Wat liefquote:Op donderdag 17 maart 2005 16:33 schreef BVO het volgende:
Ik wilde er net een openen voor Tania en haar dike wang..
Oh, oproep aan Airelle en Dada: Stemmen!
Dat was misschien wel leuker geweest ookquote:Op donderdag 17 maart 2005 16:33 schreef BVO het volgende:
Ik wilde er net een openen voor Tania en haar dike wang..
Oh, oproep aan Airelle en Dada: Stemmen!
Ik vind vooral de smaak van dat medicinale gaasje zo ranzigquote:Op donderdag 17 maart 2005 16:46 schreef BVO het volgende:
Ik vond die prikken nog het ergste.. Oh, en had ook vrij veel bloed in m'n mond de hele dag, was ook erg irritant.
Heb er verder, zeker de eerste keer, niet echt veel pijn van gehad.
Dat gaasje mag er na een tijdje toch uit??quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:48 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik vind vooral de smaak van dat medicinale gaasje zo ranzig
Die plek waar de kies is weggehaald doet ook niet veel pijn, maar mijn kaak wel, ik kan alleen maar hele kleine stukjes eten
Er zaten twee gaasjes in. De bovenste mocht er na een half uurtje uit, maar nu zit er nog een helemaal in, die moet er volgende week nog uitgehaald wordenquote:Op donderdag 17 maart 2005 16:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat gaasje mag er na een tijdje toch uit??
Als ik een beetje aan de andere kant at, lukt het 's avonds al wel weer redelijk..
Lukt het trekken zelf wel goed? Stond 'ie recht of moest 'ie er echt uit getrokken worden??
quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:58 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Er zaten twee gaasjes in. De bovenste mocht er na een half uurtje uit, maar nu zit er nog een helemaal in, die moet er volgende week nog uitgehaald worden
Ik krijg m'n kaak maar een heel klein stukje open, dus aan de andere kant eten lukt ook niet echt. Hij stond wel vrij recht geloof ik, maar hij moest wel hard trekken om hem eruit te krijgen, daarom doet mijn kaak waarschijnlijk ook zo pijn
[geile modus]quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:12 schreef ZOWIEE het volgende:
Nou, ik heb 2 keer gestemd tot nu toe geloof ik![]()
Dus nog even wachten op die 2 slomen en dan op naar ronde 3
Nicequote:Op donderdag 17 maart 2005 17:16 schreef babette21 het volgende:
* Babetje heeft al 4 weken niet gerookt!!
sorry moest ik even kwijt...
lucky you...quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:16 schreef babette21 het volgende:
* Babetje heeft al 4 weken niet gerookt!!
sorry moest ik even kwijt...
Je hebt niet eens op m'n FB-update gereageerd.quote:
Dat zeg je tegen iedereenquote:Op donderdag 17 maart 2005 17:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Je hebt niet eens op m'n FB-update gereageerd..
Terwijl ik het toch allemaal voor jou gedaan heb..
Ik zal de volgende keer mijn fb speciaal voor jou updaten!quote:
Geil.quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer mijn fb speciaal voor jou updaten!
Uhuh.quote:
Wow beter!quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:07 schreef Airelle het volgende:
Nouja sort of..... uitwisseling .. maar wel naar Ibiza.
zekers... wij kwam niet verder dan de Belgische Ardennenquote:Op donderdag 17 maart 2005 18:12 schreef Airelle het volgende:
Moet wel de hele week spaans proberen te praten.
Maar eik heb ik best een leuke school he?
27 maart, volgens mij.quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:13 schreef mark_03 het volgende:
Tot wanneer kun je nu die foto's inzenden voor dat Usertoernooi?
Ben ik ook geweest.. in de derdequote:Op donderdag 17 maart 2005 18:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
zekers... wij kwam niet verder dan de Belgische Ardennen
Whoei, nog een weekje om mezelf lomp op de foto te zettenquote:
Waar hebben jullie het over?quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:20 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Whoei, nog een weekje om mezelf lomp op de foto te zetten![]()
De verkiezing Mister / Misses Fok!quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:21 schreef Airelle het volgende:
[..]
Waar hebben jullie het over?
Welke foto's?
Gaan jullie nu allemaal mee doenquote:Op donderdag 17 maart 2005 18:27 schreef mark_03 het volgende:
[..]
De verkiezing Mister / Misses Fok!
Ff kijken wie er nog meer meedoen ... denk dat ik op dit moment wel een kans maak ookquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:35 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ff kijken wie er nog meer meedoen ... denk dat ik op dit moment wel een kans maak ook![]()
Zijn er heel erg weinig i.e.g.
Ja, ik verveel mequote:Op donderdag 17 maart 2005 19:24 schreef Zhenar het volgende:
Dat zijn veel "matig" smileys!
Kop op Christine!![]()
Boulevard vond ik wel weerquote:Op donderdag 17 maart 2005 19:20 schreef Christine het volgende:
Boulevard was niks an eigenlijk
En nu is er niemand die ik ken op MSN
En hier is het stil
En op shok is het stil
Ligt ook een beetje aan de samenstelling. Peter, Albert, Beau is misschien wel de beste bezettingquote:Op donderdag 17 maart 2005 19:33 schreef Christine het volgende:
Ik vind Boulevard zowiezo nooit zo heel erg leuk.
Voor mij ligt het vooral aan de onderwerpen... en meer dan een kwartier dat geroddel aanhoren vind ik meer dan genoeg kwelling voor m'n oren.quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:41 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ligt ook een beetje aan de samenstelling. Peter, Albert, Beau is misschien wel de beste bezetting
Ik haat honden.quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:48 schreef Christine het volgende:
Onze buren hebben een hond.
Wou ik even melden
quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:02 schreef Christine het volgende:
Wie is fiona?
_ElMaikel_quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:00 schreef _ELMaikel_ het volgende:
tvp
Eerst slijmen dan recht op je doel af hequote:Op donderdag 17 maart 2005 20:09 schreef BVO het volgende:
[..]
_ElMaikel_!
Ga je nog een stem uitbrengen op mij of Zhenar?
slijmbalquote:Op donderdag 17 maart 2005 20:09 schreef BVO het volgende:
[..]
_ElMaikel_!
Ga je nog een stem uitbrengen op mij of Zhenar?
Kan jij het cheerleaddansje ook al?quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:16 schreef babette21 het volgende:
ja wat nou?! ik lig eruit, dus mag nu alleen nog maar cheerleaden....![]()
laat dat nou net mijn specialiteit zijn!
![]()
Laten we het erop houden dat het nog erg spannend is en dat alleen jij en Dada nog hoeven te stemmen.quote:
hmmn good onequote:Op donderdag 17 maart 2005 20:38 schreef BVO het volgende:
Een date met Viv.
Anders maak je er een shoot-out van (of dat de eerste vijf opnieuw gaan stemmen ofzo). Dan ben je ook van dat gemekker met die _El_Maikel_ af...quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:41 schreef BVO het volgende:
Stem nou maar.. Op Zhenar, mij of blanco.
.
Ey niks er van Robbie Williamsquote:Op donderdag 17 maart 2005 20:43 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Anders maak je er een shoot-out van (of dat de eerste vijf opnieuw gaan stemmen ofzo). Dan ben je ook van dat gemekker met die _El_Maikel_ af...Duurt veel te lang toch
goed plan: de eerste 5 en dus zeker geen gelijkspel, maar ook niet te objectief....quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:43 schreef mark_03 het volgende:
Anders maak je er een shoot-out van (of dat de eerste vijf opnieuw gaan stemmen ofzo). Dan ben je ook van dat gemekker met die _El_Maikel_ af...Duurt veel te lang toch
Ey mijn date met VIV danquote:Op donderdag 17 maart 2005 20:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
goed plan: de eerste 5 en dus zeker geen gelijkspel, maar ook niet te objectief....![]()
Het staat op dit moment niet gelijk.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:43 schreef mark_03 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
kijk en daarom lag jij er al na 1 ronde uit...........
Ja, het staat 9-8.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:47 schreef babette21 het volgende:
kan het door zijn stem gelijk worden of maakt 't eigenlijk geen reet uit?!??!
quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
En dan staat het gelijk en dan krijg je die extra ronde ?
Dan stem ik op Zhenar
Heeft ook al in geen tijden meer iets gepost... maar dit blijven we dan ook de volgende rondes houden. Das dan wat minderquote:Op donderdag 17 maart 2005 20:48 schreef Christine het volgende:
Nee, niks van Dada gehoord
Ik heb ook al bijna een maand geen mails van hem gehad
Tuurlijk sta jij voor jij wint toch wel .quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:50 schreef BVO het volgende:
[..]. Als het gelijk is blijven we gewoon net zo lang wachten totdat Dada online komt.
.
Waar haal je de info vandaan dat ik voor sta en niet Zhenar?.
Oh, en iets betere redenen mogen ook wel hoor..
.
quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:51 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Tuurlijk sta jij voor jij wint toch wel .
Een beetje het Boris effect toen bij idols 2
Wat jij zegt... ik ga ff in een chatbox zitten... heb ik in geen jaren meer gedaanquote:Op donderdag 17 maart 2005 20:51 schreef babette21 het volgende:
goed. ik hoor 't wel als jullie eruit zijn.
Ja inderdaadquote:Op donderdag 17 maart 2005 20:51 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Heeft ook al in geen tijden meer iets gepost... maar dit blijven we dan ook de volgende rondes houden. Das dan wat minder
welkequote:Op donderdag 17 maart 2005 20:52 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Wat jij zegt... ik ga ff in een chatbox zitten... heb ik in geen jaren meer gedaan
Zit nu ff bij Chatplazaquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:53 schreef timbob het volgende:![]()
![]()
Ik mag door naar de volgende toelatings ronde voor de design academy!!!!!!!11!!1!!!!!~!!!!1!!!1!!![]()
![]()
![]()
* timbob zegt jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!
Of je kijkt naar het aantal stemmen uit de vorige ronde. Je moet er toch een keer uitkomen toch?quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:54 schreef BVO het volgende:
Nou, _ElMaikel_, geef nu je stem maar ff door..
Niet stemmen mag ook, dan blijft de stand zoals 'ie is.
Als het toch nog gelijk wordt twijfel ik tussen wachten op Dada of gewoon net zo lang wachten tot een meerderheid voor een bepaalde user kiest..
Ja, precies.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:58 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Of je kijkt naar het aantal stemmen uit de vorige ronde. Je moet er toch een keer uitkomen toch?
Welke kamerquote:Op donderdag 17 maart 2005 20:57 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Zit nu ff bij Chatplaza.
TMF Chat is me te BrEeZaH om t zo maar te zeggen
Dat kan ik niet beloven.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:59 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Nau dan stem ik op Boris mits VIV morgen voor me deur staat.
Ik zat in 't strand ... maar das nie zo gezellig. Wil ff in de Babes Room maar daar zitten al 50quote:
Nu nergens, maar alleen sommige namen al.quote:
Daar moe je je voor registreren... houk nie zo van...quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:07 schreef Christine het volgende:
Dan heb je alamak nog nooit geprobeerd mark
Weliswaar in het engels, maar vooral de hot_tub is één grote ransbende.
Je zit erin??? Ik probeer 't ook nog ff. MXL da ben ikquote:
Zat, de verbinding was verbrokenquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:14 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Je zit erin??? Ik probeer 't ook nog ff. MXL da ben ik
Tering jij zit erinquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:14 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Je zit erin??? Ik probeer 't ook nog ff. MXL da ben ik
Ik ben er nu wel... gewoon heel lang op verversen drukkenquote:
Nee hoorquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:11 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Daar moe je je voor registreren... houk nie zo van...
Ik kom er niet inquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:18 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik ben er nu wel... gewoon heel lang op verversen drukken
Zit er nu in, gaan ze over auto's praten.
Oh, da wist ik niet. Straks maar ff proberen danquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:20 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee hoorGewoon een nickname intypen en dan op enter drukken.
Hele tijd op die knop CHATTEN drukken... kom je d'r vanzelf een keer inquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:27 schreef BVO het volgende:
Nou, ik kwam geen een box in.. ben er weg..
quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:12 schreef Airelle het volgende:
[..]
Moet wel de hele week spaans proberen te praten.
Maar eik heb ik best een leuke school he?
Ik 5 jaar ouder dan jijquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:27 schreef bar_rel het volgende:
Weet je ZOWIEE, wij maken het perfecte stel:
Jouw naam, ZOWIEE van je poes
Mijn naam, Bar_rel van me hond
Gefeliciteerd!!quote:
Niksan!quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:38 schreef niksan het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!
Hoeveel rondes zijn er nog??
Leeftijd maakt niet uit..ik ken iemand die is 18 en heeft met een 29 jarige...quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:48 schreef babette21 het volgende:
zeg Zhenar, die avatar van jou, die is 'n beetje vaag, maar da's toch die ene Zwarte Ruiter, van de Nazgûl?!
BVO!quote:
Zeg, trut!quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:50 schreef Christine het volgende:
ElMaikel, als je op Zhenar stemt dan krijg je een blowjob van me
Zeg, trut!quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:50 schreef Christine het volgende:
Je hebt nog niet eens op m'n FB-upodate gereageerd.quote:
Excuse mequote:Op donderdag 17 maart 2005 21:50 schreef Christine het volgende:
quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:50 schreef Christine het volgende:
Nee!quote:
En deze daarna:quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:52 schreef niksan het volgende:
[..]
Excuse me
Trouwens je gebruikt de verkeerde smiley
"" deze is toepasselijker
ja, en je woont ook nog eens heel ver wegquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:43 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Leeftijd maakt niet uit..ik ken iemand die is 18 en heeft met een 29 jarige...
Laten we het proberen![]()
Ieke wiel ook Spaans leren, senoritaquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:53 schreef niksan het volgende:
[..]
Nee!
Ik had het leuk gevonden wanneer ik het al op de middelbare school had gehad.
*begint dit leuk te vindenquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:50 schreef Christine het volgende:
en daarna:quote:
Met zo'n houding sta je de liefde natuurlijk wel érg in de weg!quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:53 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
ja, en je woont ook nog eens heel ver weg
ja die bedoel ik, degene die door Eówyn afgeslacht wordt:quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:50 schreef Zhenar het volgende:
![]()
Maar het is niet zomaar een Nazgûl: het is de koning van de Nazgûl! Ook wel bekend als de Witchking of Angmar.
Liefde overwint allesquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:53 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
ja, en je woont ook nog eens heel ver weg
Shit,... ik heb al gestemdquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:50 schreef Christine het volgende:
uhuh!quote:
Dat is hem! Plaatje is uit de extended edition, waarin hij ook nog met Gandalf schermutselt. En een stoer vlammend zwaard ding doet.quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja die bedoel ik, degene die door Eówyn afgeslacht wordt:
"No man can kill me" "But I'm not a man!!" * bam *
Begrijp nu dat ik dat al jaren niet meer doequote:
Maar die meeting gaat toch niet echt door. Die blowjob daarentegen...quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Hmmn blowjob VS Meeting met VIV.
Moelijk Moelijk,
Ik wist niet dat jij op jonge jongens vielquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:50 schreef Christine het volgende:
Misschien kun je 't combinerenquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Moelijk Moelijk,
Ik bedoel je kan die blowjob toch zelf ook na-faken door een stofzuiger op je lul te zettenquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Moelijk Moelijk,
die versie moet ik nog kijken, heb inmiddels iemand geregeld van wie ik 'm kan lenenquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:57 schreef Zhenar het volgende:
Dat is hem! Plaatje is uit de extended edition, waarin hij ook nog met Gandalf schermutselt. En een stoer vlammend zwaard ding doet.
Ik neem aan dat die smilie voor hem is bedoeldquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
"[afbeelding]"
Als het héél erg tegenvalt.
quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:59 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik bedoel je kan die blowjob toch zelf ook na-faken door een stofzuiger op je lul te zettenen de zuigkracht op het hoogst zetten_O-
![]()
Au.quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:59 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik bedoel je kan die blowjob toch zelf ook na-faken door een stofzuiger op je lul te zettenen de zuigkracht op het hoogst zetten_O-
![]()
''Wil je cammen?''quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:58 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Begrijp nu dat ik dat al jaren niet meer doe
[drama]quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Met zo'n houding sta je de liefde natuurlijk wel érg in de weg!![]()
![]()
Een blowjob van Viviennequote:
Moet je zeker kijken, echt heel veel leuke extra's zitten er in die extended editions! Met name in het tweede en derde deel.quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
die versie moet ik nog kijken, heb inmiddels iemand geregeld van wie ik 'm kan lenen
Gandalf is stoer op die brug: "You Shall Not Passsssss!!!!!"![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
HALLO! Je kunt Christine toch niet vervangen door een STOFZUIGER?!
![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
Als Christine kan zuigen kan een stofzuiger dat toch ookquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
Nou ja, ik weet niet hoe goed Christine is.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:00 schreef niksan het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die smilie voor hem is bedoeld
Mensen van 24 (die eigenlijk 41 zijnquote:
Oke, je wijst me afquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:01 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
[drama]
De liefde staat mij in de weg! [afbeelding]
[/drama]
Ja, maar niet met passie.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:02 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Als Christine kan zuigen kan een stofzuiger dat toch ook![]()
[slijmmodes]Ze is wel ouder dan dat wij zijn, dus ze zal wel goed zijnquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet niet hoe goed Christine is.
Inderdaad, het moet niet erger wordenquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:03 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Mensen van 24 (die eigenlijk 41 zijn) die aan meisjes van 16 (die eigenlijk nog maar 14 zijn
) gaan vragen of ze willen cammen. Het is toch verschrikkelijk
Nou je kan altijd je broertje of je moeder vragen om de zuigkracht wat hoger of lager te zetten als je bezig ben ( mits je er zelf niet bij kan het)quote:
Je oma is ook ouder dan jouquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:04 schreef mark_03 het volgende:
[..]
[slijmmodes]Ze is wel ouder dan dat wij zijn, dus ze zal wel goed zijn[/slijmmodes]
You are sick!quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:05 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Nou je kan altijd je broertje of je moeder vragen om de zuigkracht wat hoger of lager te zetten als je bezig ben ( mits je er zelf niet bij kan het)
Dont try this at home.
Dude hoe weet jij dat allemaalquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:05 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Nou je kan altijd je broertje of je moeder vragen om de zuigkracht wat hoger of lager te zetten als je bezig ben ( mits je er zelf niet bij kan het)
Dont try this at home.
Maar wat ga je nu stemmen?quote:
Lijkt me wel aardig droog... ga je eerst ff wat cola opzuigenquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:05 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Dont try this at home.
Ja, dan kunnen we stemmen voor ronde 3quote:
Gewoon een nieuwsgierig vraagje mag toch wel?quote:
Zag net een stukje met dat hondeschijt... dat ventje wou 't niet opruimen:quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:08 schreef _ELMaikel_ het volgende:
wat een living hell voor die computer nerds bij jou vrouw mijn vrouw.
Ik word sowieso niet boos hoor. (Is dit verstandig om te zeggen?)quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:09 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik voel me nu net Keith uit Paradise hotel..
Wie ik ook weg stem er gaan mensen boos op me worden.
Zolang je stemt op degene die jij het leukst vindt wordt er niemand boos.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:09 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Of stem zodat 't gelijk is en dan hakt iemand anders die knoop wel doorquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:09 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Hee! Wat impliceer jij?!quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Zolang je stemt op degene die jij het leukst vindt wordt er niemand boos.
Stem je op degene die achter staat levert het wel weer een hoop extra werk op, maar ook dát is geen probleem..
Natuurlijk niet.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:09 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Of jullie gaan allebei door,... en dan laat jij mij ook door en dan hebben we ook weer een even aantalquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Zolang je stemt op degene die jij het leukst vindt wordt er niemand boos.
Stem je op degene die achter staat levert het wel weer een hoop extra werk op, maar ook dát is geen probleem..
Dat 'ie nu moet opschieten met stemmen.quote:
Tja... dat hebben we de vorige ronde ook gedaan en hij is tussendoor niet langs geweest. We kunnen natuurlijk nog wachten...quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat 'ie nu moet opschieten met stemmen..
Zhenar, Blanco of mij. We willen het NU weten..
Oh, en Dada's stem negeren we?.
of jullie liggen er allebei uit en Mark en ik gaan door....quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:12 schreef mark_03 het volgende:
Of jullie gaan allebei door,... en dan laat jij mij ook door en dan hebben we ook weer een even aantal
Misschien een nog wel beter planquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
of jullie liggen er allebei uit en Mark en ik gaan door....
Ja!quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
of jullie liggen er allebei uit en Mark en ik gaan door....
quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tiene los ojos verdes/azules
Ofzo.![]()
Owwww... dat is nog wel 5 minuten wachten!quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:14 schreef _ELMaikel_ het volgende:
zou ik stemmen in het volgende topic?
Neequote:Op donderdag 17 maart 2005 22:14 schreef _ELMaikel_ het volgende:
zou ik stemmen in het volgende topic?
Ik vind het allang leuk dat ik aan zo'n spannend duel meedoe! Vanaf hier kan het alleen nog maar bergafwaarts, dus ik zou mijn plekje best willen opgeven hoor.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
wauw zou je er vrijwillig uitstappen?!? voor óns?!??!?!![]()
Met het verschil..quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:16 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Zhenar is best aardig maar BVO ook
En Zhenar is snel populair geworden enzo en BVO is dat al zins het begin eigelijk .
Maar aan de andere kant hebben ze alle twee niet op mij gestemd en .
Wauw! Dit is net als de uitslag bij Idols...!quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:16 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Zhenar is best aardig maar BVO ook
En Zhenar is snel populair geworden enzo en BVO is dat al zins het begin eigelijk .
aaaah dit klinkt wel heel sip....quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:16 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Hm, da's waar.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Met het verschil..
..dat Zhenar op je kon stemmen en het niet deed, en ik helemaal niet op je kon stemmen!.
Had helemaal aan de groep gelegen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hm, da's waar.
Maar had je het anders ook gedaan?
Laat maarquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:17 schreef _ELMaikel_ het volgende:
En bij die anderen was het vrij makkelijk.
Al was het bij Svurno en Mark ook best moelijk al had ik het idee dat Svurno toch wel door zou gaan.
Da's dan weer niet zo Idols-achtig.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:17 schreef _ELMaikel_ het volgende:
BrB effe broodje pindakaas maken.
aaaaah een gewetensvraag.....quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:18 schreef Zhenar het volgende:
Hm, da's waar.
Maar had je het anders ook gedaan?
Tiene los ojos verdes/azules bonitamentequote:
tja als Gijs terug kan komen in Wie is de mol........quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:20 schreef mark_03 het volgende:
Ik wil eig'lijk wel zo ff rv kijken, maar wil ook wel ff weten wie er door gaat ... maar die optie om Babette en mij terug te halen
Echt goed Spaans is het niet nee.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tiene los ojos verdes/azules bonitamente
Zo dan?
Jullie zitten intussen op het verstekelingen eiland. Wachtend op de Grote Terugkeer...quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:20 schreef mark_03 het volgende:
Ik wil eig'lijk wel zo ff rv kijken, maar wil ook wel ff weten wie er door gaat ... maar die optie om Babette en mij terug te halen
Houd die koppe !!quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Echt goed Spaans is het niet nee..
¡Tienes ojos verdes muy bonitos!
Wat zij zegt!quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:22 schreef babette21 het volgende:
je kunt beter zeggen "SMS Zhenar naar 0900-fok"
bonitamentequote:Op donderdag 17 maart 2005 22:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tiene los ojos verdes/azules bonitamente
Zo dan?
haha ja in de mangrovenquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:22 schreef Zhenar het volgende:
Jullie zitten intussen op het verstekelingen eiland. Wachtend op de Grote Terugkeer...
Nee, dan gaat er maar één door, want het is nu geen gelijke stand!quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:23 schreef mark_03 het volgende:
Eigenlijk moe je alles negeren en gewoon jullie allebei door laten gaan. Dit kan toch niet, irritante hangjeugd, beetje broodjes aan 't smeren
quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Echt goed Spaans is het niet nee..
¡Tienes ojos verdes muy bonitos!
Nee joh.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:23 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Maar stem ik dan op Zhenar ?
quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:23 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Maar stem ik dan op Zhenar ?
*Tromgeroffel*quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:23 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Of toch op BVO?
Yo hablo español con fluencia, mi corazon.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |