De ware reden is zoals gezegd:quote:Op zondag 12 december 2004 12:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Krijgen we nu de ware reden waarom je bent gestopt met moderen Tom_Tom-?
Okequote:Op zondag 12 december 2004 12:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
De ware reden is zoals gezegd:
- Ik vond het niet leuk meer.
- Ik wou m'n tijd anders besteden.
Ja, en toen ik 'm daar per mail op aansprak wist meneer van niets.quote:Op zondag 12 december 2004 12:39 schreef BVO het volgende:
Oh ja, Bupatih: Roel_Jewel is kut omdat hij altijd loopt te zeuren in IDO enzo..
Oh. Oké.quote:Op zondag 12 december 2004 12:39 schreef BVO het volgende:
Oh ja, Bupatih: Roel_Jewel is kut omdat hij altijd loopt te zeuren in IDO enzo..
Spoilersquote:
Hij zeurde vooral over schatje en mij. We modereerden niet zoals meneertje dat graag had gewild.quote:Op zondag 12 december 2004 12:40 schreef Bupatih het volgende:
Wat zeurt 'ie dan precies?
Feyenoord moet winnen!!quote:Op zondag 12 december 2004 12:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Spoilers![]()
Feyenoord mag wel winnen van mij hoor.
Hij zeurt over alles. Hij zeurt over Hind (dan heb je het bij mij al direct verpest, dat begrijp jequote:Op zondag 12 december 2004 12:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh. Oké.
Wat zeurt 'ie dan precies?
Da's niet aardigquote:Op zondag 12 december 2004 12:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hij zeurde vooral over schatje en mij. We modereerden niet zoals meneertje dat graag had gewild.
Dus toch nog een extra reden.quote:Op zondag 12 december 2004 12:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hij zeurde vooral over schatje en mij. We modereerden niet zoals meneertje dat graag had gewild.
Het modden tijdens bepaalde avonden leek me ook geen pretje.quote:Op zondag 12 december 2004 12:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
IDO was echt geweldig leuk om te modden.quote:Op zondag 12 december 2004 12:44 schreef BVO het volgende:
Het modden tijdens bepaalde avonden leek me ook geen pretje..
Er werd nog meer gescholden dan tijdens de gemiddelde Ajax - Feyenoord..
Hij heeft je dus gewoon weg gejaagd met ze gezeur de homoquote:Op zondag 12 december 2004 12:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
Roel_Jewel was gewoon zo irritant dat het niet meer leuk was om je aan te ergeren. Hij viel mij ook steeds aan op m'n Irma fanaticisme (ofzo..). En hij vond het raar als we het niet okay vonden dat hij in de Idolstopics ging verkondigen dat schatje en ik ons niet zo moesten aanstellen met het zeggen van: "Ja, jouw topic is te vroeg!" enzo. Terwijl je als crew commentaar op elkaar achter de schermen moet geven. Maar dat snapte íe niet. "Ik reageer in IDO als user, niet als mod." Flikker op zeikzak, dat slaat nergens op.
En ja, het zit diep.
Nee, dat zou nou ook weer teveel eer voor R_J zijn.quote:Op zondag 12 december 2004 12:47 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Hij heeft je dus gewoon weg gejaagd met ze gezeur de homo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |