--Edit: link weg--quote:
Met roomkaas en bieslookquote:Op maandag 21 maart 2005 15:40 schreef BVO het volgende:
Die ciabatta-broodjes bij de Panini in de stad zijn het lekkerst..
Hooi Periquote:Op maandag 21 maart 2005 15:40 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik ééneen roze met witte triangel
en jij?
Ik werk echt niet bij de Mediamark, moet je zo'n lelijk shirt aan met pantalon. Niks voor mij achteraf gezien.quote:Op maandag 21 maart 2005 15:39 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik heb gelijk he?!? Ik wist het wel
Ik pas op hele lieve kindjes
Een keer in de twee weken ofzo
quote:
Aaaaah, how cutequote:Op maandag 21 maart 2005 15:41 schreef Nano het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Zorg je goed voor ze?Ze moeten de fles!![]()
Zie je wel dat je het kunt!quote:Op maandag 21 maart 2005 15:40 schreef Bupatih het volgende:
Ik ook éénmet groene glitters
Sorry. Ik wil gewoon meepraten![]()
Acda en de Munnik - Wees niet bang,... ook zo'n nummer.quote:Op maandag 21 maart 2005 15:41 schreef babette21 het volgende:
Van Dik Hout - De keuzes die je maakt
De keuzes die je maakt zullen altijd blijven staan
soms zijn ze doordacht en soms kun je er blindelings voor gaan.
Soms kies je de langste weg soms vind je 'm naast de deur,
soms heb je te ver gezocht maar het antwoord schijnt in al zijn kleur.
Het is voor altijd blijven of voor altijd ervandoor
als kracht wint van twijfel dan volgen we het juiste spoor.
1ste Refrein:
Het is niet altijd raak soms zit je er goed naast
soms heb je zo goed gekozen dat het je nog steeds verbaast.
2de Refrein:
Het is okee als je soms de fout ingaat
Vergeet niet dat de keuzes die je maakt
de juiste zijn want je hebt ze zelf gemaakt.
En de deuren die je sluit
Zullen nooit meer opengaan
Smijt ze maar dicht, om vastbesloten door te gaan
Want het is voor altijd zwijgen, of voor altijd aan het woord
Wees niet bang om te verliezen, het leven wacht en dat gaat voort.
1ste Refrein
2de Refrein
Oeh oh oh Het komt eraan
Blijf niet staan
Oeh oh oh Het komt eraan
Het is okee
het is okee
het is okee als je soms de fout ingaat.
MediaMarkt sux!! de Harense Smid rulesquote:Op maandag 21 maart 2005 15:41 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik werk echt niet bij de Mediamark, moet je zo'n lelijk shirt aan met pantalon. Niks voor mij achteraf gezien.
Ik werk iig niet in de stad
Een legergroene en een roze met bruine, ook triangel allebeiquote:Op maandag 21 maart 2005 15:40 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik ééneen roze met witte triangel
en jij?
Er is een 'Duiveltje' jarig op crap? Dat ben jij toevallig niet toch?quote:Op maandag 21 maart 2005 15:41 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik werk echt niet bij de Mediamark, moet je zo'n lelijk shirt aan met pantalon. Niks voor mij achteraf gezien.
Neeee, je werkt bij Telderquote:Op maandag 21 maart 2005 15:41 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ze mogen toch wel aan je tepel lurken?quote:Op maandag 21 maart 2005 15:41 schreef Nano het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Zorg je goed voor ze?Ze moeten de fles!![]()
hm ik heb toch vrijwel alles van die twee, maar dit nr. zegt me niks.... tekstje?quote:Op maandag 21 maart 2005 15:42 schreef mark_03 het volgende:
Acda en de Munnik - Wees niet bang,... ook zo'n nummer.
Das zoooooo topic #179quote:Op maandag 21 maart 2005 15:42 schreef Zhenar het volgende:
Ik zie nu eindelijk pas die grote piemel waar Bar_rel het de hele tijd over had.![]()
![]()
Ik haal altijd een broodje geitenkaas tegenover m'n school voor 2,20quote:Op maandag 21 maart 2005 15:42 schreef BVO het volgende:
[..].
Ze zijn alleen 3 euro nog wat, wordt na een tijdje best duur..
Dan moet je even komenquote:Op maandag 21 maart 2005 15:43 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ze mogen toch wel aan je tepel lurken?![]()
Oh, ik zie nu pas dat die 27 geworden is. Laat maarquote:Op maandag 21 maart 2005 15:43 schreef PeRi het volgende:
[..]
Er is een 'Duiveltje' jarig op crap? Dat ben jij toevallig niet toch?
Ik heb vorig jaar in Turkije voor t eerst geitenkaas op, best lekker nog.quote:Op maandag 21 maart 2005 15:43 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik haal altijd een broodje geitenkaas tegenover m'n school voor 2,20
welke? die van VDH??quote:Op maandag 21 maart 2005 15:42 schreef Christine het volgende:
Dat is trouwens wel een janknummer babette
Tijn zuigt aan de tepel van Nano, en komt keihard klaar.quote:
Nee, ik ben al jarig geweest menquote:Op maandag 21 maart 2005 15:43 schreef PeRi het volgende:
[..]
Er is een 'Duiveltje' jarig op crap? Dat ben jij toevallig niet toch?
Wat is dat?quote:
ja die van VDH en ja ik moet ervan janken.quote:Op maandag 21 maart 2005 15:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
welke? die van VDH??
en jank in de zin van dat 't waardeloos is of dat je ervan moet janken?!?!
quote:Op maandag 21 maart 2005 15:45 schreef Orginial het volgende:
[..]
Tijn zuigt aan de tepel van Nano, en komt keihard klaar.![]()
Wat een geile beer, dat kind van ons zég
quote:Op maandag 21 maart 2005 15:45 schreef Orginial het volgende:
[..]
Shit, weer foutquote:Op maandag 21 maart 2005 15:45 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nee, ik ben al jarig geweest men
[..]
Wat is dat?
Feta-kaas IS geitenkaasquote:Op maandag 21 maart 2005 15:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar in Turkije voor t eerst geitenkaas op, best lekker nog..
Net alsfeta-kaas
.
Ik was het dit keer niet, ik zweer hetquote:Op maandag 21 maart 2005 15:46 schreef Zhenar het volgende:
Ik vind dat alle sex voorlopig uit het topic gebanned moet worden.
Dude, ga met je flippo's spelen ofzoquote:Op maandag 21 maart 2005 15:45 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik werk wel op een plek waar veel studenten werkenquote:Op maandag 21 maart 2005 15:47 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Shit, weer fout
Een telecommunicatie bedrijf. Daar werken veel studenten e.d.
* Babette geeft Christine een zakdoekje...quote:Op maandag 21 maart 2005 15:46 schreef Christine het volgende:
ja die van VDH en ja ik moet ervan janken.
Hang ervan af welke je haalt. Zolang er maar opstaat grieks, dan is het van geitenmelk gemaaktquote:Op maandag 21 maart 2005 15:48 schreef Christine het volgende:
[..]
Officieel wel ja.
Maar de NL feta wordt van koeienmelk gemaakt.
Flippo's zijn passé mên.quote:Op maandag 21 maart 2005 15:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dude, ga met je flippo's spelen ofzo
Ja,die kinderen horen papa's en mama's "vrienden" allemaal praten over die dingenquote:Op maandag 21 maart 2005 15:47 schreef Orginial het volgende:
[..]
Het ligt allemaal aan dat oversexte gedoe van de oldbies.![]()
Liefquote:Op maandag 21 maart 2005 15:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
* Babette geeft Christine een zakdoekje...
Heb je nog steeds wat in de aanbieding dan?quote:Op maandag 21 maart 2005 15:48 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik werk wel op een plek waar veel studenten werkenIs altijd wel leuk daar en je verdient best wel ok.
Jij zocht werk?
Nee, maar iedereen wil wel net als jij zijn, ergo alle minderjarige incestueuze sextalk. Ga snel het goede voorbeeld geven!quote:Op maandag 21 maart 2005 15:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik was het dit keer niet, ik zweer het
Ik moet zo gaan kokenquote:Op maandag 21 maart 2005 15:49 schreef babette21 het volgende:
ga koffie zetten.... nog meer liefhebbers voor 'n bakkie?!??!
Ik haal altijd die van Arlaquote:Op maandag 21 maart 2005 15:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hang ervan af welke je haalt. Zolang er maar opstaat grieks, dan is het van geitenmelk gemaakt
Pas op!! Dit is een sex-loze topicquote:Op maandag 21 maart 2005 15:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Zo ben terug van de toelatings test kwam toch een lekkerding naast me zitten!
Dus heb je de test compleet verneukt omdat je de hele tijd aan haar moest denken?quote:Op maandag 21 maart 2005 15:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Viviënne?quote:Op maandag 21 maart 2005 15:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik ben geboren in Irak maar van mijn 23 jarige bestaan heb ik er 20 van meegemaakt in Nederland.quote:Op maandag 21 maart 2005 15:50 schreef babette21 het volgende:
Diz, waar kom jij [of je ouders] trouwens ook alweer vandaan?
volgens mij heb je 't wel 's verteld maar ik ben 't vergeten
Die is dus van koeienmelk, ik haal die van Gyros of zo iets. Bij de deen, altijd naast die van de Arla'squote:
[vooroordeel modus]Irak?! Maar... waar zijn je baard en je tulband en je riem met explosieven dan?[/vooroordeel modus]quote:Op maandag 21 maart 2005 15:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben geboren in Irak maar van mijn 23 jarige bestaan heb ik er 20 van meegemaakt in Nederland.
Ik was 1 toen we voor 2 jaar naar NLD kwamen, toen weer terug en toen weer 4 en toen ik 8 was definitief hierheen
Yeah menquote:Op maandag 21 maart 2005 15:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dus heb je de test compleet verneukt omdat je de hele tijd aan haar moest denken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |