quote:Op donderdag 6 januari 2005 01:16 schreef Orginial het volgende:
* Orginial valt van verbazing achterover van zijn stoel.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat ik dit nog mag meemaken!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ook.Harstikke bedankt voor mijn ode-aan Showtopicquote:Op donderdag 6 januari 2005 01:17 schreef Dizer het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en nu ga ik slapen..ik moet om 9 uur op de tennisbaan zijnom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en terecht!!!quote:Op donderdag 6 januari 2005 01:19 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik ook.Harstikke bedankt voor mijn ode-aan Showtopicom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.En veel sterkte met opstaan morgenvroeg.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 6 januari 2005 09:36 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.GoodMorning NL!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hay babbette21quote:Op donderdag 6 januari 2005 09:41 schreef babette21 het volgende:
tvp'tje...
ow sorryquote:Op donderdag 6 januari 2005 09:45 schreef babette21 het volgende:
he zussie.....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
b'tje teveel, slaapkop
whaha..quote:vandaag is 't nationale 555-dag....... zal ik m'n foto hier gaan veilen?!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nee al 'n tijdje niet meer haha....quote:Op donderdag 6 januari 2005 09:47 schreef Airelle het volgende:
je bent trouwens helemaal geen 21 meerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja hoor.quote:Op donderdag 6 januari 2005 09:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee al 'n tijdje niet meer haha....
ben ooit, destijds nog op ilsechat volgens mij begonnen als babette19,
maar had na 2 jaar genoeg van nickname-update... vind 't wel best zo
en 21 is mijn lucky number dus komt mooi uit.....
en nu moet ik weg, weer fijn doosjes inpakken en kasten uit elkaar schroeven.....
tot vanavond [mag ik jou aanstellen tot veilingmeester?!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.]Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
trouwens die post in FB, was niet bot bedoeld hoor.quote:Op donderdag 6 januari 2005 09:57 schreef Duiveltja het volgende:
Ik had vandaag eik wel naar de Dam gewildom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, weet ikquote:Op donderdag 6 januari 2005 09:59 schreef Airelle het volgende:
[..]
trouwens die post in FB, was niet bot bedoeld hoor.
ik las het gister terug, zag er niet zo aardig uit.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik heb geen share-ware dingetje.quote:Op donderdag 6 januari 2005 10:00 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja, weet ikom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
BVO schijnt het nummer wel te waarderenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb ik nou ook, maar heb nog zoooo veel te doen deze week,... niet verstandig dus ... maar wel jammer. Acda en de Munnik, Blofquote:Op donderdag 6 januari 2005 09:57 schreef Duiveltja het volgende:
Ik had vandaag eik wel naar de Dam gewildom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Via de post?quote:Op donderdag 6 januari 2005 10:01 schreef Airelle het volgende:
[..]
ik heb geen share-ware dingetje.
kun je het niet sturen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tiesto sluit het geheel afquote:Op donderdag 6 januari 2005 10:01 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Heb ik nou ook, maar heb nog zoooo veel te doen deze week,... niet verstandig dus ... maar wel jammer. Acda en de Munnik, Blofom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
messengerquote:Op donderdag 6 januari 2005 10:04 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Via de post?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
is al.quote:Op donderdag 6 januari 2005 10:06 schreef Duiveltja het volgende:
doe maar adden danom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gaan jullie vanavond nog kijken naar de inzamelingsuitzending?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop