Die spam is niet nodig het staat al in je sigquote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:32 schreef BVO het volgende:
knip
Het werkt welquote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:41 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Die spam is niet nodig het staat al in je sig
Zeker, ja het bier smaakte weer lekker na zeker 4 dagen van onthouding.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:56 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]![]()
Ja hoor, met jou ook?
Lekker gezopen?
Nee, heb niks spannends gedaanquote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:58 schreef Timmai het volgende:
[..]
Zeker, ja het bier smaakte weer lekker na zeker 4 dagen van onthouding.
jij ook een spannende avond gehad?![]()
euh.. hier is het al weekend hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:59 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nee, heb niks spannends gedaan
Maar het weekend komt eraan he
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:08 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, ik heb zelfs vakantie
Maar morgen gaat denk ik wel leuker worden dan vandaag
Nou ja, dan blijf ik iig niet heel de dag thuis en dat is dus al een verbetering ten opzichte van vandaagquote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:09 schreef Timmai het volgende:
[..]
Wat is er morgen voor speciaals dan?![]()
Hele dag thuis.. hoe hou je het volquote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:10 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nou ja, dan blijf ik iig niet heel de dag thuis en dat is dus al een verbetering ten opzichte van vandaag![]()
Ik moet wel eerst iets voor school doen, maar daarna ga ik het gezellig maken
Nou ja, ik ben wel even naar de koopavond geweest hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:14 schreef Timmai het volgende:
[..]
Hele dag thuis.. hoe hou je het vol
Ow bahquote:Het schijnt morgen weekend te zijn, maar ik moet morgen, zaterdag én zondag werken.![]()
Ik post er, dat is toch reden genoegquote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:16 schreef Zhenar het volgende:
En is SHOK de moeite waard? Wat is het eigenlijk precies? Ik wilde net gaan kijken, maar het was down.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |