_ElMaikel_quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:00 schreef _ELMaikel_ het volgende:
tvp
Eerst slijmen dan recht op je doel af hequote:Op donderdag 17 maart 2005 20:09 schreef BVO het volgende:
[..]
_ElMaikel_!
Ga je nog een stem uitbrengen op mij of Zhenar?
slijmbalquote:Op donderdag 17 maart 2005 20:09 schreef BVO het volgende:
[..]
_ElMaikel_!
Ga je nog een stem uitbrengen op mij of Zhenar?
Kan jij het cheerleaddansje ook al?quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:16 schreef babette21 het volgende:
ja wat nou?! ik lig eruit, dus mag nu alleen nog maar cheerleaden....![]()
laat dat nou net mijn specialiteit zijn!
![]()
Laten we het erop houden dat het nog erg spannend is en dat alleen jij en Dada nog hoeven te stemmen.quote:
hmmn good onequote:Op donderdag 17 maart 2005 20:38 schreef BVO het volgende:
Een date met Viv.
Anders maak je er een shoot-out van (of dat de eerste vijf opnieuw gaan stemmen ofzo). Dan ben je ook van dat gemekker met die _El_Maikel_ af...quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:41 schreef BVO het volgende:
Stem nou maar.. Op Zhenar, mij of blanco.
.
Ey niks er van Robbie Williamsquote:Op donderdag 17 maart 2005 20:43 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Anders maak je er een shoot-out van (of dat de eerste vijf opnieuw gaan stemmen ofzo). Dan ben je ook van dat gemekker met die _El_Maikel_ af...Duurt veel te lang toch
goed plan: de eerste 5 en dus zeker geen gelijkspel, maar ook niet te objectief....quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:43 schreef mark_03 het volgende:
Anders maak je er een shoot-out van (of dat de eerste vijf opnieuw gaan stemmen ofzo). Dan ben je ook van dat gemekker met die _El_Maikel_ af...Duurt veel te lang toch
Ey mijn date met VIV danquote:Op donderdag 17 maart 2005 20:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
goed plan: de eerste 5 en dus zeker geen gelijkspel, maar ook niet te objectief....![]()
Het staat op dit moment niet gelijk.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:43 schreef mark_03 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
kijk en daarom lag jij er al na 1 ronde uit...........
Ja, het staat 9-8.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:47 schreef babette21 het volgende:
kan het door zijn stem gelijk worden of maakt 't eigenlijk geen reet uit?!??!
quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
En dan staat het gelijk en dan krijg je die extra ronde ?
Dan stem ik op Zhenar
Heeft ook al in geen tijden meer iets gepost... maar dit blijven we dan ook de volgende rondes houden. Das dan wat minderquote:Op donderdag 17 maart 2005 20:48 schreef Christine het volgende:
Nee, niks van Dada gehoord
Ik heb ook al bijna een maand geen mails van hem gehad
Tuurlijk sta jij voor jij wint toch wel .quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:50 schreef BVO het volgende:
[..]. Als het gelijk is blijven we gewoon net zo lang wachten totdat Dada online komt.
.
Waar haal je de info vandaan dat ik voor sta en niet Zhenar?.
Oh, en iets betere redenen mogen ook wel hoor..
.
quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:51 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Tuurlijk sta jij voor jij wint toch wel .
Een beetje het Boris effect toen bij idols 2
Wat jij zegt... ik ga ff in een chatbox zitten... heb ik in geen jaren meer gedaanquote:Op donderdag 17 maart 2005 20:51 schreef babette21 het volgende:
goed. ik hoor 't wel als jullie eruit zijn.
Ja inderdaadquote:Op donderdag 17 maart 2005 20:51 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Heeft ook al in geen tijden meer iets gepost... maar dit blijven we dan ook de volgende rondes houden. Das dan wat minder
welkequote:Op donderdag 17 maart 2005 20:52 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Wat jij zegt... ik ga ff in een chatbox zitten... heb ik in geen jaren meer gedaan
Zit nu ff bij Chatplazaquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:53 schreef timbob het volgende:![]()
![]()
Ik mag door naar de volgende toelatings ronde voor de design academy!!!!!!!11!!1!!!!!~!!!!1!!!1!!![]()
![]()
![]()
* timbob zegt jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!
Of je kijkt naar het aantal stemmen uit de vorige ronde. Je moet er toch een keer uitkomen toch?quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:54 schreef BVO het volgende:
Nou, _ElMaikel_, geef nu je stem maar ff door..
Niet stemmen mag ook, dan blijft de stand zoals 'ie is.
Als het toch nog gelijk wordt twijfel ik tussen wachten op Dada of gewoon net zo lang wachten tot een meerderheid voor een bepaalde user kiest..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |