Wow beter!quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:07 schreef Airelle het volgende:
Nouja sort of..... uitwisseling .. maar wel naar Ibiza.
zekers... wij kwam niet verder dan de Belgische Ardennenquote:Op donderdag 17 maart 2005 18:12 schreef Airelle het volgende:
Moet wel de hele week spaans proberen te praten.
Maar eik heb ik best een leuke school he?
27 maart, volgens mij.quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:13 schreef mark_03 het volgende:
Tot wanneer kun je nu die foto's inzenden voor dat Usertoernooi?
Ben ik ook geweest.. in de derdequote:Op donderdag 17 maart 2005 18:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
zekers... wij kwam niet verder dan de Belgische Ardennen
Whoei, nog een weekje om mezelf lomp op de foto te zettenquote:
Waar hebben jullie het over?quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:20 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Whoei, nog een weekje om mezelf lomp op de foto te zetten![]()
De verkiezing Mister / Misses Fok!quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:21 schreef Airelle het volgende:
[..]
Waar hebben jullie het over?
Welke foto's?
Gaan jullie nu allemaal mee doenquote:Op donderdag 17 maart 2005 18:27 schreef mark_03 het volgende:
[..]
De verkiezing Mister / Misses Fok!
Ff kijken wie er nog meer meedoen ... denk dat ik op dit moment wel een kans maak ookquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:35 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ff kijken wie er nog meer meedoen ... denk dat ik op dit moment wel een kans maak ook![]()
Zijn er heel erg weinig i.e.g.
Ja, ik verveel mequote:Op donderdag 17 maart 2005 19:24 schreef Zhenar het volgende:
Dat zijn veel "matig" smileys!
Kop op Christine!![]()
Boulevard vond ik wel weerquote:Op donderdag 17 maart 2005 19:20 schreef Christine het volgende:
Boulevard was niks an eigenlijk
En nu is er niemand die ik ken op MSN
En hier is het stil
En op shok is het stil
Ligt ook een beetje aan de samenstelling. Peter, Albert, Beau is misschien wel de beste bezettingquote:Op donderdag 17 maart 2005 19:33 schreef Christine het volgende:
Ik vind Boulevard zowiezo nooit zo heel erg leuk.
Voor mij ligt het vooral aan de onderwerpen... en meer dan een kwartier dat geroddel aanhoren vind ik meer dan genoeg kwelling voor m'n oren.quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:41 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ligt ook een beetje aan de samenstelling. Peter, Albert, Beau is misschien wel de beste bezetting
Ik haat honden.quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:48 schreef Christine het volgende:
Onze buren hebben een hond.
Wou ik even melden
quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:02 schreef Christine het volgende:
Wie is fiona?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |