Ik ga ook niet zo vaak uit, eens in de 3 weken ofzo!!quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind uitgaan vreselijk, Airelle.
Ik erger me meer aan mensen en dingen en muziek dan dat ik het naar m'n zin heb.
Why not?quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:09 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik ga ook niet zo vaak uit, eens in de 3 weken ofzo!!
Maar Duiveltja, ik hoop niet dat ze meer wilom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Omdat het niet echt een aantrekkelijke meid isquote:
Haha ik weet ook nog niet OF ik mee ga, het is wel leuk natuurlijk!!quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:26 schreef Duiveltja het volgende:
Waarom ga je dan mee?
Omdat ze zei dat ze je een leuke jongen vond?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Niemand kan natuurlijk tippen aan die prachtige openingspost van de laatste editie.quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:31 schreef Duiveltja het volgende:
Blijkbaar heeft niemand zin om een nieuwe te openenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik open maar even geen GTST topics meer,die vallen toch in het niets vergeleken met die van Iwan.quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:31 schreef Duiveltja het volgende:
Blijkbaar heeft niemand zin om een nieuwe te openenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij post wat ik denk mijn waarde...quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:35 schreef BVO het volgende:
Waarom unsticky?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Inderdaad,Charlie is zwanger hoor.quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:36 schreef Airelle het volgende:
Ja.. als niemand het doet... dan ga ik nu wel iets verzinnen.
Ik.quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:37 schreef BVO het volgende:
Wie kijkt er hier weleens naar Cosmetische chirurgie live?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoe doe je diequote:Op vrijdag 17 december 2004 20:49 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Wat een lelijke smiley, Duiveltja. [afbeelding]
Gewoon die link als plaatje postenquote:Op vrijdag 17 december 2004 20:51 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Hoe doe je dieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop