Man wees tog eens tevredenquote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:27 schreef Orginial het volgende:
Wat een kuttopic, over Angelina Jolie.
Geef mij maarYolanthe van Kasbergen
![]()
Voor jouw welja. Ik wil gewoon Yolanthe, begrepen?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:28 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Man wees tog eens tevreden![]()
Dit is het lekkerste wijf of aarde![]()
wijfquote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:28 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Man wees tog eens tevreden![]()
Dit is het lekkerste wijf of aarde![]()
Waarom zou je ondergewicht willen als je zelf een gezond gewicht hebt?quote:Orginial zei:
WaatDat wil ik ook
![]()
Mijn BMI is 15,92quote:Een te laag gewicht kan risico’s voor de gezondheid met zich meebrengen. De conditie kan achteruit gaan en iemand kan zich sneller lusteloos en moe voelen. Ook neemt waarschijnlijk de kans op botbreuken toe. Een BMI van 18,5 of minder is een ernstige risicofactor voor osteoporose (botontkalking).
Het is niet fijn om dwangmatig te eten..quote:Van ondergewicht is sprake als iemand minder weegt dan goed is voor zijn gezondheid. Voor gezonde mensen met ondergewicht is het vaak niet eenvoudig aan te komen. Het beste is het eetpatroon structureel aan te passen. Vooral belangrijk is om genoeg te eten. Bijvoorbeeld door vaker iets te eten: ook tussen de maaltijden door.
Maar ik wil af van die "zwembandjes"quote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:30 schreef ZOWIEE het volgende:
Ode
[..]
Waarom zou je ondergewicht willen als je zelf een gezond gewicht hebt?
[..]
Mijn BMI is 15,92
[..]
Het is niet fijn om dwangmatig te eten..
Wees dus maar blij met je gezonde gewicht
Byeee slaap zeequote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]Uhuh.
Anyway, ik ga slapenTrusten
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]Uhuh.
Anyway, ik ga slapenTrusten
Dan moet je dus trainen en niet afvallenquote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:31 schreef Orginial het volgende:
[..]
Maar ik wil af van die "zwembandjes"
Ik ga het proberen, maar de sportschool is zo erg.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:32 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dan moet je dus trainen en niet afvallen
Het kan ook thuis voor de tv hoor, je hoeft niet perse naar de sportschoolquote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:33 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik ga het proberen, maar de sportschool is zo erg.![]()
Ja het was ook de verkeerdequote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:38 schreef Airelle het volgende:
He die ene doet het niet...
NU ga ik echt slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |