joh Irak had ik nou niet als één van de opties in mijn hoofd...quote:Op maandag 21 maart 2005 15:52 schreef Dizer het volgende:
Ik ben geboren in Irak maar van mijn 23 jarige bestaan heb ik er 20 van meegemaakt in Nederland.
Ik was 1 toen we voor 2 jaar naar NLD kwamen, toen weer terug en toen weer 4 en toen ik 8 was definitief hierheen
Ja, moet je maar een mail sturen dan stuur ik je wel het mailtje door van mijn uitzendbureau met daarin een beschrijving van hoe en watquote:Op maandag 21 maart 2005 15:49 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Heb je nog steeds wat in de aanbieding dan?
Ik hoef nu nog geen ander werk, maar misschien over een paar maandjes wel als tussentijds baantje
Bah! Viezert!quote:
Praat je ook irakees?quote:Op maandag 21 maart 2005 15:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben geboren in Irak maar van mijn 23 jarige bestaan heb ik er 20 van meegemaakt in Nederland.
Ik was 1 toen we voor 2 jaar naar NLD kwamen, toen weer terug en toen weer 4 en toen ik 8 was definitief hierheen
Of hij werkt bij de Mac Donalds.quote:Op maandag 21 maart 2005 15:53 schreef Nano het volgende:
[..]
"Wat doet jou vader?"
Sam en Tijn: "Mijn vader knikkert!"
Dat is zoooo 2002quote:Op maandag 21 maart 2005 15:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[vooroordeel modus]Irak?! Maar... waar zijn je baard en je tulband en je riem met explosieven dan?[/vooroordeel modus]
![]()
Nog beter ze was turks en 16 zo en die voorgevelquote:
Én op casual friday natuurlijk.quote:Op maandag 21 maart 2005 15:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat is zoooo 2002
Ik doe nu aan Internetcommunicatie met de AlQaida Netwerk
En mijn tulband draag ik alleen in het weekend
quote:Op maandag 21 maart 2005 15:54 schreef BVO het volgende:
Dizer/Airelle
timbob/ZOWIEE
BVO/Svurno
Svurno/Zhenar
Zhenar/BVO
Christine/Bupatih
Arabisch. Ik spreek, lees en schrijf dat. Hoewel het lezen en schrijven tegenwoordig erg moeilijk gaat. Ik doe er 5 minuten over om 2 woorden te lezen of te schrijvenquote:
Niet weer! Die geen-stemmers blokken altijd maar het tournament... zo komen we nerreguns!quote:Op maandag 21 maart 2005 15:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]Dizer ZOWIEE BVO Zhenar .....Euh.... Geen stem.
Ofzoquote:Op maandag 21 maart 2005 15:54 schreef BVO het volgende:
Dizer/Airelle
timbob/ZOWIEE
BVO/Svurno
Svurno/Zhenar
Zhenar/BVO
Christine/Bupatih
Blues is anders wel verdomd goed als je je bagger voeltquote:Op maandag 21 maart 2005 15:55 schreef Christine het volgende:
Acda en de Munnik - Het Geeft Niet.
Waarom zit ik janknummers te luisteren?
Kan ik je dan ook over een paar maanden een mail sturen, of moet dat nu al?quote:Op maandag 21 maart 2005 15:54 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja, moet je maar een mail sturen dan stuur ik je wel het mailtje door van mijn uitzendbureau met daarin een beschrijving van hoe en wat
Zowiee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 21 maart 2005 15:56 schreef _ELMaikel_ het volgende:
* _ELMaikel_ luistert Dont wanna be player no more - Joe
Kun je ons wat scheldwoorden leren?quote:Op maandag 21 maart 2005 15:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Arabisch. Ik spreek, lees en schrijf dat. Hoewel het lezen en schrijven tegenwoordig erg moeilijk gaat. Ik doe er 5 minuten over om 2 woorden te lezen of te schrijven
Spreken doe ik ook, maar de helft is tegenwoordig nederlands erdoorheen
Maar wat ik wel vloeiend spreek is Aramees-Asyrisch. De oudste taal die nog gebruikt wordt. Schijnt de taal de zijn die door Jezus is gesproken, alleen ik spreek het in een andere dialect
Geilquote:Op maandag 21 maart 2005 15:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Arabisch. Ik spreek, lees en schrijf dat. Hoewel het lezen en schrijven tegenwoordig erg moeilijk gaat. Ik doe er 5 minuten over om 2 woorden te lezen of te schrijven
Spreken doe ik ook, maar de helft is tegenwoordig nederlands erdoorheen
Maar wat ik wel vloeiend spreek is Aramees-Asyrisch. De oudste taal die nog gebruikt wordt. Schijnt de taal de zijn die door Jezus is gesproken, alleen ik spreek het in een andere dialect
Paul Weller - You do something to me, voor als je echt hard wilt gaan jankenquote:Op maandag 21 maart 2005 15:55 schreef Christine het volgende:
Acda en de Munnik - Het Geeft Niet.
Waarom zit ik janknummers te luisteren?
En pick-up lines?quote:
zeb = lulquote:
huhquote:
Is het waar dat men geen ondergoed draagt onder zo'n gewaad?quote:
Mail es?quote:Op maandag 21 maart 2005 15:58 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Paul Weller - You do something to me, voor als je echt hard wilt gaan janken
Ik ben Christelijk!!quote:Op maandag 21 maart 2005 15:58 schreef Christine het volgende:
[..]
Geil
Aramees zou ik wel eens willen horen.
Is je familie trouwens islamitisch?
Einde kruisverhoor trouwens
Net als Caleb uit Buffy.quote:Op maandag 21 maart 2005 15:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
kaleb = hond
ja dat zijn schelwoorden in het arabisch
jaaa die is ook goed!! A&dM hebben sowieso fantastische tekstenquote:Op maandag 21 maart 2005 15:57 schreef mark_03 het volgende:
Babette, tekstje
[i]Wees Niet Bang
Tekst en muziek: Thomas Acda
Je kunt het slechter treffen.quote:
En in een Serenityquote:Op maandag 21 maart 2005 16:03 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Caleb speelde ook in As the World Turns
Dezelfde acteur of dezelfde naam?quote:Op maandag 21 maart 2005 16:03 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Caleb speelde ook in As the World Turns
pffff dat scheelt dan iig weer 'n hoop gezeik wanneer je ouders straks ontdekken dat je papa wordtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |