Kom jij dan met een betere oplossing.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:49 schreef mark_03 het volgende:
Ohja, ik moet ook nog stemmen. Maarja, de glans is wel een beetje van 't toernooi na die vreemde oplossing.
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:53 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, niet van die rare afkortingen gebruiken hoor. Die jeugd van tegenwoordig:")
Svenniequote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Kom jij dan met een betere oplossing..
.
Oh, en voor Svurno maakt het ook niet uit, aangezien zowel ik als Zhenar van hem winnen geloof ik..
* ahum *quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:53 schreef Bupatih het volgende:
BVO's post voor de nieuwe ronde
Dizer
Orginial
bar_rel
_ELMaikel_
Zhenar
timbob
Timmai
BVO
Airelle
niksan
Tania18
mark_03
En verder nog niks volgens mij?
Ja ik weet het. Ik ben fantastisch.
Uh, je had in de vorige ronde een shoot-out kunnen doen. Je had de eerste 5 stemmers kunnen laten stemmen. Je had de stemmen van degenen die in de eerste ronde eruit zijn gevlogen niet mee kunnen tellen bij gelijkspel, je had jullie allebei door kunnen laten gaan en dan ook Sven en mij (omdat ik tegen Sven stond), niet dat ik zo graag door wil, maar dat had ook gekund. Of jullie beide door samen met degene die eruit zou vliegen maar die de meeste stemmen had en toch niet door zou gaan.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Kom jij dan met een betere oplossing..
.
Oh, en voor Svurno maakt het ook niet uit, aangezien zowel ik als Zhenar van hem winnen geloof ik..
Dat hadden wij ook allemaal al voorgesteld, maar BVO heeft een banaan in z'n oorquote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:00 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Uh, je had in de vorige ronde een shoot-out kunnen doen. Je had de eerste 5 stemmers kunnen laten stemmen. Je had de stemmen van degenen die in de eerste ronde eruit zijn gevlogen niet mee kunnen tellen bij gelijkspel, je had jullie allebei door kunnen laten gaan en dan ook Sven en mij (omdat ik tegen Sven stond), niet dat ik zo graag door wil, maar dat had ook gekund. Of jullie beide door samen met degene die eruit zou vliegen maar die de meeste stemmen had en toch niet door zou gaan.
Je had mark en mij er weer in kunnen zetten.....quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:00 schreef mark_03 het volgende:
Uh, je had in de vorige ronde een shoot-out kunnen doen. Je had de eerste 5 stemmers kunnen laten stemmen. Je had de stemmen van degenen die in de eerste ronde eruit zijn gevlogen niet mee kunnen tellen bij gelijkspel, je had jullie allebei door kunnen laten gaan en dan ook Sven en mij (omdat ik tegen Sven stond), niet dat ik zo graag door wil, maar dat had ook gekund. Of jullie beide door samen met degene die eruit zou vliegen maar die de meeste stemmen had en toch niet door zou gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |