Die spam is niet nodig het staat al in je sigquote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:32 schreef BVO het volgende:
knip
Het werkt welquote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:41 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Die spam is niet nodig het staat al in je sigom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:42 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Het werkt welom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Er klikken mensen opquote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:45 schreef Duiveltja het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoiquote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:46 schreef Timmai het volgende:
ben ik weeeeer
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:52 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Hoiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:53 schreef Timmai het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Alles goed?
Zeker, ja het bier smaakte weer lekker na zeker 4 dagen van onthouding.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:56 schreef ZOWIEE het volgende:
ik accepteer de cookies.
Ja hoor, met jou ook?
Lekker gezopen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, heb niks spannends gedaanquote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:58 schreef Timmai het volgende:
[..]
Zeker, ja het bier smaakte weer lekker na zeker 4 dagen van onthouding.
jij ook een spannende avond gehad?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Good for youquote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:47 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Wij zien allesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
euh.. hier is het al weekend hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:59 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nee, heb niks spannends gedaanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar het weekend komt eraan heom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, ik heb zelfs vakantiequote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:05 schreef Timmai het volgende:
[..]
euh.. hier is het al weekend hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:08 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, ik heb zelfs vakantieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar morgen gaat denk ik wel leuker worden dan vandaagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Uhuhquote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:00 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Good for youom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nou ja, dan blijf ik iig niet heel de dag thuis en dat is dus al een verbetering ten opzichte van vandaagquote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:09 schreef Timmai het volgende:
ik accepteer de cookies.
Wat is er morgen voor speciaals dan?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hele dag thuis.. hoe hou je het volquote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:10 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nou ja, dan blijf ik iig niet heel de dag thuis en dat is dus al een verbetering ten opzichte van vandaagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik moet wel eerst iets voor school doen, maar daarna ga ik het gezellig makenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nou ja, ik ben wel even naar de koopavond geweest hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:14 schreef Timmai het volgende:
[..]
Hele dag thuis.. hoe hou je het volom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ow bahquote:Het schijnt morgen weekend te zijn, maar ik moet morgen, zaterdag én zondag werken.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik post er, dat is toch reden genoegquote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:16 schreef Zhenar het volgende:
En is SHOK de moeite waard? Wat is het eigenlijk precies? Ik wilde net gaan kijken, maar het was down.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop