Tja... dat hebben we de vorige ronde ook gedaan en hij is tussendoor niet langs geweest. We kunnen natuurlijk nog wachten...quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat 'ie nu moet opschieten met stemmen..
Zhenar, Blanco of mij. We willen het NU weten..
Oh, en Dada's stem negeren we?.
of jullie liggen er allebei uit en Mark en ik gaan door....quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:12 schreef mark_03 het volgende:
Of jullie gaan allebei door,... en dan laat jij mij ook door en dan hebben we ook weer een even aantal
Misschien een nog wel beter planquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
of jullie liggen er allebei uit en Mark en ik gaan door....
Ja!quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
of jullie liggen er allebei uit en Mark en ik gaan door....
quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tiene los ojos verdes/azules
Ofzo.![]()
Owwww... dat is nog wel 5 minuten wachten!quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:14 schreef _ELMaikel_ het volgende:
zou ik stemmen in het volgende topic?
Neequote:Op donderdag 17 maart 2005 22:14 schreef _ELMaikel_ het volgende:
zou ik stemmen in het volgende topic?
Ik vind het allang leuk dat ik aan zo'n spannend duel meedoe! Vanaf hier kan het alleen nog maar bergafwaarts, dus ik zou mijn plekje best willen opgeven hoor.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
wauw zou je er vrijwillig uitstappen?!? voor óns?!??!?!![]()
Met het verschil..quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:16 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Zhenar is best aardig maar BVO ook
En Zhenar is snel populair geworden enzo en BVO is dat al zins het begin eigelijk .
Maar aan de andere kant hebben ze alle twee niet op mij gestemd en .
Wauw! Dit is net als de uitslag bij Idols...!quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:16 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Zhenar is best aardig maar BVO ook
En Zhenar is snel populair geworden enzo en BVO is dat al zins het begin eigelijk .
aaaah dit klinkt wel heel sip....quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:16 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Hm, da's waar.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Met het verschil..
..dat Zhenar op je kon stemmen en het niet deed, en ik helemaal niet op je kon stemmen!.
Had helemaal aan de groep gelegen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hm, da's waar.
Maar had je het anders ook gedaan?
Laat maarquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:17 schreef _ELMaikel_ het volgende:
En bij die anderen was het vrij makkelijk.
Al was het bij Svurno en Mark ook best moelijk al had ik het idee dat Svurno toch wel door zou gaan.
Da's dan weer niet zo Idols-achtig.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:17 schreef _ELMaikel_ het volgende:
BrB effe broodje pindakaas maken.
aaaaah een gewetensvraag.....quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:18 schreef Zhenar het volgende:
Hm, da's waar.
Maar had je het anders ook gedaan?
Tiene los ojos verdes/azules bonitamentequote:
tja als Gijs terug kan komen in Wie is de mol........quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:20 schreef mark_03 het volgende:
Ik wil eig'lijk wel zo ff rv kijken, maar wil ook wel ff weten wie er door gaat ... maar die optie om Babette en mij terug te halen
Echt goed Spaans is het niet nee.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tiene los ojos verdes/azules bonitamente
Zo dan?
Jullie zitten intussen op het verstekelingen eiland. Wachtend op de Grote Terugkeer...quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:20 schreef mark_03 het volgende:
Ik wil eig'lijk wel zo ff rv kijken, maar wil ook wel ff weten wie er door gaat ... maar die optie om Babette en mij terug te halen
Houd die koppe !!quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Echt goed Spaans is het niet nee..
¡Tienes ojos verdes muy bonitos!
Wat zij zegt!quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:22 schreef babette21 het volgende:
je kunt beter zeggen "SMS Zhenar naar 0900-fok"
bonitamentequote:Op donderdag 17 maart 2005 22:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tiene los ojos verdes/azules bonitamente
Zo dan?
haha ja in de mangrovenquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:22 schreef Zhenar het volgende:
Jullie zitten intussen op het verstekelingen eiland. Wachtend op de Grote Terugkeer...
Nee, dan gaat er maar één door, want het is nu geen gelijke stand!quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:23 schreef mark_03 het volgende:
Eigenlijk moe je alles negeren en gewoon jullie allebei door laten gaan. Dit kan toch niet, irritante hangjeugd, beetje broodjes aan 't smeren
quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Echt goed Spaans is het niet nee..
¡Tienes ojos verdes muy bonitos!
Nee joh.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:23 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Maar stem ik dan op Zhenar ?
quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:23 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Maar stem ik dan op Zhenar ?
*Tromgeroffel*quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:23 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Of toch op BVO?
Yo hablo español con fluencia, mi corazon.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |