kut ik moet nog lerenquote:Op dinsdag 21 december 2004 18:20 schreef Bupatih het volgende:
Ik trek mijn galakostuum alvast aan voor de awarduitreikingom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hou op schei uit....quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:20 schreef Airelle het volgende:
[..]
kut ik moet nog lerenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Op mijquote:Op dinsdag 21 december 2004 18:20 schreef haagse_elfje het volgende:
oké heb ook maar op het alerlaatste moment gestemd
Maar jij bent niet echt een nieuwkomerquote:Op dinsdag 21 december 2004 18:20 schreef Airelle het volgende:
spannende concurentie strijd om de georgina tieten-award.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
toetatoet vs. airelle
ja ik ben nieuw ik ken alleen de verbeterde orgi...... enuh graag gedaan!quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:22 schreef BVO het volgende:
Orginial is genomineerd voor leukste user.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En ik heb wéér een grootste relnicht-nominatie.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat zijn er al twee.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding][afbeelding]
ik weet wel op wie ik moet stemmen...quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Op mijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Voor meest ondergewaardeerde user, je kan er maar blij mee zijn.quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Op mijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wel.quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar jij bent niet echt een nieuwkomer [afbeelding]
Ik vind die smiley tof!!!!!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wie weet kan je binnenkort een feestje vierenquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:33 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
wie weet kan je binnenkort een feestje vieren
[afbeelding]
Ja, maar eigenlijk ben je nog een beetje dunn0w. Dus vind ik je niet écht nieuw.quote:
Jawel het ging om 2004quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar jij bent niet echt een nieuwkomer [afbeelding]
Ik vind die smiley tof!!!!!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dunn0w is ook uit 2004quote:Op dinsdag 21 december 2004 19:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar eigenlijk ben je nog een beetje dunn0w. Dus vind ik je niet écht nieuw.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, ze stemde op mij bij meest overgewaardeerde user én grappigste user.quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Voor meest ondergewaardeerde user, je kan er maar blij mee zijn.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als er een Susan-Visser-lookalike-award zou zijn, had ik op je gestemd hoorquote:Op dinsdag 21 december 2004 19:04 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Jawel het ging om 2004
ik zit niet eens in de runningom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 21 december 2004 19:04 schreef Airelle het volgende:
[..]
dunn0w is ook uit 2004om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maarja whatever ....
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wie is dat?quote:Op dinsdag 21 december 2004 19:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als er een Susan-Visser-lookalike-award zou zijn, had ik op je gestemd hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop