Liefquote:Op maandag 21 maart 2005 15:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
* Babette geeft Christine een zakdoekje...
Heb je nog steeds wat in de aanbieding dan?quote:Op maandag 21 maart 2005 15:48 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik werk wel op een plek waar veel studenten werkenIs altijd wel leuk daar en je verdient best wel ok.
Jij zocht werk?
Nee, maar iedereen wil wel net als jij zijn, ergo alle minderjarige incestueuze sextalk. Ga snel het goede voorbeeld geven!quote:Op maandag 21 maart 2005 15:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik was het dit keer niet, ik zweer het
Ik moet zo gaan kokenquote:Op maandag 21 maart 2005 15:49 schreef babette21 het volgende:
ga koffie zetten.... nog meer liefhebbers voor 'n bakkie?!??!
Ik haal altijd die van Arlaquote:Op maandag 21 maart 2005 15:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hang ervan af welke je haalt. Zolang er maar opstaat grieks, dan is het van geitenmelk gemaakt
Pas op!! Dit is een sex-loze topicquote:Op maandag 21 maart 2005 15:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Zo ben terug van de toelatings test kwam toch een lekkerding naast me zitten!
Dus heb je de test compleet verneukt omdat je de hele tijd aan haar moest denken?quote:Op maandag 21 maart 2005 15:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Viviënne?quote:Op maandag 21 maart 2005 15:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik ben geboren in Irak maar van mijn 23 jarige bestaan heb ik er 20 van meegemaakt in Nederland.quote:Op maandag 21 maart 2005 15:50 schreef babette21 het volgende:
Diz, waar kom jij [of je ouders] trouwens ook alweer vandaan?
volgens mij heb je 't wel 's verteld maar ik ben 't vergeten
Die is dus van koeienmelk, ik haal die van Gyros of zo iets. Bij de deen, altijd naast die van de Arla'squote:
[vooroordeel modus]Irak?! Maar... waar zijn je baard en je tulband en je riem met explosieven dan?[/vooroordeel modus]quote:Op maandag 21 maart 2005 15:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben geboren in Irak maar van mijn 23 jarige bestaan heb ik er 20 van meegemaakt in Nederland.
Ik was 1 toen we voor 2 jaar naar NLD kwamen, toen weer terug en toen weer 4 en toen ik 8 was definitief hierheen
Yeah menquote:Op maandag 21 maart 2005 15:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dus heb je de test compleet verneukt omdat je de hele tijd aan haar moest denken?
joh Irak had ik nou niet als één van de opties in mijn hoofd...quote:Op maandag 21 maart 2005 15:52 schreef Dizer het volgende:
Ik ben geboren in Irak maar van mijn 23 jarige bestaan heb ik er 20 van meegemaakt in Nederland.
Ik was 1 toen we voor 2 jaar naar NLD kwamen, toen weer terug en toen weer 4 en toen ik 8 was definitief hierheen
Ja, moet je maar een mail sturen dan stuur ik je wel het mailtje door van mijn uitzendbureau met daarin een beschrijving van hoe en watquote:Op maandag 21 maart 2005 15:49 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Heb je nog steeds wat in de aanbieding dan?
Ik hoef nu nog geen ander werk, maar misschien over een paar maandjes wel als tussentijds baantje
Bah! Viezert!quote:
Praat je ook irakees?quote:Op maandag 21 maart 2005 15:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Of hij werkt bij de Mac Donalds.quote:Op maandag 21 maart 2005 15:53 schreef Nano het volgende:
[..]
"Wat doet jou vader?"
Sam en Tijn: "Mijn vader knikkert!"
Dat is zoooo 2002quote:Op maandag 21 maart 2005 15:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[vooroordeel modus]Irak?! Maar... waar zijn je baard en je tulband en je riem met explosieven dan?[/vooroordeel modus]
![]()
Nog beter ze was turks en 16 zo en die voorgevelquote:
Én op casual friday natuurlijk.quote:Op maandag 21 maart 2005 15:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat is zoooo 2002
Ik doe nu aan Internetcommunicatie met de AlQaida Netwerk
En mijn tulband draag ik alleen in het weekend
quote:Op maandag 21 maart 2005 15:54 schreef BVO het volgende:
Dizer/Airelle
timbob/ZOWIEE
BVO/Svurno
Svurno/Zhenar
Zhenar/BVO
Christine/Bupatih
Arabisch. Ik spreek, lees en schrijf dat. Hoewel het lezen en schrijven tegenwoordig erg moeilijk gaat. Ik doe er 5 minuten over om 2 woorden te lezen of te schrijvenquote:
Niet weer! Die geen-stemmers blokken altijd maar het tournament... zo komen we nerreguns!quote:Op maandag 21 maart 2005 15:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]Dizer ZOWIEE BVO Zhenar .....Euh.... Geen stem.
Ofzoquote:Op maandag 21 maart 2005 15:54 schreef BVO het volgende:
Dizer/Airelle
timbob/ZOWIEE
BVO/Svurno
Svurno/Zhenar
Zhenar/BVO
Christine/Bupatih
Blues is anders wel verdomd goed als je je bagger voeltquote:Op maandag 21 maart 2005 15:55 schreef Christine het volgende:
Acda en de Munnik - Het Geeft Niet.
Waarom zit ik janknummers te luisteren?
Kan ik je dan ook over een paar maanden een mail sturen, of moet dat nu al?quote:Op maandag 21 maart 2005 15:54 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja, moet je maar een mail sturen dan stuur ik je wel het mailtje door van mijn uitzendbureau met daarin een beschrijving van hoe en wat
Zowiee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 21 maart 2005 15:56 schreef _ELMaikel_ het volgende:
* _ELMaikel_ luistert Dont wanna be player no more - Joe
Kun je ons wat scheldwoorden leren?quote:Op maandag 21 maart 2005 15:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Arabisch. Ik spreek, lees en schrijf dat. Hoewel het lezen en schrijven tegenwoordig erg moeilijk gaat. Ik doe er 5 minuten over om 2 woorden te lezen of te schrijven
Spreken doe ik ook, maar de helft is tegenwoordig nederlands erdoorheen
Maar wat ik wel vloeiend spreek is Aramees-Asyrisch. De oudste taal die nog gebruikt wordt. Schijnt de taal de zijn die door Jezus is gesproken, alleen ik spreek het in een andere dialect
Geilquote:Op maandag 21 maart 2005 15:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Arabisch. Ik spreek, lees en schrijf dat. Hoewel het lezen en schrijven tegenwoordig erg moeilijk gaat. Ik doe er 5 minuten over om 2 woorden te lezen of te schrijven
Spreken doe ik ook, maar de helft is tegenwoordig nederlands erdoorheen
Maar wat ik wel vloeiend spreek is Aramees-Asyrisch. De oudste taal die nog gebruikt wordt. Schijnt de taal de zijn die door Jezus is gesproken, alleen ik spreek het in een andere dialect
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |