Laat mij me 'ns lekker afreageren.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:10 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Chagrijn![]()
Ik wou het alleen maar eerlijk doen hoor
haha Gordonquote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Laat mij me 'ns lekker afreageren..
Oh, en ik ben vandaag hééél chagrijnig ja, sorry..
*zet Gordons nummer Chagrijn op.![]()
.
Ik ben de laatste dagen al in een constante staat van chagrijnigheidquote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Laat mij me 'ns lekker afreageren..
Oh, en ik ben vandaag hééél chagrijnig ja, sorry..
*zet Gordons nummer Chagrijn op.![]()
.
Dat nummer is zo geestig.quote:
Wat een kutreden.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:14 schreef Orginial het volgende:
Ik stem waarschijnlijk op Zhenar, want anders winnen altijd dezelfde users.![]()
Je vergelijkt jezelf nu met Jim?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat een kutreden.
Oh, en ik heb vorige keer niet gewonnen hoor, for your information.
Maar goed, stem maar hoor.. Zo is Jamai ook Idol geworden.
![]()
.
Dan val ik wel in de smaak bij Tania ja.quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan val ik wel in de smaak bij Tania ja..
Ik belde eerst een theater, ik legde alles uit enzo dat k 20 weken moet stage lopen. De eerste 10 weken 4 dagen de andere 10 weken 5 dagen. Maar goed die Meneer die er over gaat die was in gesprek, hij mailt/belt me later terug.quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat een kutreden.
![]()
.
En aangezien jij mij nooit heb gemogen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat een kutreden.
![]()
.
Alsof Jim zo goed wasquote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat een kutreden.
![]()
.
Klinkt positief in ieder gevalquote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:22 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik belde eerst een theater, ik legde alles uit enzo dat k 20 weken moet stage lopen. De eerste 10 weken 4 dagen de andere 10 weken 5 dagen. Maar goed die Meneer die er over gaat die was in gesprek, hij mailt/belt me later terug.
Optie 1!
Dan belde ik nog Olympia Uitzendburo en daar waren ze toevallig net opzoek naar stagiare(s) en precies in mijn straatje, ik belde om 16.40 en ze wouden dat ik nog voor 17.00 een cv naar hun stuurde via de mail, dus nu moest ik snel een cv maken..en dan heb ik nu maandag een gesprek om 16.00 (H) stoer he (H)
Optie 2!
(H):')
Don't fuck with Jimquote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:23 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Alsof Jim zo goed was![]()
bij idols 1was eigelijk geen een finalist goed genoeg om te winnen![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:24 schreef ZOWIEE het volgende:
Ieuw, kijk voor de grap eens naar My Active Topics.
Ja!quote:
Geweldig was dat. Davequote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:25 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Paradise hotel terug op de buis?
Dat zou echt geweldig zijn!
O ja, nu zie ik hetquote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:26 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Het grootste gedeelte is weg, er staan bij mij nog maar 5 pagina's van de [veel meer]
Uh ... moet ik dan ook niet terug in 't toernooiquote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Waarom? Als hij in een één tegen één duel zou winnen van jou, zou 'ie dat ook van mij moeten kunnen, aangezien wij gelijk eindigden..
Oh, en ingewikkeld is het niet..
Stemmen maar!.
Dizer - Airelle
timbob - ZOWIEE
Svensational - BVO
Svensational - Zhenar
Zhenar - BVO
Christine - Bupatih
En ze sneaky neusquote:
Zie je wel, de 'bitch'fight gaat pas in dit topic beginnen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:27 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Uh ... moet ik dan ook niet terug in 't toernooiVolgens mij wel als ik dat zo beredeneer...
Ik heb er nog maar tweequote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:24 schreef ZOWIEE het volgende:
Ieuw, kijk voor de grap eens naar My Active Topics.
Maakt me verder niet uit hoor... maar vind dit zo'n vage methodequote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:29 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Zie je wel, de 'bitch'fight gaat pas in dit topic beginnen.
* Tania18 pakt popcorn![]()
Ja, maar toch klopt het niet, want dat je niet kan kiezen tussen BVO en Zhenar betekent niet dat dat hetzelfde is als Svennie erbij betrokken wordt..quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:34 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Maakt me verder niet uit hoor... maar vind dit zo'n vage methodeEn 't klopt volgens mij helemaal niet... normaal gesproken heb je straks weer gelijkspel tussen BVO en Zhenar, want de loting is hetzelfde, de mensen die stemmen zijn hetzelfde.
Snap BVO ook wel, dat ie en organistor en degene waar 't samen met Zhenar om ging.
Ik vind gewoon dat er een loting moet komen tussen BVO en Zhenar, dan kan iedereen zijn stem nog wijzigen enzo. En dat telt dan.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:34 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Maakt me verder niet uit hoor... maar vind dit zo'n vage methodeEn 't klopt volgens mij helemaal niet... normaal gesproken heb je straks weer gelijkspel tussen BVO en Zhenar, want de loting is hetzelfde, de mensen die stemmen zijn hetzelfde.
Snap BVO ook wel, dat ie en organistor en degene waar 't samen met Zhenar om ging.
Precies,... het klopt gewoon nietquote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:36 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, maar toch klopt het niet, want dat je niet kan kiezen tussen BVO en Zhenar betekent niet dat dat hetzelfde is als Svennie erbij betrokken wordt..
Maar laat maar
Gordon dat zegt genoegquote:
Kon ik maar even bij je zijn is best een goed nummer ... don't fuck with gordon (hier moet zo'n poppetje met 'zo'n handje... hoe doe je dat)quote:
Oke een numme dan maar het blijft een rel nichtquote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:43 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Kon ik maar even bij je zijn is best een goed nummer ... don't fuck with gordon (hier moet zo'n poppetje met 'zo'n handje... hoe doe je dat)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |