quote:
Roddick is ook best liefquote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:26 schreef BVO het volgende:
[..]Come
on
.
Met die hoge stem van 'em..
En ik ben fan van Roddick..
Ja.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:28 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Roddick is ook best lief![]()
Maar Lleyton ziet er een stuk beter uit sinds het uit is met Kim![]()
Maar het gaat natuurlijk om het tennis![]()
Hoezo heb jij al met iemand een complot?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:27 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Dat complot gebeurne gaat cool worden
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:30 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja.
Hij loopt heel erg veel, daar heb ik echt bewondering voor.
Goh ik had het kunnen wetenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:28 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Roddick is ook best lief![]()
Maar Lleyton ziet er een stuk beter uit sinds het uit is met Kim![]()
Maar het gaat natuurlijk om het tennis![]()
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
Tanja, je avatar is stuk.
Nee hij moest Davis Cup spelenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:32 schreef Duiveltja het volgende:
Tis wel jammer dat hij niet zijn titel komt verdedigen in Rotjeknor
Die doet zelf ook mee, dus dat is eigenlijk niet eerlijk.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:36 schreef _ELMaikel_ het volgende:
maar de persoon waar alles heen gemailt word de stemmen enzo is dus mark03 ?
of hebben we al een tweede kanidaat .
Achja ik kijk vrouwentennis ook niet omdat het zo spectaculair is hoorquote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:32 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wat?
Dat ik puur en alleen kijk voor het tennis?![]()
Owja klopt. Maar ik betwijfel of hij uberhaupt nog komt naar Rotterdam nu het uit is met diequote:
Lijkt me dat modjes zijn gekozen vanwege de eerlijk en oprechtheidquote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Die doet zelf ook mee, dus dat is eigenlijk niet eerlijk.
We moeten iemand vinden die niet meedoet en dat eerlijk enzo doet, of een systeempje waar dat mee kan ofzo..
Ik ga morgenochtend m'n wekker er trouwens wel voor zetten hoor.. Als ik het vanavond redelijk vroeg houd tenminste.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |