kut ik moet nog lerenquote:Op dinsdag 21 december 2004 18:20 schreef Bupatih het volgende:
Ik trek mijn galakostuum alvast aan voor de awarduitreiking
Op mijquote:Op dinsdag 21 december 2004 18:20 schreef haagse_elfje het volgende:
oké heb ook maar op het alerlaatste moment gestemd
Maar jij bent niet echt een nieuwkomerquote:Op dinsdag 21 december 2004 18:20 schreef Airelle het volgende:
spannende concurentie strijd om de georgina tieten-award.
toetatoet vs. airelle
ja ik ben nieuw ik ken alleen de verbeterde orgi...... enuh graag gedaan!quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:22 schreef BVO het volgende:
Orginial is genomineerd voor leukste user..
En ik heb wéér een grootste relnicht-nominatie..
Dat zijn er al twee..
[afbeelding][afbeelding]
Voor meest ondergewaardeerde user, je kan er maar blij mee zijn.quote:
Wel.quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar jij bent niet echt een nieuwkomer [afbeelding]
Ik vind die smiley tof!!!!!!![]()
quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:33 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
wie weet kan je binnenkort een feestje vieren
[afbeelding]
Ja, maar eigenlijk ben je nog een beetje dunn0w. Dus vind ik je niet écht nieuw.quote:
Jawel het ging om 2004quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar jij bent niet echt een nieuwkomer [afbeelding]
Ik vind die smiley tof!!!!!!![]()
dunn0w is ook uit 2004quote:Op dinsdag 21 december 2004 19:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar eigenlijk ben je nog een beetje dunn0w. Dus vind ik je niet écht nieuw.
Nee, ze stemde op mij bij meest overgewaardeerde user én grappigste user.quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Voor meest ondergewaardeerde user, je kan er maar blij mee zijn..
Als er een Susan-Visser-lookalike-award zou zijn, had ik op je gestemd hoorquote:Op dinsdag 21 december 2004 19:04 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Jawel het ging om 2004
ik zit niet eens in de running![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 december 2004 19:04 schreef Airelle het volgende:
[..]
dunn0w is ook uit 2004.
Maarja whatever ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
wie is dat?quote:Op dinsdag 21 december 2004 19:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als er een Susan-Visser-lookalike-award zou zijn, had ik op je gestemd hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |