Nee joh, niks engs aanquote:Op donderdag 13 januari 2005 21:58 schreef babette21 het volgende:
ai die is engom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
no offense
quote:"Can you tell me which way I have to go?" asked Alice
"It depends which way you want to go," said the Cat
"I don't know which way I want to go."
"Than it doesn't matter which path you choose," said the Cat
Dank jequote:Op donderdag 13 januari 2005 22:03 schreef babette21 het volgende:
eng en dun... je mag 'm hebbenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die je kan halen bij Photoshopquote:Op donderdag 13 januari 2005 22:07 schreef mark_03 het volgende:
Dat zijn lenzenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
kleurlenzen....quote:
De kat zonder kopquote:Op donderdag 13 januari 2005 22:05 schreef babette21 het volgende:
Ook 'n soort van quote van mij:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja. En de koning zei dat het wel kon, zolang die een lichaam had.quote:Op donderdag 13 januari 2005 22:19 schreef babette21 het volgende:
@ Bupa: 't klinkt wel bekend maar ik weet 't niet meer...
maar 't is wel logisch natuurlijk, 't verhaal van de koningin [van 't kaartspel toch?]
deze regeltjes kreeg ik van een mede-backpacker, verwoord 't reiswereldje wel 'n beetje
en werd dan ook doorgegeven van de 1 op de ander... vond 't wel wat hebben haha
En nu heb ik niet eens enge foto's geplaatstquote:Op donderdag 13 januari 2005 22:20 schreef Airelle het volgende:
Ja die laatste is wel mooi ZOWIEE. [zie shok]
Maar ik blijf er bij dat tie eng is...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
die koning was 'n beetje domquote:Op donderdag 13 januari 2005 22:22 schreef Bupatih het volgende:
Ja. En de koning zei dat het wel kon, zolang die een lichaam had.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ofzo.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, precies dat heb ik ook.quote:Op donderdag 13 januari 2005 22:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
die koning was 'n beetje domom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en die koningin wilde alleen maar iedereen onthoofden.... als kind vond ik haar echt eng haha
[overigens denk ik dat ik 't verhaal nu meer zou kunnen waarderen dan toen,
symboliek is waarschijnlijk helemaal langs me heengegaan haha]
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 13 januari 2005 22:35 schreef Dizer het volgende:
Muse.. ieeeghom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb vandaag de knoop doorgehakt! Vanaf 1 maart werk ik bij de BCCom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Lekturamaquote:Op donderdag 13 januari 2005 22:36 schreef babette21 het volgende:
haha die had ik ook!!!! maar bij ons heetten ze gewoon "bandjes en boeken"om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
moest altijd huilen bij "de kleine zeemeermin" [die veranderde in sop ipv in een mens!!!]
en "het meisje met de zwavelstokjes" [ging ook dood] hahahahaha!!!
maar goed, om terug te komen op Alice.... symboliek rules...!!
Weet nog dat ik destijds voor Frans "Le petit prince" moest lezen.
De hele klas kotste van dat boek maar ik vond 'm geweldig.
En nog steeds trouwens, zelfs na 30x [her-]lezen haha!!
Goed zo!!!!! Gaat vast heel tof worden, veel succes alvast!!!quote:Op donderdag 13 januari 2005 22:35 schreef Dizer het volgende:
Ik heb vandaag de knoop doorgehakt! Vanaf 1 maart werk ik bij de BCCom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop