hmmn good onequote:Op donderdag 17 maart 2005 20:38 schreef BVO het volgende:
Een date met Viv.
Anders maak je er een shoot-out van (of dat de eerste vijf opnieuw gaan stemmen ofzo). Dan ben je ook van dat gemekker met die _El_Maikel_ af...quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:41 schreef BVO het volgende:
Stem nou maar.. Op Zhenar, mij of blanco.
.
Ey niks er van Robbie Williamsquote:Op donderdag 17 maart 2005 20:43 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Anders maak je er een shoot-out van (of dat de eerste vijf opnieuw gaan stemmen ofzo). Dan ben je ook van dat gemekker met die _El_Maikel_ af...Duurt veel te lang toch
goed plan: de eerste 5 en dus zeker geen gelijkspel, maar ook niet te objectief....quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:43 schreef mark_03 het volgende:
Anders maak je er een shoot-out van (of dat de eerste vijf opnieuw gaan stemmen ofzo). Dan ben je ook van dat gemekker met die _El_Maikel_ af...Duurt veel te lang toch
Ey mijn date met VIV danquote:Op donderdag 17 maart 2005 20:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
goed plan: de eerste 5 en dus zeker geen gelijkspel, maar ook niet te objectief....![]()
Het staat op dit moment niet gelijk.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:43 schreef mark_03 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
kijk en daarom lag jij er al na 1 ronde uit...........
Ja, het staat 9-8.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:47 schreef babette21 het volgende:
kan het door zijn stem gelijk worden of maakt 't eigenlijk geen reet uit?!??!
quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
En dan staat het gelijk en dan krijg je die extra ronde ?
Dan stem ik op Zhenar
Heeft ook al in geen tijden meer iets gepost... maar dit blijven we dan ook de volgende rondes houden. Das dan wat minderquote:Op donderdag 17 maart 2005 20:48 schreef Christine het volgende:
Nee, niks van Dada gehoord
Ik heb ook al bijna een maand geen mails van hem gehad
Tuurlijk sta jij voor jij wint toch wel .quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:50 schreef BVO het volgende:
[..]. Als het gelijk is blijven we gewoon net zo lang wachten totdat Dada online komt.
.
Waar haal je de info vandaan dat ik voor sta en niet Zhenar?.
Oh, en iets betere redenen mogen ook wel hoor..
.
quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:51 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Tuurlijk sta jij voor jij wint toch wel .
Een beetje het Boris effect toen bij idols 2
Wat jij zegt... ik ga ff in een chatbox zitten... heb ik in geen jaren meer gedaanquote:Op donderdag 17 maart 2005 20:51 schreef babette21 het volgende:
goed. ik hoor 't wel als jullie eruit zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |