The Love boat, soon we'll be making another run (ofzoiets)quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:18 schreef Zhenar het volgende:
Love...
Exciting and new
Come aboard
We're expecting you!
Jij doet ook alles om toch door te gaan hequote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:20 schreef BVO het volgende:
Is het een idee als ik Zhenar en mij allebei door laat gaan?
En dan in de volgende ronde voor Svurno, Zhenar en mij 3 wedstrijden te maken (Svurno - ik, Zhenar - ik, Zhenar - Svurno) en dan de beste daarvan door te laten gaan??
Das ongewikkeldquote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:20 schreef BVO het volgende:
En dan in de volgende ronde voor Svurno, Zhenar en mij 3 wedstrijden te maken (Svurno - ik, Zhenar - ik, Zhenar - Svurno) en dan de beste daarvan door te laten gaan??
Ik vond dit juist zo'n eerlijk idee.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:22 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Jij doet ook alles om toch door te gaan he![]()
Lijkt mij maar ingewikkeld. En beïnvloedt dat niet ook de kansen van Svensational?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:20 schreef BVO het volgende:
Alle volgende rondes staan al via een vast schema vast, dus de winnaar van mij en Zhenar moest tegen de winnaar van Svurno en mark, wat Svurno dus geworden is.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:22 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Das ongewikkeld
Oh en heb je trouwens gewoon willekeurig Svennie gekozen of zit daar nog een reden aanvast?
Succes!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:21 schreef bar_rel het volgende:
Nou mensen ik ga 13 bedrijven bellen, wens me succes, ik hoop dat er eentje tussen zit![]()
Succes, ik hoop dat er eentje tussen zit.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:21 schreef bar_rel het volgende:
Nou mensen ik ga 13 bedrijven bellen, wens me succes, ik hoop dat er eentje tussen zit![]()
Waarom? Als hij in een één tegen één duel zou winnen van jou, zou 'ie dat ook van mij moeten kunnen, aangezien wij gelijk eindigden.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Lijkt mij maar ingewikkeld. En beïnvloedt dat niet ook de kansen van Svensational?
Maar dan zijn de kansen van Svennie dus nu 33% geworden ipv 50%quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Alle volgende rondes staan al via een vast schema vast, dus de winnaar van mij en Zhenar moest tegen de winnaar van Svurno en mark, wat Svurno dus geworden is..
Dat is niet waar, er is hier niet sprake van een zogeten 'blinde trekking'.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:26 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Maar dan zijn de kansen van Svennie dus nu 33% geworden ipv 50%
Nee, tuurlijk niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:26 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Maar dan zijn de kansen van Svennie dus nu 33% geworden ipv 50%
We are one. Resistance is futile.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet..
Aangezien Zhenar en ik uit de volgende ronde gelijk zijn gekomen, kan je ervan uit gaan dat als Zhenar niet van Svurno wint, ik dat ook niet zal doen. Zo kan je Zhenar en mij eigenlijk als 1 zien, en is het voor hem een gewoon duel..
En toch klopt dit niet, want als je in het ene duel voor een bepaalde user kiest, betekent dat niet dat je dat in het volgende duel ook zal doen, het ligt aan de tegenstander..quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet..
Aangezien Zhenar en ik uit de volgende ronde gelijk zijn gekomen, kan je ervan uit gaan dat als Zhenar niet van Svurno wint, ik dat ook niet zal doen. Zo kan je Zhenar en mij eigenlijk als 1 zien, en is het voor hem een gewoon duel..
Als jouw theorie klopt, dan zouden we nu wéér gelijk eindigen!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet..
Ik weet wat je bedoelt, maar als ik economisch denk (blijf economie studeren hequote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:32 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
En toch klopt dit niet, want als je in het ene duel voor een bepaalde user kiest, betekent dat niet dat je dat in het volgende duel ook zal doen, het ligt aan de tegenstander..
Ach, ik kan het ook niet statistisch uitleggenmaar het is wel zo!!
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoelt, maar als ik economisch denk (blijf economie studeren he) moet het helemaal niet uit kunnen maken.
Volgens jouw theorie zou je de winnaar van het tournament ook geen echte winnaar kunnen noemen, omdat 'ie van eerder afgevallenen verloren zou kunnen hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |