quote:Op woensdag 2 februari 2005 17:05 schreef Tania18 het volgende:
Zo, ik heb ook weer een voor schut ervaring meegemaakt
Ik kreeg net een mailtje van mijn afstudeerbegeleidster over het vervolg van mijn onderzoek. Ik wilde hem beantwoorden, maar voordat ik een normaal verhaal kan typen, maak ik eerst een opzet. Dus een tekst met allemaal steekwoorden en nog een hoop onzin erin, druk ik per ongeluk op verzenden. Wat ben ik toch ook lomp soms
Nee maar wel zinnen die een zwaar geestelijk gehandicapte nog beter had kunnen formulerenquote:Op woensdag 2 februari 2005 17:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]![]()
Ach, zal best meevallen. Je hebt er geen rare woorden ofzo ingezet.
Toch?
Als hij slim is, heeft hij wel door dat het steekwoorden waren.quote:Op woensdag 2 februari 2005 17:11 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nee maar wel zinnen die een zwaar geestelijk gehandicapte nog beter had kunnen formuleren
Now that's what I call stupidquote:En het stomme is dat ik een minuut daarvoor nog dacht van 'Oh, nu moet ik niet per ongeluk op verzenden drukken'![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2005 17:05 schreef Tania18 het volgende:
Zo, ik heb ook weer een voor schut ervaring meegemaakt
Ik kreeg net een mailtje van mijn afstudeerbegeleidster over het vervolg van mijn onderzoek. Ik wilde hem beantwoorden, maar voordat ik een normaal verhaal kan typen, maak ik eerst een opzet. Dus een tekst met allemaal steekwoorden en nog een hoop onzin erin, druk ik per ongeluk op verzenden. Wat ben ik toch ook lomp soms
quote:Op woensdag 2 februari 2005 15:30 schreef Nano het volgende:
En tja wel een beetje blij voor het koniklijk paar!Gefeliciteerd Willem en Max!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |