Firas....quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:57 schreef Dizer het volgende:
Wat wil jij dan? Roep eens wat namen?
aaaaaaaaaaaahquote:kijk eens naar mijn sig![]()
mja.... sorry nog.....quote:Ach, het bleef bij een onschuldige mini zoenpartij.. we gingen niet door, het was nog allemaal te vers voor mij
Echt niet, ik heb gewoon een mooie OPquote:
Maar das mijn naamquote:
Lief he? Hij of zij wordt vast een tennis-speler/speelster!!quote:
Geeft niet mop, ik geloof nog steeds in ons..quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:02 schreef babette21 het volgende:
mja.... sorry nog.....
Mag ik dan een buitenechtelijk kind van iemand zijn ofzo, geboren uit een one-nightstand?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
jij moet eerst nog even uitgroeien.....
Vraag dat nog een keer pas als je schaamhaar begint te groeien, jochiequote:
hallo, we gaan fantasie en werkelijkheid niet zomaar 'n beetje door elkaar halen he....quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:05 schreef Orginial het volgende:
Mag ik dan een buitenechtelijk kind van iemand zijn ofzo, geboren uit een one-nightstand?![]()
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Vraag dat nog een keer pas als je schaamhaar begint te groeien, jochie![]()
Als we de soapwereld geloven dan over een maand is ons kind geboren en 3 maanden later is ie 16, dan mag jij dat wel wordenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:05 schreef Orginial het volgende:
[..]
Mag ik dan een buitenechtelijk kind van iemand zijn ofzo, geboren uit een one-nightstand?![]()
Ik kan natuurlijk een kind van Niksan en Dizer zijn, of van Dizer en Christine of van Dizer en..quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
hallo, we gaan fantasie en werkelijkheid niet zomaar 'n beetje door elkaar halen he....
Ik ben net Robert Alberts, heb overal en nergens een kind rondhangenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:08 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk een kind van Niksan en Dizer zijn, of van Dizer en Christine of van Dizer en..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |