Wat liefquote:Op donderdag 17 maart 2005 16:33 schreef BVO het volgende:
Ik wilde er net een openen voor Tania en haar dike wang..
Oh, oproep aan Airelle en Dada: Stemmen!
Dat was misschien wel leuker geweest ookquote:Op donderdag 17 maart 2005 16:33 schreef BVO het volgende:
Ik wilde er net een openen voor Tania en haar dike wang..
Oh, oproep aan Airelle en Dada: Stemmen!
Ik vind vooral de smaak van dat medicinale gaasje zo ranzigquote:Op donderdag 17 maart 2005 16:46 schreef BVO het volgende:
Ik vond die prikken nog het ergste.. Oh, en had ook vrij veel bloed in m'n mond de hele dag, was ook erg irritant.
Heb er verder, zeker de eerste keer, niet echt veel pijn van gehad.
Dat gaasje mag er na een tijdje toch uit??quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:48 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik vind vooral de smaak van dat medicinale gaasje zo ranzig
Die plek waar de kies is weggehaald doet ook niet veel pijn, maar mijn kaak wel, ik kan alleen maar hele kleine stukjes eten
Er zaten twee gaasjes in. De bovenste mocht er na een half uurtje uit, maar nu zit er nog een helemaal in, die moet er volgende week nog uitgehaald wordenquote:Op donderdag 17 maart 2005 16:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat gaasje mag er na een tijdje toch uit??
Als ik een beetje aan de andere kant at, lukt het 's avonds al wel weer redelijk..
Lukt het trekken zelf wel goed? Stond 'ie recht of moest 'ie er echt uit getrokken worden??
quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:58 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Er zaten twee gaasjes in. De bovenste mocht er na een half uurtje uit, maar nu zit er nog een helemaal in, die moet er volgende week nog uitgehaald worden
Ik krijg m'n kaak maar een heel klein stukje open, dus aan de andere kant eten lukt ook niet echt. Hij stond wel vrij recht geloof ik, maar hij moest wel hard trekken om hem eruit te krijgen, daarom doet mijn kaak waarschijnlijk ook zo pijn
[geile modus]quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:12 schreef ZOWIEE het volgende:
Nou, ik heb 2 keer gestemd tot nu toe geloof ik![]()
Dus nog even wachten op die 2 slomen en dan op naar ronde 3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |