Dat is toch ook niet altijd nodigquote:
hehequote:Op maandag 21 maart 2005 09:53 schreef _ELMaikel_ het volgende:
http://www.sexparkeerplaatsen.nl/
LOL geen 1 in Deventer![]()
hahaquote:
Alkmaarquote:Op maandag 21 maart 2005 09:53 schreef _ELMaikel_ het volgende:
http://www.sexparkeerplaatsen.nl/
LOL geen 1 in Deventer![]()
Ga een keertje kijkenquote:Op maandag 21 maart 2005 09:59 schreef timbob het volgende:
[..]
Alkmaar Geestmerambacht
Vanaf Alkmaar de weg richting Schagen en dan de afslag Geestermerambacht. De eerste afslag, na de wijk daalmeer, bij de pakeerplaats van het Zuidpavaljoen. Hier komen stellen en alleengaande. Aan de noordkant veel homo's.
das om de hoek!!!!
Ja ik zat ook al te kijken, vet veel in Alkmaarquote:Op maandag 21 maart 2005 09:59 schreef timbob het volgende:
[..]
Alkmaar
parking schagen rij vanuit alkmaar richting schagen over de 243 rotonde 3kwart richting de stolpen links staat na 300m bordje parkeerplaats ga hier links rij naar beneden en beleef van alles doe wel je binnenverlichting aan hier komt van alles stellen gay travo's
Alkmaar - Schagen
Via Alkmaar naar Schagen rijden via ringweg, na 2km zie je afslag natuurgebied Geestmerambacht neem niet de eerste afslag maar de tweede bij camping molengroet. Daar ga ja linksaf. 'savonds als de schemer valt, gebeurt het.
Alkmaar - Schagen
Autoweg Maastricht / Eindhoven bij afslag Kelpen autoweg verlaten boven aan de afrit rechtsaf richting roermond. Voor de brug over het kanaal linksaf (eerste weg). Daarna de weg paralel aan het kanaal blijven volgen tot ongeveer 200 meter na de spoorwegbrug. aan de linkerzijde van de weg klein bos met veel afwerk plekken. Voornamelijk bezocht door bi en homo mannen maar 's zomers ook vaker stellen waarvan vrouwen gratis sex zoeken en mannen toekijken.
das vet dichtbij!
Alkmaar Geestmerambacht
Vanaf Alkmaar de weg richting Schagen en dan de afslag Geestermerambacht. De eerste afslag, na de wijk daalmeer, bij de pakeerplaats van het Zuidpavaljoen. Hier komen stellen en alleengaande. Aan de noordkant veel homo's.
das om de hoek!!!!
Goeie plek voor de showchat meetingquote:
quote:Op maandag 21 maart 2005 10:02 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Goeie plek voor de showchat meeting![]()
Ja precies gaan we ook alemaal in een kring staan elkaar mastuberenquote:
Wat zij zegt.quote:
Ieeeeuw... wie zegt dat ik iemand ga maturberen, ik ga Babette gelijk bespringenquote:Op maandag 21 maart 2005 10:04 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja precies gaan we ook alemaal in een kring staan elkaar mastuberen![]()
Nah zeg en ik had nog wel zo gehoopt dat jij mij even kwam helpenquote:Op maandag 21 maart 2005 10:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ieeeeuw... wie zegt dat ik iemand ga maturberen, ik ga Babette gelijk bespringen
quote:Op maandag 21 maart 2005 10:05 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nah zeg en ik had nog wel zo gehoopt dat jij mij even kwam helpen![]()
Buupa!!!!quote:Op maandag 21 maart 2005 10:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat zij zegt. [afbeelding]
Al kan een Fries dialectje nooit kwaad![]()
Nee, ik ga zo weg, want ik moet even langs mijn werk en zo.. en ik ga echt aan het werkquote:Op maandag 21 maart 2005 10:07 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Dat word dus een recordaantal posts voor jouw
quote:
En ik moet zo gaan douchen en scheren! Ik heb me al twee dagen niet geschoren.. ik lijk wel een aapquote:Op maandag 21 maart 2005 10:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee, ik ga zo weg, want ik moet even langs mijn werk en zo.. en ik ga echt aan het werk
He he he hequote:Op maandag 21 maart 2005 10:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee, ik ga zo weg, want ik moet even langs mijn werk en zo.. en ik ga echt aan het werk
mohh 2 dagen niet geschoren en dan al een aapquote:Op maandag 21 maart 2005 10:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
En ik moet zo gaan douchen en scheren! Ik heb me al twee dagen niet geschoren.. ik lijk wel een aap
Dizer heeft dan ook al volwassen baardgroei beste Bar_relquote:Op maandag 21 maart 2005 10:10 schreef bar_rel het volgende:
[..]
mohh 2 dagen niet geschoren en dan al een aapik heb me al 4 dagen niet geschoren en de eerste haartjes komen pas weer
Knulliequote:Op maandag 21 maart 2005 10:10 schreef bar_rel het volgende:
[..]
mohh 2 dagen niet geschoren en dan al een aapik heb me al 4 dagen niet geschoren en de eerste haartjes komen pas weer
Vraag dat maar aan Maikelquote:Op maandag 21 maart 2005 10:10 schreef Bupatih het volgende:
Oh ja... Niet om jullie feestje te verstoren, maar hoe kun je elkaar nu masturberen?
Nauwja gewoon elkaar aftrekken/vingeren danquote:Op maandag 21 maart 2005 10:10 schreef Bupatih het volgende:
Oh ja... Niet om jullie feestje te verstoren, maar hoe kun je elkaar nu masturberen?
quote:Op maandag 21 maart 2005 10:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dizer heeft dan ook al volwassen baardgroei beste Bar_rel![]()
Dat zeggen vrouwen ook zo vaak tegen mijquote:Op maandag 21 maart 2005 10:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
We hebben je gemist afgelopen avond/nacht
quote:
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 21 maart 2005 10:11 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nauwja gewoon elkaar aftrekken/vingeren dan![]()
Jij komt toch zeker ook he
Maar ik ga me zo scheren, dat houdt in dat je geen respect meer voor me zal hebben?quote:Op maandag 21 maart 2005 10:11 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Nee ik heb respect voor mensen die zich niet gschoren hebben
Ja ik ben ook volwassenquote:Op maandag 21 maart 2005 10:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dizer heeft dan ook al volwassen baardgroei beste Bar_rel![]()
Volgens de wet jaquote:
Ja emm ik heb respect voor mensen die zich scheren of niet scheren binnen 2 dagenquote:Op maandag 21 maart 2005 10:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maar ik ga me zo scheren, dat houdt in dat je geen respect meer voor me zal hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |