Maar die meeting gaat toch niet echt door. Die blowjob daarentegen...quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Hmmn blowjob VS Meeting met VIV.
Moelijk Moelijk,
Ik wist niet dat jij op jonge jongens vielquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:50 schreef Christine het volgende:
ElMaikel, als je op Zhenar stemt dan krijg je een blowjob van me
Misschien kun je 't combinerenquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Moelijk Moelijk,
Ik bedoel je kan die blowjob toch zelf ook na-faken door een stofzuiger op je lul te zettenquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Moelijk Moelijk,
die versie moet ik nog kijken, heb inmiddels iemand geregeld van wie ik 'm kan lenenquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:57 schreef Zhenar het volgende:
Dat is hem! Plaatje is uit de extended edition, waarin hij ook nog met Gandalf schermutselt. En een stoer vlammend zwaard ding doet.
Ik neem aan dat die smilie voor hem is bedoeldquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
"[afbeelding]"
Als het héél erg tegenvalt.
quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:59 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik bedoel je kan die blowjob toch zelf ook na-faken door een stofzuiger op je lul te zettenen de zuigkracht op het hoogst zetten_O-
![]()
Au.quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:59 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik bedoel je kan die blowjob toch zelf ook na-faken door een stofzuiger op je lul te zettenen de zuigkracht op het hoogst zetten_O-
![]()
''Wil je cammen?''quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:58 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Begrijp nu dat ik dat al jaren niet meer doe
[drama]quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Met zo'n houding sta je de liefde natuurlijk wel érg in de weg!![]()
![]()
Een blowjob van Viviennequote:
Moet je zeker kijken, echt heel veel leuke extra's zitten er in die extended editions! Met name in het tweede en derde deel.quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
die versie moet ik nog kijken, heb inmiddels iemand geregeld van wie ik 'm kan lenen
Gandalf is stoer op die brug: "You Shall Not Passsssss!!!!!"![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
HALLO! Je kunt Christine toch niet vervangen door een STOFZUIGER?!
![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
Als Christine kan zuigen kan een stofzuiger dat toch ookquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
Nou ja, ik weet niet hoe goed Christine is.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:00 schreef niksan het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die smilie voor hem is bedoeld
Mensen van 24 (die eigenlijk 41 zijnquote:
Oke, je wijst me afquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:01 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
[drama]
De liefde staat mij in de weg! [afbeelding]
[/drama]
Ja, maar niet met passie.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:02 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Als Christine kan zuigen kan een stofzuiger dat toch ook![]()
[slijmmodes]Ze is wel ouder dan dat wij zijn, dus ze zal wel goed zijnquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet niet hoe goed Christine is.
Inderdaad, het moet niet erger wordenquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:03 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Mensen van 24 (die eigenlijk 41 zijn) die aan meisjes van 16 (die eigenlijk nog maar 14 zijn
) gaan vragen of ze willen cammen. Het is toch verschrikkelijk
Nou je kan altijd je broertje of je moeder vragen om de zuigkracht wat hoger of lager te zetten als je bezig ben ( mits je er zelf niet bij kan het)quote:
Je oma is ook ouder dan jouquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:04 schreef mark_03 het volgende:
[..]
[slijmmodes]Ze is wel ouder dan dat wij zijn, dus ze zal wel goed zijn[/slijmmodes]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |