Ja inderdaadquote:Op donderdag 17 maart 2005 20:51 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Heeft ook al in geen tijden meer iets gepost... maar dit blijven we dan ook de volgende rondes houden. Das dan wat minder
welkequote:Op donderdag 17 maart 2005 20:52 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Wat jij zegt... ik ga ff in een chatbox zitten... heb ik in geen jaren meer gedaan
Zit nu ff bij Chatplazaquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:53 schreef timbob het volgende:![]()
![]()
Ik mag door naar de volgende toelatings ronde voor de design academy!!!!!!!11!!1!!!!!~!!!!1!!!1!!![]()
![]()
![]()
* timbob zegt jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!
Of je kijkt naar het aantal stemmen uit de vorige ronde. Je moet er toch een keer uitkomen toch?quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:54 schreef BVO het volgende:
Nou, _ElMaikel_, geef nu je stem maar ff door..
Niet stemmen mag ook, dan blijft de stand zoals 'ie is.
Als het toch nog gelijk wordt twijfel ik tussen wachten op Dada of gewoon net zo lang wachten tot een meerderheid voor een bepaalde user kiest..
Ja, precies.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:58 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Of je kijkt naar het aantal stemmen uit de vorige ronde. Je moet er toch een keer uitkomen toch?
Welke kamerquote:Op donderdag 17 maart 2005 20:57 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Zit nu ff bij Chatplaza.
TMF Chat is me te BrEeZaH om t zo maar te zeggen
Dat kan ik niet beloven.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:59 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Nau dan stem ik op Boris mits VIV morgen voor me deur staat.
Ik zat in 't strand ... maar das nie zo gezellig. Wil ff in de Babes Room maar daar zitten al 50quote:
Nu nergens, maar alleen sommige namen al.quote:
Daar moe je je voor registreren... houk nie zo van...quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:07 schreef Christine het volgende:
Dan heb je alamak nog nooit geprobeerd mark
Weliswaar in het engels, maar vooral de hot_tub is één grote ransbende.
Je zit erin??? Ik probeer 't ook nog ff. MXL da ben ikquote:
Zat, de verbinding was verbrokenquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:14 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Je zit erin??? Ik probeer 't ook nog ff. MXL da ben ik
Tering jij zit erinquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:14 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Je zit erin??? Ik probeer 't ook nog ff. MXL da ben ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |