ik kon even niks verzinnenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hehe... "geliefden", wat een romantische term.
Tja, je had ook kunnen zeggen "iedereen kan zien dat Bing en Sjors elkaar uiteindelijk bruut zullen nemen", maar dat staat zo ordinair.quote:
Tjah, of..quote:Op dinsdag 25 januari 2005 01:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Tja, je had ook kunnen zeggen "iedereen kan zien dat Bing en Sjors elkaar uiteindelijk bruut zullen nemen", maar dat staat zo ordinair.![]()
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 01:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tjah, of..
Iedereen kan zien dat Sjors eindelijk geil aan het worden is en dat ze Bing zwaar wil neuken totdat hij met zijn grote dikke lil niet meer kan klaarkomen omdat het best wel pijnlijk is na 12 keer klaarkomen achter elkaar
Ach je moest eens wetenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 01:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat soort taal ben ik niet van jou gewend!
Maar ik kan de poėtische charme van die zin niet ontkennen.
En toch wilde je niet deel uit maken van de hoogdravende dierensex discussie in SC...quote:
Zie SCquote:Op dinsdag 25 januari 2005 01:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En toch wilde je niet deel uit maken van de hoogdravende dierensex discussie in SC...![]()
![]()
(dit wordt wel erg offtopic - maar wel grappig dit haasje-over FOK!en)
Nou ik vind haar rol wel leuk.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 11:50 schreef buzzer het volgende:
Kunnen ze Sabine Koning niet terugnemen....
Wat acteert die bagger zeg in ONM
volgens mij was ze der alleen om Stefano en Yasmin in Meerdijk te houdenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 12:10 schreef mark_03 het volgende:
Had meer verwacht van de terugkeer van Rick en Anita btw. Had gedacht dat Rick de kroeg weer zou overnemen i.v.m. de ruzie van Ray en Dennis. Maar ze zijn maar een aflevering geweestWat een gedoe om niks dus ...
Let jij wel op?! Het was om Oom Govert weer happy te krijgen.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 12:19 schreef Woelli het volgende:
[..]
volgens mij was ze der alleen om Stefano en Yasmin in Meerdijk te houden
maar die kan wel door meer mensen worden opgevrolijk bijvoorbeeld Jesscia of Hedwig,quote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:55 schreef Orginial het volgende:
[..]
Let jij wel op?! Het was om Oom Govert weer happy te krijgen.
Das toch al jaren zo?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:55 schreef Frey het volgende:
GTST had vorige week de hele week boven de 2 miljoen kijkers![]()
beter toch, hoevaal jaar gaat gtst denken julllie nog door ik denk zelfs nog zeker wel 10 jaarquote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:55 schreef Frey het volgende:
GTST had vorige week de hele week boven de 2 miljoen kijkers![]()
Zolang tv bestaat denk ik. Het zal altijd commercieel interessant blijven.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:58 schreef Woelli het volgende:
[..]
beter toch, hoevaal jaar gaat gtst denken julllie nog door ik denk zelfs nog zeker wel 10 jaar![]()
Het is een poosje onder de 2 miljoen geweest.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:58 schreef Orginial het volgende:
[..]
Nou, GTST heeft vele ups and downs.![]()
Nee, ik vind dat ze 2 miljoen niet eens verdienen. Ik vind het echt saai gewordenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:05 schreef Airelle het volgende:
[..]
Het is een poosje onder de 2 miljoen geweest.
Maar tegenwoordig zit het weer standaard rond de 2,2 miljoen.
Niets nieuw onder de zon dus.
80 a 90 procent van de kijkers 'volgt' het. Dus saaiheid zal pas over een langere termijn de kijkcijfers beinvloeden.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:06 schreef Orginial het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat ze 2 miljoen niet eens verdienen. Ik vind het echt saai geworden![]()
Ik heb al me hoop op Lotje gevestigd.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:09 schreef Airelle het volgende:
[..]
80 a 90 procent van de kijkers 'volgt' het. Dus saaiheid zal pas over een langere termijn de kijkcijfers beinvloeden.
maargoed... als ze er zo en dan eens een superspannende/mooie aflevering tegen aan gooien, maakt het nog geen fluit uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |