quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:02 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat hadden wij ook allemaal al voorgesteld, maar BVO heeft een banaan in z'n oor
Sorry schat![]()
Mijn oplossing was ook best goed.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:04 schreef BVO het volgende:
[..]. Iedereen stelt wat anders voor, en ik met 10001 dingen aan m'n hoofd moet, terwijl ik zelf dan ook nog eens het onderwerp van het probleem ben, de beslissing maken.
.
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:04 schreef BVO het volgende:
[..]. Iedereen stelt wat anders voor, en ik met 10001 dingen aan m'n hoofd moet, terwijl ik zelf dan ook nog eens het onderwerp van het probleem ben, de beslissing maken.
.
beetje te laat he....quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:06 schreef BVO het volgende:
Ok, geen gezeik dan, een shoot-out!.
Tot 20:00 kan je kiezen voor Zhenar of mij.
Zo goed?.
Ja, kom jij ook nog 'ns zeiken.quote:
Je moet niet luisteren/afwachten, maar gewoon doen.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:08 schreef BVO het volgende:
Oh.. Ik heb ook nog voorgesteld om me terug te trekken, aangezien het uiteraard een nummer 2 van vorig jaar en leukste user van SHO (B-)) onwaardig is om tegen een newbie gelijk te eindigen.
. Zelfs dáár werd niet naar geluisterd.
.
Ik heb gewoon gedaan, dan krijg je weer van die zeikerds die het niks vinden.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je moet niet luisteren/afwachten, maar gewoon doen.
Nee Beev, ik vind dat je ons daarmee tekort doet. Wij staan altijd voor je klaar en wat krijgen we ervoor terug? Helemaal NIETS. Lekker danquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:10 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nee Beev, ik vind dat je ons daarmee tekort doet. Wij staan altijd voor je klaar en wat krijgen we ervoor terug? Helemaal NIETS. Lekker dan![]()
Ik voel me toch aardig gedenigreerdquote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:10 schreef BVO het volgende:
[..]. Alsof ik tegen lieve schattige Tania iets verkeerds zou durven zeggen.
.
hahahaha ja sorry hoor maar gaat 't in godsnaam over....quote:
Ik snap het niet meer.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik heb gewoon gedaan, dan krijg je weer van die zeikerds die het niks vinden.. Doe het dan gvd zelf.
.
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:11 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik voel me toch aardig gedenigreerd
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
hahahaha ja sorry hoor maar gaat 't in godsnaam over....
volgens mij heeft inmiddels bijna iedereen in de derde ronde gestemd, ga daar toch lekker mee door
straks gewoon totaal aantal stemmen [in die ronde] van Sven, Zhenar en jezelf optellen
de verliezers eruit mikken en doorgaan..... what the fuck.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |