Ja wel maar dat hou je toch netjes bijquote:Op maandag 21 maart 2005 10:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat jij geen schaamhaar hebt?
quote:Op maandag 21 maart 2005 10:14 schreef Bupatih het volgende:
Dizer. Nu is het genoeg met die sekstitels
Ja tuurlijk jij staat zelfs in je fotoboek als je net klaar bent.quote:
Wilkonson Protectquote:Op maandag 21 maart 2005 10:14 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja wel maar dat hou je toch netjes bij![]()
nog geen..quote:Op maandag 21 maart 2005 10:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat jij geen schaamhaar hebt?
haha fok radio heeft het ook altijd over de Eindhoven meet ben ik blij dat ik niet gegaan benquote:Op maandag 21 maart 2005 10:16 schreef timbob het volgende:
Eindhoven
Parkeerplaats De Aalsterhut Net buiten Eindhoven langs de A2 richting Eindhoven - Maastricht. parkeerplaats Aalsterhut. Ga hier in, parkeer je auto en loop door tot het eind van de parkeerplaats rechts. Daar zit een gat in het hek, steek het zandpad over en ga het bos in. Genoeg te doen. bezocht door voornamelijk mannen
Eindhoven
Snelweg Eindhoven richting Geldrop/Heeze ligt aan de rechterkant de Parkeerplaats 'Meelakkers' in een fraai gesitueerde omgeving waar geregeld sappige ontmoetingen plaats vinden vooral stellen vanwege het rustige karakter van de parkeerplaats.Wanneer je de afslag Geldrop/Heeze neemt dan ligt onderaan bij de stoplichten linksaf en meteen de weg links een parkeerplaatsje van de ANWB wat een zeer erotische ontmoetings- plek is en vaak ook drukbezocht ,meestal vanaf 10uur s'avonds tot. Vooral stellen
hehe
ik ga naar eindhoven!
Ciaoquote:Op maandag 21 maart 2005 10:17 schreef Dizer het volgende:
Ik ga me scheren mijn baard dan.. en douchen... tot straks
quote:Op maandag 21 maart 2005 10:17 schreef Dizer het volgende:
Ik ga me scheren mijn baard dan.. en douchen... tot straks
haha dat jij pas op je 21ste je eerste haartjes kreegquote:
_ O - <-- zonder spatiesquote:Op maandag 21 maart 2005 10:17 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
<--- Doe alleen steeds deze smilie omdat ik niet weet hoe de moet met maar een hand
Wat een rare zinquote:Op maandag 21 maart 2005 10:17 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
<--- Doe alleen steeds deze smilie omdat ik niet weet hoe de moet met maar een hand
Wie? Wat? Waar?quote:Op maandag 21 maart 2005 10:14 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja tuurlijk jij staat zelfs in je fotoboek als je net klaar bent.
NeDuRlAnDS Is MoI GoEiSTUh V@kquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |