Het was sarcastisch bedoeld schat, zie PI.quote:Op zondag 23 januari 2005 19:45 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik vind hem niet super lekker maar ook niet echt leleijk.
Maar ik meen het echt. Hijs niet echt super lelijk en ook niet super knap !!quote:Op zondag 23 januari 2005 19:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Het was sarcastisch bedoeld schat, zie PI.
Maar om er serieus op in te gaan: denk dat z'n lichaam een dikke voldoende krijgt, maar z'n hoofd heeft een paar minpuntjes, maar daar is aan de werken: oorbelletje uit, korter geknipt kapseltje en bakkebaarden wegscheren.
[afbeelding]
nee bahquote:Op zondag 23 januari 2005 20:12 schreef Airelle het volgende:
Ik vond Sebastiaan er leuker uitzien in ONM.
Bah.Geef mij maarquote:Op zondag 23 januari 2005 21:07 schreef Woelli het volgende:
[..]
Dat wel![]()
in GTST is die iets sexier !!!![]()
Sexy... nou neequote:Op zondag 23 januari 2005 21:07 schreef Woelli het volgende:
[..]
Dat wel![]()
in GTST is die iets sexier !!!![]()
ONM heeft helemaal geen sexy manquote:Op maandag 24 januari 2005 17:42 schreef Airelle het volgende:
[..]
Sexy... nou nee.
Er zijn veels te weinig sexy mannen in GTST.
Het contract van Victoria loopt in mei ook af, misschien een dubbel afscheid? Ze wist gister bij Life & Cooking nog niet of ze door wilde...quote:Op maandag 24 januari 2005 20:38 schreef digispeed het volgende:
En toch denk ik dat Martine niet hiervoor de cel indraaid.
Ik denk dat er nog iets heel spannends staat te gebeuren aan het eind van dit seizoen.
HMG heeft nml nog niet officieel bekend gemaakt dat Inge Ipenburg vertrekt.
Haar contract loopt nml tot Mei. En zolang de verhaallijn rekken lijkt me niet.
Ik hoop een spectaculaire exit. Moord op Martine !
Wie was het Ludo, Sjors of Isabella ?
ik denk dat ze stopt.quote:Op maandag 24 januari 2005 20:48 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Het contract van Victoria loopt in mei ook af, misschien een dubbel afscheid? Ze wist gister bij Life & Cooking nog niet of ze door wilde...We'll see
Ja dat wou zequote:Op maandag 24 januari 2005 21:00 schreef Woelli het volgende:
[..]
ik denk dat ze stopt.
ze wou toch haar studie afmaken en daarnaar wou ze zich storten op films toch.
Natuurlijk stopt ze.quote:Op maandag 24 januari 2005 20:48 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Het contract van Victoria loopt in mei ook af, misschien een dubbel afscheid? Ze wist gister bij Life & Cooking nog niet of ze door wilde...We'll see
Ja.quote:Op maandag 24 januari 2005 22:08 schreef Airelle het volgende:
[..]
Natuurlijk stopt ze.
Dat heeft ze al meerdere keren duidelijk gemaakt.
Tis wel jammer.
juist wel,quote:Op maandag 24 januari 2005 22:28 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ze speelde erg goed vandaag!
Kon je van Betje niet zeggen....
Maar... maar... dan blijft er niemand over! En waarom Dorothea en Bing eruit als je juist vers bloed wilt?!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:13 schreef Dizer het volgende:
Ik begin me nu mateloos aan Ludo te ergeren. Een van mijn favoriete spelers, vind ik laatste tijd echt enorm saai worden. Ik hoop eigenlijk op een tijdelijke (1 jaar lange) exit voor Ludo. Even rust van hem. Iedereen is er wel voor een tijdje euit geweest behalve Ludo, Janine en Jef. Het lijkt me geweldig als Ludo voor de dood van Carel gaat opdraaien of zo. Of een jaar de gevangenis in moet voor afpersing of zo! Ray die Janine in een coma slaat voor een jaar lang en Dennis die overlijdt in zijn coma. Ray die vlucht weg en komt nooit meer terug.
Het is tijd voor wat nieuws in de serie.
Ik wil meer van Martine als verliefde puber zien. Ik wil meer van Suzanne zien en meer van Charlie als moeder. Oma Barbara die een relatie krijgt met Robert zie ik ook wel zitten. Geweldig!
Van mij mag er een opschoning komen in GTST netals in ONM.
Weg mogen dus:
Jef
Janine
Ludo
Ray
Dennis
Dorothea
Bing
Yasmin
Stefano
Daaag
Er mogen wel nieuwe mensen komen, of een paar uit de oude garde (Dian en Huib met kinderen of zoquote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar... maar... dan blijft er niemand over! En waarom Dorothea en Bing eruit als je juist vers bloed wilt?!![]()
Ik blijf juist die weg die Ludo beslaat, namelijk 'terug naar rijkdom en aanzien' een hele leuke vinden, bovendien kan Ludo zoveel veelzijdige rollen spelen.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:13 schreef Dizer het volgende:
Ik begin me nu mateloos aan Ludo te ergeren. Een van mijn favoriete spelers, vind ik laatste tijd echt enorm saai worden. Ik hoop eigenlijk op een tijdelijke (1 jaar lange) exit voor Ludo. Even rust van hem. Iedereen is er wel voor een tijdje euit geweest behalve Ludo, Janine en Jef. Het lijkt me geweldig als Ludo voor de dood van Carel gaat opdraaien of zo. Of een jaar de gevangenis in moet voor afpersing of zo! Ray die Janine in een coma slaat voor een jaar lang en Dennis die overlijdt in zijn coma. Ray die vlucht weg en komt nooit meer terug.
Het is tijd voor wat nieuws in de serie.
Ik wil meer van Martine als verliefde puber zien. Ik wil meer van Suzanne zien en meer van Charlie als moeder. Oma Barbara die een relatie krijgt met Robert zie ik ook wel zitten. Geweldig!
Van mij mag er een opschoning komen in GTST netals in ONM.
Weg mogen dus:
Jef
Janine
Ludo
Ray
Dennis
Dorothea
Bing
Yasmin
Stefano
Daaag
Maximaal een jaar maar hoor. Netals Laura of Robert of zo. Maar niet voor altijd! Dag mag nooooit gebeuren. Het blijft Janinequote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
En Janine weg? Waar zit je verstand Dizer????
Hehe... "geliefden", wat een romantische term.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Er mogen wel nieuwe mensen komen, of een paar uit de oude garde (Dian en Huib met kinderen of zo) En dorothea en bing zijn gewoon slecht en bagger en een stomme verhaallijn.
En kom op, iedereen kan zien dat Bing en Sjors uiteindelijk geliefden worden...zit er dik aan te komen..
ik kon even niks verzinnenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hehe... "geliefden", wat een romantische term.
Tja, je had ook kunnen zeggen "iedereen kan zien dat Bing en Sjors elkaar uiteindelijk bruut zullen nemen", maar dat staat zo ordinair.quote:
Tjah, of..quote:Op dinsdag 25 januari 2005 01:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Tja, je had ook kunnen zeggen "iedereen kan zien dat Bing en Sjors elkaar uiteindelijk bruut zullen nemen", maar dat staat zo ordinair.![]()
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 01:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tjah, of..
Iedereen kan zien dat Sjors eindelijk geil aan het worden is en dat ze Bing zwaar wil neuken totdat hij met zijn grote dikke lil niet meer kan klaarkomen omdat het best wel pijnlijk is na 12 keer klaarkomen achter elkaar
Ach je moest eens wetenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 01:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat soort taal ben ik niet van jou gewend!
Maar ik kan de poëtische charme van die zin niet ontkennen.
En toch wilde je niet deel uit maken van de hoogdravende dierensex discussie in SC...quote:
Zie SCquote:Op dinsdag 25 januari 2005 01:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En toch wilde je niet deel uit maken van de hoogdravende dierensex discussie in SC...![]()
![]()
(dit wordt wel erg offtopic - maar wel grappig dit haasje-over FOK!en)
Nou ik vind haar rol wel leuk.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 11:50 schreef buzzer het volgende:
Kunnen ze Sabine Koning niet terugnemen....
Wat acteert die bagger zeg in ONM
volgens mij was ze der alleen om Stefano en Yasmin in Meerdijk te houdenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 12:10 schreef mark_03 het volgende:
Had meer verwacht van de terugkeer van Rick en Anita btw. Had gedacht dat Rick de kroeg weer zou overnemen i.v.m. de ruzie van Ray en Dennis. Maar ze zijn maar een aflevering geweestWat een gedoe om niks dus ...
Let jij wel op?! Het was om Oom Govert weer happy te krijgen.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 12:19 schreef Woelli het volgende:
[..]
volgens mij was ze der alleen om Stefano en Yasmin in Meerdijk te houden
maar die kan wel door meer mensen worden opgevrolijk bijvoorbeeld Jesscia of Hedwig,quote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:55 schreef Orginial het volgende:
[..]
Let jij wel op?! Het was om Oom Govert weer happy te krijgen.
Das toch al jaren zo?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:55 schreef Frey het volgende:
GTST had vorige week de hele week boven de 2 miljoen kijkers![]()
beter toch, hoevaal jaar gaat gtst denken julllie nog door ik denk zelfs nog zeker wel 10 jaarquote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:55 schreef Frey het volgende:
GTST had vorige week de hele week boven de 2 miljoen kijkers![]()
Zolang tv bestaat denk ik. Het zal altijd commercieel interessant blijven.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:58 schreef Woelli het volgende:
[..]
beter toch, hoevaal jaar gaat gtst denken julllie nog door ik denk zelfs nog zeker wel 10 jaar![]()
Het is een poosje onder de 2 miljoen geweest.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:58 schreef Orginial het volgende:
[..]
Nou, GTST heeft vele ups and downs.![]()
Nee, ik vind dat ze 2 miljoen niet eens verdienen. Ik vind het echt saai gewordenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:05 schreef Airelle het volgende:
[..]
Het is een poosje onder de 2 miljoen geweest.
Maar tegenwoordig zit het weer standaard rond de 2,2 miljoen.
Niets nieuw onder de zon dus.
80 a 90 procent van de kijkers 'volgt' het. Dus saaiheid zal pas over een langere termijn de kijkcijfers beinvloeden.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:06 schreef Orginial het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat ze 2 miljoen niet eens verdienen. Ik vind het echt saai geworden![]()
Ik heb al me hoop op Lotje gevestigd.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:09 schreef Airelle het volgende:
[..]
80 a 90 procent van de kijkers 'volgt' het. Dus saaiheid zal pas over een langere termijn de kijkcijfers beinvloeden.
maargoed... als ze er zo en dan eens een superspannende/mooie aflevering tegen aan gooien, maakt het nog geen fluit uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |