Ik ga ook niet zo vaak uit, eens in de 3 weken ofzo!!quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind uitgaan vreselijk, Airelle.
Ik erger me meer aan mensen en dingen en muziek dan dat ik het naar m'n zin heb.
Why not?quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:09 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik ga ook niet zo vaak uit, eens in de 3 weken ofzo!!
Maar Duiveltja, ik hoop niet dat ze meer wil
Haha ik weet ook nog niet OF ik mee ga, het is wel leuk natuurlijk!!quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:26 schreef Duiveltja het volgende:
Waarom ga je dan mee?
Omdat ze zei dat ze je een leuke jongen vond?
Niemand kan natuurlijk tippen aan die prachtige openingspost van de laatste editie.quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:31 schreef Duiveltja het volgende:
Blijkbaar heeft niemand zin om een nieuwe te openen
Ik open maar even geen GTST topics meer,die vallen toch in het niets vergeleken met die van Iwan.quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:31 schreef Duiveltja het volgende:
Blijkbaar heeft niemand zin om een nieuwe te openen
Jij post wat ik denk mijn waarde...quote:
Inderdaad,Charlie is zwanger hoor.quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:36 schreef Airelle het volgende:
Ja.. als niemand het doet... dan ga ik nu wel iets verzinnen.
Ik.quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:37 schreef BVO het volgende:
Wie kijkt er hier weleens naar Cosmetische chirurgie live?.
Hoe doe je diequote:Op vrijdag 17 december 2004 20:49 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Wat een lelijke smiley, Duiveltja. [afbeelding]
Dat is viesquote:Op vrijdag 17 december 2004 20:37 schreef BVO het volgende:
Wie kijkt er hier weleens naar Cosmetische chirurgie live?.
maar je hebt geen huiswerk in de vakantiequote:Op vrijdag 17 december 2004 21:22 schreef Airelle het volgende:
Ik heb volgende week tentamen week!
Aargh
Maar twee praktische opdrachtenquote:Op vrijdag 17 december 2004 21:29 schreef niksan het volgende:
[..]
maar je hebt geen huiswerk in de vakantie
toch?
Je moest solliciterenquote:
Ach ja.quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:37 schreef Duiveltja het volgende:
In het kader van het terugbrengen van de sticky's in de fora's en het feit dat SC sowieso toch wel altijd bovenaan zal bungelen is dit besloten
Forum - Foraquote:Op vrijdag 17 december 2004 21:40 schreef Bupatih het volgende:
fora's is dubbelop.
Hmm, ik verveel me weer eens.
Nee. Ik ben gewoon slimquote:Op vrijdag 17 december 2004 21:44 schreef Airelle het volgende:
[..]
Forum - Fora
Datum - Data
Heb jij trouwens Latijn?
En de mensen die hier posten mochten niet mee doen aan de vergadering?quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:37 schreef Duiveltja het volgende:
In het kader van het terugbrengen van de sticky's in de fora en het feit dat SC sowieso toch wel altijd bovenaan zal bungelen is dit besloten
Ik heb voor je gevote maar je red het nooit die Tessje heeft half fok afgeneukt en die Yvonne en zij zijn vriendinnen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |