatig in de krant iets moeten lezen over mensen die in smileys veranderd waren?
Ja,ze hadden er bij mij op school ook over.Ging rond over MSN enzo.quote:Op zondag 28 november 2004 19:51 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Zou je anders niet regelmatig in de krant iets moeten lezen over mensen die in smileys veranderd waren?
Jij altijd met je honden.quote:Op zondag 28 november 2004 19:52 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja idd.
Moet er niet aan denken als je ff alleen met de honden loop savonds dat er een paar jongetjes vragen of je wil neuken of dat ''die andere optie'' wil doenEn dat ze dan je ''mond'' open scheuren.
Ril......quote:Op zondag 28 november 2004 19:52 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja idd.
Moet er niet aan denken als je ff alleen met de honden loop savonds dat er een paar jongetjes vragen of je wil neuken of dat ''die andere optie'' wil doenEn dat ze dan je ''mond'' open scheuren.
Barrelquote:Op zondag 28 november 2004 19:53 schreef Orginial het volgende:
[..]
Jij altijd met je honden.![]()
Haha jep.Waarom ben je niet op MSN?quote:Op zondag 28 november 2004 19:54 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Barrel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |