quote:Op dinsdag 25 januari 2005 01:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Heineken =![]()
Amstel = arbeiders bier (zei ik dat?)
Stom van me, alleen heb ik wat met Paarden.. en nee...ik bedoel niet sexquote:Op dinsdag 25 januari 2005 01:19 schreef Zhenar het volgende:
En toch wilde je niet deel uit maken van de hoogdravende dierensex discussie in SC...![]()
![]()
Laat me raden...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 01:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Stom van me, alleen heb ik wat met Paarden.. en nee...ik bedoel niet sex![]()
Ach jah, naast het snijden van andermans hoofden en vrouwen dwingen zichzelf op te blazen, vind ik het ook af en toe leuk om een amsteltje te pakken en daarna van de lege flesjes bommen te makenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 01:22 schreef Zhenar het volgende:
Komische Jihad zul je hebben met die tweede godsdienst. Ongelovigen bekogelen met bierdopjes enzo...
Dat was kort maar krachtig.quote:
Mijn opvang moeder heette ook Black Beauty. Mijn opvangvader z'n naam was ook Stormquote:Op dinsdag 25 januari 2005 01:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Laat me raden...
Als kind ben je te vondeling gelegd in een weiland waar je door paarden bent opgevoed totdat je klaar was de wijde wereld in te gaan!...
...Niet?
Daar noem je ook meteen een paar érg leuke hobby's!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 01:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ach jah, naast het snijden van andermans hoofden en vrouwen dwingen zichzelf op te blazen, vind ik het ook af en toe leuk om een amsteltje te pakken en daarna van de lege flesjes bommen te maken![]()
![]()
En ze hebben je natuurlijk een prachtige opvoeding gegeven. Alleen jammer dat je op ongepaste momenten begint te hinniken en tevens wild wordt als iemand een handje hooi voor je neus houdt.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 01:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mijn opvang moeder heette ook Black Beauty. Mijn opvangvader z'n naam was ook Storm
Ach jah, je moet ook wat doen, naast het dagelijkse regime als hoofd van het Al Qaida netwerk en rechter arm van Osamaquote:Op dinsdag 25 januari 2005 01:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Daar noem je ook meteen een paar érg leuke hobby's!
Heb je het ook niet gezien? Er staat nu een bordje bij alle kinderboederijen hier in de omgeving. Verboden terrein voor Dizerquote:Op dinsdag 25 januari 2005 01:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En ze hebben je natuurlijk een prachtige opvoeding gegeven. Alleen jammer dat je op ongepaste momenten begint te hinniken en tevens wild wordt als iemand een handje hooi voor je neus houdt.
Bezigheidstherapie.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 01:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ach jah, je moet ook wat doen, naast het dagelijkse regime als hoofd van het Al Qaida netwerk en rechter arm van Osama
Vind ik ook altijd zó irritant, als ik weer een straatverbod krijg.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 01:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heb je het ook niet gezien? Er staat nu een bordje bij alle kinderboederijen hier in de omgeving. Verboden terrein voor Dizer
Je moet iets doen om je agressie kwijt te raken. Opkropen is ook niet goed!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 01:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Bezigheidstherapie.Ik begrijp het volkomen.
Ik zei nog tegen je, Inge Schrama wil zich alleen nog maar door negers nemen, na het proeven van Bing's chocolade staafquote:Op dinsdag 25 januari 2005 01:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Vind ik ook altijd zó irritant, als ik weer een straatverbod krijg.![]()
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 01:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zei nog tegen je, Inge Schrama wil zich alleen nog maar door negers nemen, na het proeven van Bing's chocolade staaf
Ach, lik mij bolle reetquote:Op dinsdag 25 januari 2005 01:33 schreef Zhenar het volgende:
Hee, ik zie opeens dat nr. 123 t/m 127 dubbel staan in de OP. FOEI!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |