Zeg, trut!quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:50 schreef Christine het volgende:
ElMaikel, als je op Zhenar stemt dan krijg je een blowjob van me
Zeg, trut!quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:50 schreef Christine het volgende:
Je hebt nog niet eens op m'n FB-upodate gereageerd.quote:
Excuse mequote:Op donderdag 17 maart 2005 21:50 schreef Christine het volgende:
quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:50 schreef Christine het volgende:
Nee!quote:
En deze daarna:quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:52 schreef niksan het volgende:
[..]
Excuse me
Trouwens je gebruikt de verkeerde smiley
"" deze is toepasselijker
ja, en je woont ook nog eens heel ver wegquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:43 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Leeftijd maakt niet uit..ik ken iemand die is 18 en heeft met een 29 jarige...
Laten we het proberen![]()
Ieke wiel ook Spaans leren, senoritaquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:53 schreef niksan het volgende:
[..]
Nee!
Ik had het leuk gevonden wanneer ik het al op de middelbare school had gehad.
*begint dit leuk te vindenquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:50 schreef Christine het volgende:
en daarna:quote:
Met zo'n houding sta je de liefde natuurlijk wel érg in de weg!quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:53 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
ja, en je woont ook nog eens heel ver weg
ja die bedoel ik, degene die door Eówyn afgeslacht wordt:quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:50 schreef Zhenar het volgende:
![]()
Maar het is niet zomaar een Nazgûl: het is de koning van de Nazgûl! Ook wel bekend als de Witchking of Angmar.
Liefde overwint allesquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:53 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
ja, en je woont ook nog eens heel ver weg
Shit,... ik heb al gestemdquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:50 schreef Christine het volgende:
uhuh!quote:
Dat is hem! Plaatje is uit de extended edition, waarin hij ook nog met Gandalf schermutselt. En een stoer vlammend zwaard ding doet.quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja die bedoel ik, degene die door Eówyn afgeslacht wordt:
"No man can kill me" "But I'm not a man!!" * bam *
Begrijp nu dat ik dat al jaren niet meer doequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |