Nee, maar volgens mij heeft babette wel het recht te weten wat jij onder een onschuldige zoenpartij verstaatquote:
Ok, gelijk heb jequote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:10 schreef babette21 het volgende:
haha laten we maar gewoon ff wachten met verzinnen.... brengt ongeluk....
En z'n moeder, dat kind wil nu al wijnquote:
Geen huisman. Wil best wel minder uren werken om voor ons liefje te gaan zorgenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:10 schreef babette21 het volgende:
mja zei jij vanmiddag niet zoiets over bij mij komen wonen enzo....
heb je ooit 'n leventje als huisman geambieerd?! want ik ben te druk met carrière maken....
Wat is dit toch voor soap?? Ik volg het nietquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:15 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee, maar volgens mij heeft babette wel het recht te weten wat jij onder een onschuldige zoenpartij verstaat
nah..... je kunt 't verleden niet zomaar terugdraaien hoor....quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:16 schreef ZOWIEE het volgende:
Je hebt toch al ouders??
Jij baggeraar jijquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:16 schreef bar_rel het volgende:
De laatse keer dat ik keek ( rond half zes) was mijn teller op 2757 en nu is die 2876
Ja, maar huh?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
nah..... je kunt 't verleden niet zomaar terugdraaien hoor....
diz kan zijn zoenpartijtje [???] met Chris tenslotte ook niet ongedaan maken...
Ik ook niet, maar dat weerhoudt me niet het recht om lekker mee te doenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:16 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Wat is dit toch voor soap?? Ik volg het niet
'Mohhhh'quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:18 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Mohhhh jij kan er anders ook wat van
Ik stond laatst op nummer 6quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:18 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Mohhhh jij kan er anders ook wat van
vertel dan!!!! ik word toch niet boos, hij is [was??] mij niks verplicht...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:15 schreef Christine het volgende:
Nee, maar volgens mij heeft babette wel het recht te weten wat jij onder een onschuldige zoenpartij verstaat
Het klinkt allemaal zo Sop-achtigquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:18 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat weerhoudt me niet het recht om lekker mee te doen
We shall see my brother, we shall see in the morningquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:18 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
'Mohhhh'
Ik heb er niet zoveel als jij iig
Lieverd, je was dronken als de pest en je zag mij op een gegeven moment aan voor Dennis uit GTST, en toen vroeg je aan me of ik even je pijpen wil gaan insmeren. Dat was voor mij de druppel en tevens ook voor jou, want daarna was je KnockOut gegaan en toen heb ik een deken over je heen gelegd en ben ik naar huis gegaan. De rest is in jouw droom gebeurtquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:15 schreef Christine het volgende:
[..]
Brother?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:19 schreef bar_rel het volgende:
[..]
We shall see my brother, we shall see in the morning![]()
mja dat komt door Orginial.... en verder is t niks, gewoon wat happenings tussen mij en Dizquote:
Hmz.. Koopt alvast wat airco's en zo...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:16 schreef babette21 het volgende:
ik heb ff terug zitten rekenen nav die echo: 't was toch die avond/nacht vlak na kerst....
even 9 maaden verder rekenen brengt ons op eind september...... wordt 'n zware zomer..............
Maar het is nepquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja dat komt door Orginial.... en verder is t niks, gewoon wat happenings tussen mij en Diz
ik wilde 't nog enigszins stil houden maar Christine wil alle details en gooit steeds olie op 't vuur...
Ik kijk geen GTST, dus heb geen idee wie Dennis is... of ik moet wel héééél dronken geweest zijnquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:20 schreef Dizer het volgende:
je zag mij op een gegeven moment aan voor Dennis uit GTST
Oh je bent een meisjequote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:21 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Staat toch duidelijk in mn profiel hoor [afbeelding]
Heet je nou echt Leonie?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:21 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Staat toch duidelijk in mn profiel hoor [afbeelding]
Nou ik hebvandaag toch echt als eek Fok!ker geleefd mohhquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:22 schreef Christine het volgende:
[..]
Soms is alles beter dan het echte leven he?
haha laat me raden: jíj hebt haar dronken gevoerd?!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:20 schreef Dizer het volgende:
Lieverd, je was dronken als de pest en je zag mij op een gegeven moment aan voor Dennis uit GTST, en toen vroeg je aan me of ik even je pijpen wil gaan insmeren. Dat was voor mij de druppel en tevens ook voor jou, want daarna was je KnockOut gegaan en toen heb ik een deken over je heen gelegd en ben ik naar huis gegaan. De rest is in jouw droom gebeurt
goh wat 'n romantisch aanzoek..... en vergeten we niet iets [iemand]??quote:En hou op met stoken tussen een goed huwelijk.. nou bijna huwelijk.
Btw babs, we moeten wel gaan trouwen dan, denk ik? Of zullen we modern zijn?
Laat me maar doodvriezen op straat, terwijl ik slechts een lieve, knappe, sexy moeder wilquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:22 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik niet
Wat moet je met ShowChat ouders?
Of kinderen?
Wat wil je met een lieve, knappe, sexy moeder doen danquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:23 schreef Orginial het volgende:
[..]
Laat me maar doodvriezen op straat, terwijl ik slechts een lieve, knappe, sexy moeder wil![]()
'Soms' is op dit moment een understatementquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:22 schreef Christine het volgende:
[..]
Soms is alles beter dan het echte leven he?
Geen idee.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:24 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Wat wil je met een lieve, knappe, sexy moeder doen dan?
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:24 schreef babette21 het volgende:
[..]da's 't thema van de dag he haha
Nee omdat ik dacht dat het verzonnen was door Beevquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |