Paul Weller - You do something to me, voor als je echt hard wilt gaan jankenquote:Op maandag 21 maart 2005 15:55 schreef Christine het volgende:
Acda en de Munnik - Het Geeft Niet.
Waarom zit ik janknummers te luisteren?
En pick-up lines?quote:
zeb = lulquote:
huhquote:
Is het waar dat men geen ondergoed draagt onder zo'n gewaad?quote:
Mail es?quote:Op maandag 21 maart 2005 15:58 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Paul Weller - You do something to me, voor als je echt hard wilt gaan janken
Ik ben Christelijk!!quote:Op maandag 21 maart 2005 15:58 schreef Christine het volgende:
[..]
Geil
Aramees zou ik wel eens willen horen.
Is je familie trouwens islamitisch?
Einde kruisverhoor trouwens
Net als Caleb uit Buffy.quote:Op maandag 21 maart 2005 15:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
kaleb = hond
ja dat zijn schelwoorden in het arabisch
jaaa die is ook goed!! A&dM hebben sowieso fantastische tekstenquote:Op maandag 21 maart 2005 15:57 schreef mark_03 het volgende:
Babette, tekstje
[i]Wees Niet Bang
Tekst en muziek: Thomas Acda
Je kunt het slechter treffen.quote:
En in een Serenityquote:Op maandag 21 maart 2005 16:03 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Caleb speelde ook in As the World Turns
Dezelfde acteur of dezelfde naam?quote:Op maandag 21 maart 2005 16:03 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Caleb speelde ook in As the World Turns
pffff dat scheelt dan iig weer 'n hoop gezeik wanneer je ouders straks ontdekken dat je papa wordtquote:
Ik ben Assyrisch-Orthodox.quote:
quote:Op maandag 21 maart 2005 16:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
pffff dat scheelt dan iig weer 'n hoop gezeik wanneer je ouders straks ontdekken dat je papa wordt
Wat een mooie bijna prachtige wijsheid heb je die van Loesje??quote:Op maandag 21 maart 2005 16:04 schreef Christine het volgende:
[..]
Geluk zit in een klein hoekje.
Jammer dat de wereld rond is.
Orthodox is inderdaad zwaar... ik ben gewoon protestantsquote:Op maandag 21 maart 2005 16:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben Assyrisch-Orthodox.
Het zwaarste van het zwaarste
Maar goed, we zijn daar een beetje van afgestapt en zo.. (zoals sex voor het huwelijk en zo..)
Ik ben hervormd,tegenwoordig PKN,maar wij zijn ook niet zo erg christelijk.Ik ga bijvoorbeeld nooit naar de kerk.quote:Op maandag 21 maart 2005 16:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben Assyrisch-Orthodox.
Het zwaarste van het zwaarste
Maar goed, we zijn daar een beetje van afgestapt en zo.. (zoals sex voor het huwelijk en zo..)
Maar IRL zeg je zeker dat je online een stuk preutser bent!quote:Op maandag 21 maart 2005 16:05 schreef Christine het volgende:
[..]
Orthodox is inderdaad zwaar... ik ben gewoon protestants
En ik wilde ook oorspronkelijk als maagd het huwelijk in, maar toen ging ik samenwonen etc. Is er niet meer zo van gekomen toen
Maar ik ben irl wel een stuk preutser dan online trouwens
En ik ben heel bescheiden en zeg niet zoveel als hierquote:Op maandag 21 maart 2005 16:05 schreef Christine het volgende:
Maar ik ben irl wel een stuk preutser dan online trouwens
Eigenlijk wel dus.quote:Op maandag 21 maart 2005 16:05 schreef Tania18 het volgende:
Christine, jij gelooft ook niet in wachten met seks tot je getrouwd bent, toch?!?
quote:Op maandag 21 maart 2005 16:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
En ik ben heel bescheiden en zeg niet zoveel als hier
Jaquote:Op maandag 21 maart 2005 16:06 schreef Orginial het volgende:
@t Maikel: Wil je even stemmen in het SOP-Tournament, dan kan de volgende ronde bijna van start.![]()
Vooral de eerste 2 albums,... wat daarna kwam vind ik wat minder. Maar heb natuurlijk wel alles in de kast staanquote:Op maandag 21 maart 2005 16:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
jaaa die is ook goed!! A&dM hebben sowieso fantastische teksten
K stem vanavond als ik er effe tijd voor kan nemen.quote:
Echt waar hoor. Hier ben ik heel ondeugend, maar irl ben ik heel lief en zeg nooit vieze dingenquote:
Grappig hoe iedereen hier heel anders kan overkomen dan ze irl eigenlijk zijn. Ik ben bijvoorbeeld irl heel onaardig en ik duw bejaarden voor bussen.quote:Op maandag 21 maart 2005 16:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
En ik ben heel bescheiden en zeg niet zoveel als hier
Dat kan ik toch moeilijk gelovenquote:Op maandag 21 maart 2005 16:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Echt waar hoor. Hier ben ik heel ondeugend, maar irl ben ik heel lief en zeg nooit vieze dingen
Dat had ik ook wel verwachtquote:Op maandag 21 maart 2005 16:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Grappig hoe iedereen hier heel anders kan overkomen dan ze irl eigenlijk zijn. Ik ben bijvoorbeeld irl heel onaardig en ik duw bejaarden voor bussen.![]()
Ik wou net zeggen, wat wij hebben gedaan...quote:Op maandag 21 maart 2005 16:07 schreef Christine het volgende:
[..]
Eigenlijk wel dus.
Maar mijn vriend dacht daar anders over, en toen samenwonen etc.
Ik ben ook niet zo'n voorstander van vrije seks enzo, alleen gaat het de laatste paar maanden een beetje mis
HaHaquote:Op maandag 21 maart 2005 16:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Grappig hoe iedereen hier heel anders kan overkomen dan ze irl eigenlijk zijn. Ik ben bijvoorbeeld irl heel onaardig en ik duw bejaarden voor bussen.![]()
quote:Op maandag 21 maart 2005 16:08 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
K stem vanavond als ik er effe tijd voor kan nemen.
quote:Op maandag 21 maart 2005 16:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, wat wij hebben gedaan...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |