Nee, maar zoals je al zei, moet Svennie gewoon een duel meer doen nu, dat is niet eerlijk dusquote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoelt, maar als ik economisch denk (blijf economie studeren he) moet het helemaal niet uit kunnen maken.
Volgens jouw theorie zou je de winnaar van het tournament ook geen echte winnaar kunnen noemen, omdat 'ie van eerder afgevallenen verloren zou kunnen hebben.
Eensquote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:35 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nee, maar zoals je al zei, moet Svennie gewoon een duel meer doen nu, dat is niet eerlijk dus
Ik zou persoonlijk een shootout doen ofzo, dat er binnen een uur nog een keer op het duel gestemd kan worden en daar dus de winnaar van door laten gaan.
Als je gewoon de stappen van een tournament volgt is dat niet zo, dan heeft hij eerlijk gewonnen, maar nu verzin je een rare tussenstap, waardoor Svennie een extra duel moet overleven, wat eigenlijk niet had gehoeven.quote:Volgens jouw theorie zou je de winnaar van het tournament ook geen echte winnaar kunnen noemen, omdat 'ie van eerder afgevallenen verloren zou kunnen hebben.
BVO is aan het uitrekenen of, als er een shoot out gedaan wordt (binnen 1 uur stemmen), hij dan wel kan winnenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:41 schreef ZOWIEE het volgende:
HEY!
Reageer eens op mn briljante redeneringen!![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:42 schreef Tania18 het volgende:
[..]
BVO is aan het uitrekenen of, als er een shoot out gedaan wordt (binnen 1 uur stemmen), hij dan wel kan winnen
Beevjequote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:58 schreef BVO het volgende:
Ja, laat dan Zhenar maar doorgaan, zijn we van hetgezeik
af.
.
Wie danquote:Op vrijdag 18 maart 2005 15:07 schreef babette21 het volgende:
wat 'n komische discussie tijdens mijn afwezigheid:
wup is idd een "haar"... en nee daar val ik niet op...
* Babetje valt op mannetjes en wupjes.... ofzo.....
dat kind kan maar van 1 iemand zijn...
* Tania18 hoort een traumatisch soap-muziekje op de achtergrond en vervolgens Babette die zegt: 'Het kind is van.......... Orginial' waarna Dizer verbaasd neervalt en Babette snikkend naast hem neerstort om te zeggen dat hij toch de enige voor haar is en dat het maar een one-night stand was.quote:
OMGquote:Op vrijdag 18 maart 2005 15:36 schreef Tania18 het volgende:
[..]
* Tania18 hoort een traumatisch soap-muziekje op de achtergrond en vervolgens Babette die zegt: 'Het kind is van.......... Orginial' waarna Dizer verbaasd neervalt en Babette snikkend naast hem neerstort om te zeggen dat hij toch de enige voor haar is en dat het maar een one-night stand was.
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 15:41 schreef timbob het volgende:
batman!
batman!
tududududududududududuu batman!
Robin was toch hardstikke homo in ze rooie pakje.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:17 schreef timbob het volgende:
[..]
zal wel weer liggen te vozen met batgirl...
Sorry Dizerquote:Op vrijdag 18 maart 2005 15:36 schreef Tania18 het volgende:
[..]
* Tania18 hoort een traumatisch soap-muziekje op de achtergrond en vervolgens Babette die zegt: 'Het kind is van.......... Orginial' waarna Dizer verbaasd neervalt en Babette snikkend naast hem neerstort om te zeggen dat hij toch de enige voor haar is en dat het maar een one-night stand was.
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:17 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Dizer - Airelle
timbob - ZOWIEE
Zo
Svensational - BVO
Svensational - Zhenar
Zhenar - BVO
Christine - Bupatih
Schiet trouwens es op met die blowjob
nou ja zegquote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:17 schreef timbob het volgende:
[..]
zal wel weer liggen te vozen met batgirl...
Vote them allquote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
BVO is leuker dan Sven, die leuker is dan Zhenar, die leuker is dan BVO, die...
![]()
Loopt er ook een zijn pik achterna zegquote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:02 schreef BVO het volgende:
Nou, laak ook maar stemmen dan..
Oh, was trouwens niet zo moeilijk.
Dizer - Airelle
timbob - ZOWIEE
Christine - Bupatih
Nee hoor, ik stem gewoon op de leukste users.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:05 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Loopt er ook een zijn pik achterna zeg![]()
Zegt er een watquote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:05 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Loopt er ook een zijn pik achterna zeg![]()
quote:
Chagrijnquote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:58 schreef BVO het volgende:
Ja, laat dan Zhenar maar doorgaan, zijn we van hetgezeik
af.
.
Vertel...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:09 schreef bar_rel het volgende:
Woooooooh ik heb net een goed gesprek gehad met me stage![]()
Dat moet dus nog bepaald worden. Ofzo.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:09 schreef Orginial het volgende:
Wie is het nou geworden: BVO of Zhenar?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |