quote:Op zondag 28 november 2004 19:47 schreef static het volgende:
En weer open.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sterktequote:Op zondag 28 november 2004 19:47 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Het klinkt vrij ernstig .. Dizer sterkte jongen....
Sterkte!quote:Op zondag 28 november 2004 19:47 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Het klinkt vrij ernstig .. Dizer sterkte jongen....
Dat doen pooiers met hun bitches schijnt hetquote:Op zondag 28 november 2004 19:49 schreef BVO het volgende:
Die smilieverhalen heb ik hier trouwens ook weleens gehoord..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar het schijnt idd niet waar te zijn.
Dat is coolquote:Op zondag 28 november 2004 19:49 schreef Duiveltja het volgende:
Ik heb 3 vleugels in de OP picom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat klopt nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zou je anders niet regelmatig in de krant iets moeten lezen over mensen die in smileys veranderd waren?quote:Op zondag 28 november 2004 19:49 schreef BVO het volgende:
Die smilieverhalen heb ik hier trouwens ook weleens gehoord..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar het schijnt idd niet waar te zijn.
Ja idd.quote:Op zondag 28 november 2004 19:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Het is wel dood eng.
Ben echt blij dat het niet waar is.
Ja, dat lijkt me ook wel ja.quote:Op zondag 28 november 2004 19:51 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Zou je anders niet regelmatig in de krant iets moeten lezen over mensen die in smileys veranderd waren?
Ja,ze hadden er bij mij op school ook over.Ging rond over MSN enzo.quote:Op zondag 28 november 2004 19:51 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Zou je anders niet regelmatig in de krant iets moeten lezen over mensen die in smileys veranderd waren?
Jij altijd met je honden.quote:Op zondag 28 november 2004 19:52 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja idd.
Moet er niet aan denken als je ff alleen met de honden loop savonds dat er een paar jongetjes vragen of je wil neuken of dat ''die andere optie'' wil doenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.En dat ze dan je ''mond'' open scheuren.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ril......quote:Op zondag 28 november 2004 19:52 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja idd.
Moet er niet aan denken als je ff alleen met de honden loop savonds dat er een paar jongetjes vragen of je wil neuken of dat ''die andere optie'' wil doenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.En dat ze dan je ''mond'' open scheuren.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Barrelquote:Op zondag 28 november 2004 19:53 schreef Orginial het volgende:
[..]
Jij altijd met je honden.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Haha jep.Waarom ben je niet op MSN?quote:Op zondag 28 november 2004 19:54 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Barrelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop