Firas....quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:57 schreef Dizer het volgende:
Wat wil jij dan? Roep eens wat namen?
aaaaaaaaaaaahquote:kijk eens naar mijn sig![]()
mja.... sorry nog.....quote:Ach, het bleef bij een onschuldige mini zoenpartij.. we gingen niet door, het was nog allemaal te vers voor mij
Echt niet, ik heb gewoon een mooie OPquote:
Maar das mijn naamquote:
Lief he? Hij of zij wordt vast een tennis-speler/speelster!!quote:
Geeft niet mop, ik geloof nog steeds in ons..quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:02 schreef babette21 het volgende:
mja.... sorry nog.....
Mag ik dan een buitenechtelijk kind van iemand zijn ofzo, geboren uit een one-nightstand?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
jij moet eerst nog even uitgroeien.....
Vraag dat nog een keer pas als je schaamhaar begint te groeien, jochiequote:
hallo, we gaan fantasie en werkelijkheid niet zomaar 'n beetje door elkaar halen he....quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:05 schreef Orginial het volgende:
Mag ik dan een buitenechtelijk kind van iemand zijn ofzo, geboren uit een one-nightstand?![]()
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Vraag dat nog een keer pas als je schaamhaar begint te groeien, jochie![]()
Als we de soapwereld geloven dan over een maand is ons kind geboren en 3 maanden later is ie 16, dan mag jij dat wel wordenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:05 schreef Orginial het volgende:
[..]
Mag ik dan een buitenechtelijk kind van iemand zijn ofzo, geboren uit een one-nightstand?![]()
Ik kan natuurlijk een kind van Niksan en Dizer zijn, of van Dizer en Christine of van Dizer en..quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
hallo, we gaan fantasie en werkelijkheid niet zomaar 'n beetje door elkaar halen he....
Ik ben net Robert Alberts, heb overal en nergens een kind rondhangenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:08 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk een kind van Niksan en Dizer zijn, of van Dizer en Christine of van Dizer en..
haha laten we maar gewoon ff wachten met verzinnen.... brengt ongeluk....quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:05 schreef Dizer het volgende:
Maar das mijn naamDan moet we hem Firas Jr noemen of Babette Jr
sprekend z'n vader iddquote:Lief he? Hij of zij wordt vast een tennis-speler/speelster!!
mja zei jij vanmiddag niet zoiets over bij mij komen wonen enzo....quote:Geeft niet mop, ik geloof nog steeds in ons..
Waren we net lekker op dreef!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:11 schreef ZOWIEE het volgende:
Ja godver
Inderdaad, volgende keer maken we een eigen Zowiee en bar_rel topiquequote:
aaaaahgr wil je niet van die enge dingen zeggen!!!!!!!!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:07 schreef Dizer het volgende:
Als we de soapwereld geloven dan over een maand is ons kind geboren en 3 maanden later is ie 16, dan mag jij dat wel worden![]()
Je moet er toch aan gaan gelovenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
aaaaahgr wil je niet van die enge dingen zeggen!!!!!!!!
Hey, ik ben Robert Alberts nietquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:10 schreef Christine het volgende:
Dizer, volgens mij heb je mij ook bijna zwanger gemaakt met die onschuldige zoenpartij van je
Ja natuurlijk, ze tellen al mee voor zaterdagquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:12 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Waren we net lekker op dreef!
tellen me posts wel mee?
Dat is mooiquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:13 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, ze tellen al mee voor zaterdag
Correctie : vandaagquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:14 schreef bar_rel het volgende:
Want morgen ben ik er overdag niet en savonds ook niet
De volgende dagquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:13 schreef bar_rel het volgende:
Wanneer worden de Fok!dagpostings bekend
Lange dag vandaag gehadquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:13 schreef Christine het volgende:
Wat ben je wispelturig vanavond, duiveltja
Ja, maar het blijft in het topic staan hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:14 schreef bar_rel het volgende:
Want morgen ben ik er overdag niet en savonds ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |