Firas....quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:57 schreef Dizer het volgende:
Wat wil jij dan? Roep eens wat namen?
aaaaaaaaaaaahquote:kijk eens naar mijn sig![]()
mja.... sorry nog.....quote:Ach, het bleef bij een onschuldige mini zoenpartij.. we gingen niet door, het was nog allemaal te vers voor mij
Echt niet, ik heb gewoon een mooie OPquote:
Maar das mijn naamquote:
Lief he? Hij of zij wordt vast een tennis-speler/speelster!!quote:
Geeft niet mop, ik geloof nog steeds in ons..quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:02 schreef babette21 het volgende:
mja.... sorry nog.....
Mag ik dan een buitenechtelijk kind van iemand zijn ofzo, geboren uit een one-nightstand?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
jij moet eerst nog even uitgroeien.....
Vraag dat nog een keer pas als je schaamhaar begint te groeien, jochiequote:
hallo, we gaan fantasie en werkelijkheid niet zomaar 'n beetje door elkaar halen he....quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:05 schreef Orginial het volgende:
Mag ik dan een buitenechtelijk kind van iemand zijn ofzo, geboren uit een one-nightstand?![]()
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Vraag dat nog een keer pas als je schaamhaar begint te groeien, jochie![]()
Als we de soapwereld geloven dan over een maand is ons kind geboren en 3 maanden later is ie 16, dan mag jij dat wel wordenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:05 schreef Orginial het volgende:
[..]
Mag ik dan een buitenechtelijk kind van iemand zijn ofzo, geboren uit een one-nightstand?![]()
Ik kan natuurlijk een kind van Niksan en Dizer zijn, of van Dizer en Christine of van Dizer en..quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
hallo, we gaan fantasie en werkelijkheid niet zomaar 'n beetje door elkaar halen he....
Ik ben net Robert Alberts, heb overal en nergens een kind rondhangenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:08 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk een kind van Niksan en Dizer zijn, of van Dizer en Christine of van Dizer en..
haha laten we maar gewoon ff wachten met verzinnen.... brengt ongeluk....quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:05 schreef Dizer het volgende:
Maar das mijn naamDan moet we hem Firas Jr noemen of Babette Jr
sprekend z'n vader iddquote:Lief he? Hij of zij wordt vast een tennis-speler/speelster!!
mja zei jij vanmiddag niet zoiets over bij mij komen wonen enzo....quote:Geeft niet mop, ik geloof nog steeds in ons..
Waren we net lekker op dreef!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:11 schreef ZOWIEE het volgende:
Ja godver
Inderdaad, volgende keer maken we een eigen Zowiee en bar_rel topiquequote:
aaaaahgr wil je niet van die enge dingen zeggen!!!!!!!!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:07 schreef Dizer het volgende:
Als we de soapwereld geloven dan over een maand is ons kind geboren en 3 maanden later is ie 16, dan mag jij dat wel worden![]()
Je moet er toch aan gaan gelovenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
aaaaahgr wil je niet van die enge dingen zeggen!!!!!!!!
Hey, ik ben Robert Alberts nietquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:10 schreef Christine het volgende:
Dizer, volgens mij heb je mij ook bijna zwanger gemaakt met die onschuldige zoenpartij van je
Ja natuurlijk, ze tellen al mee voor zaterdagquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:12 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Waren we net lekker op dreef!
tellen me posts wel mee?
Dat is mooiquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:13 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, ze tellen al mee voor zaterdag
Correctie : vandaagquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:14 schreef bar_rel het volgende:
Want morgen ben ik er overdag niet en savonds ook niet
De volgende dagquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:13 schreef bar_rel het volgende:
Wanneer worden de Fok!dagpostings bekend
Lange dag vandaag gehadquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:13 schreef Christine het volgende:
Wat ben je wispelturig vanavond, duiveltja
Ja, maar het blijft in het topic staan hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:14 schreef bar_rel het volgende:
Want morgen ben ik er overdag niet en savonds ook niet
Nee, maar volgens mij heeft babette wel het recht te weten wat jij onder een onschuldige zoenpartij verstaatquote:
Ok, gelijk heb jequote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:10 schreef babette21 het volgende:
haha laten we maar gewoon ff wachten met verzinnen.... brengt ongeluk....
En z'n moeder, dat kind wil nu al wijnquote:
Geen huisman. Wil best wel minder uren werken om voor ons liefje te gaan zorgenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:10 schreef babette21 het volgende:
mja zei jij vanmiddag niet zoiets over bij mij komen wonen enzo....
heb je ooit 'n leventje als huisman geambieerd?! want ik ben te druk met carričre maken....
Wat is dit toch voor soap?? Ik volg het nietquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:15 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee, maar volgens mij heeft babette wel het recht te weten wat jij onder een onschuldige zoenpartij verstaat
nah..... je kunt 't verleden niet zomaar terugdraaien hoor....quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:16 schreef ZOWIEE het volgende:
Je hebt toch al ouders??
Jij baggeraar jijquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:16 schreef bar_rel het volgende:
De laatse keer dat ik keek ( rond half zes) was mijn teller op 2757 en nu is die 2876
Ja, maar huh?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
nah..... je kunt 't verleden niet zomaar terugdraaien hoor....
diz kan zijn zoenpartijtje [???] met Chris tenslotte ook niet ongedaan maken...
Ik ook niet, maar dat weerhoudt me niet het recht om lekker mee te doenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:16 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Wat is dit toch voor soap?? Ik volg het niet
'Mohhhh'quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:18 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Mohhhh jij kan er anders ook wat van
Ik stond laatst op nummer 6quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:18 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Mohhhh jij kan er anders ook wat van
vertel dan!!!! ik word toch niet boos, hij is [was??] mij niks verplicht...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:15 schreef Christine het volgende:
Nee, maar volgens mij heeft babette wel het recht te weten wat jij onder een onschuldige zoenpartij verstaat
Het klinkt allemaal zo Sop-achtigquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:18 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat weerhoudt me niet het recht om lekker mee te doen
We shall see my brother, we shall see in the morningquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:18 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
'Mohhhh'
Ik heb er niet zoveel als jij iig
Lieverd, je was dronken als de pest en je zag mij op een gegeven moment aan voor Dennis uit GTST, en toen vroeg je aan me of ik even je pijpen wil gaan insmeren. Dat was voor mij de druppel en tevens ook voor jou, want daarna was je KnockOut gegaan en toen heb ik een deken over je heen gelegd en ben ik naar huis gegaan. De rest is in jouw droom gebeurtquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:15 schreef Christine het volgende:
[..]
Brother?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:19 schreef bar_rel het volgende:
[..]
We shall see my brother, we shall see in the morning![]()
mja dat komt door Orginial.... en verder is t niks, gewoon wat happenings tussen mij en Dizquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |