quote:
Nee ok, ik had gewoon geen zin om de test te maken om te kijken of ik een Babette was of nietquote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:42 schreef Airelle het volgende:
[..]
wat DNA-profiel betreft wel.
verder vind ik de meeste mensen niet zo uniek.
wow, touché..... * trots op zusje isquote:Airelle: wat DNA-profiel betreft wel.
verder vind ik de meeste mensen niet zo uniek.
[rode] wijn is fijn!!!!quote:maar gewoon: wijn wijn wijn wijn!
dankjequote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
wow, touché..... * trots op zusje is
[..]
[rode] wijn is fijn!!!!
haha "een Babette"... dingen worden hier ernstig uit z'n verband geruktquote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:47 schreef ZOWIEE het volgende:
Nee ok, ik had gewoon geen zin om de test te maken om te kijken of ik een Babette was of niet
Ik heb, uiteraard, gestemd op haarquote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:49 schreef BVO het volgende:
Ik heb nog spijt dat ik niet voor ZOWIEEEEEEEE heb gestemd tijdens de Awards..
Al zijn de andere SHO'sters ook allemaal beeldig hoor..
ooooohoo, dat viel best mee! Ik zei alleen dat ik uniek was en toen zei Babette dat lelijke mensen dat altijd zeggen en toen dacht ik dat ze zei dat ik lelijk was enzo en ik viste niet naar complimentjes hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:48 schreef Airelle het volgende:
Is dit het antwoord op de complimentvragende-opmerking van Zowiee?
Het is wel waar hoor.. daar niet van.
zeg dat dan gewoonquote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:47 schreef ZOWIEE het volgende:
Nee ok, ik had gewoon geen zin om de test te maken om te kijken of ik een Babette was of niet [afbeelding]
Ja, ik bedoel niet jouquote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
haha "een Babette"... dingen worden hier ernstig uit z'n verband gerukt
overigens lijk jij me meer 'n Finette... Zus, wat vind jij?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |