Ik haal altijd een broodje geitenkaas tegenover m'n school voor 2,20quote:Op maandag 21 maart 2005 15:42 schreef BVO het volgende:
[..].
Ze zijn alleen 3 euro nog wat, wordt na een tijdje best duur..
Dan moet je even komenquote:Op maandag 21 maart 2005 15:43 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ze mogen toch wel aan je tepel lurken?![]()
Oh, ik zie nu pas dat die 27 geworden is. Laat maarquote:Op maandag 21 maart 2005 15:43 schreef PeRi het volgende:
[..]
Er is een 'Duiveltje' jarig op crap? Dat ben jij toevallig niet toch?
Ik heb vorig jaar in Turkije voor t eerst geitenkaas op, best lekker nog.quote:Op maandag 21 maart 2005 15:43 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik haal altijd een broodje geitenkaas tegenover m'n school voor 2,20
welke? die van VDH??quote:Op maandag 21 maart 2005 15:42 schreef Christine het volgende:
Dat is trouwens wel een janknummer babette
Tijn zuigt aan de tepel van Nano, en komt keihard klaar.quote:
Nee, ik ben al jarig geweest menquote:Op maandag 21 maart 2005 15:43 schreef PeRi het volgende:
[..]
Er is een 'Duiveltje' jarig op crap? Dat ben jij toevallig niet toch?
Wat is dat?quote:
ja die van VDH en ja ik moet ervan janken.quote:Op maandag 21 maart 2005 15:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
welke? die van VDH??
en jank in de zin van dat 't waardeloos is of dat je ervan moet janken?!?!
quote:Op maandag 21 maart 2005 15:45 schreef Orginial het volgende:
[..]
Tijn zuigt aan de tepel van Nano, en komt keihard klaar.![]()
Wat een geile beer, dat kind van ons zég
quote:Op maandag 21 maart 2005 15:45 schreef Orginial het volgende:
[..]
Shit, weer foutquote:Op maandag 21 maart 2005 15:45 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nee, ik ben al jarig geweest men
[..]
Wat is dat?
Feta-kaas IS geitenkaasquote:Op maandag 21 maart 2005 15:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar in Turkije voor t eerst geitenkaas op, best lekker nog..
Net alsfeta-kaas
.
Ik was het dit keer niet, ik zweer hetquote:Op maandag 21 maart 2005 15:46 schreef Zhenar het volgende:
Ik vind dat alle sex voorlopig uit het topic gebanned moet worden.
Dude, ga met je flippo's spelen ofzoquote:Op maandag 21 maart 2005 15:45 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik werk wel op een plek waar veel studenten werkenquote:Op maandag 21 maart 2005 15:47 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Shit, weer fout
Een telecommunicatie bedrijf. Daar werken veel studenten e.d.
* Babette geeft Christine een zakdoekje...quote:Op maandag 21 maart 2005 15:46 schreef Christine het volgende:
ja die van VDH en ja ik moet ervan janken.
Hang ervan af welke je haalt. Zolang er maar opstaat grieks, dan is het van geitenmelk gemaaktquote:Op maandag 21 maart 2005 15:48 schreef Christine het volgende:
[..]
Officieel wel ja.
Maar de NL feta wordt van koeienmelk gemaakt.
Flippo's zijn passé mên.quote:Op maandag 21 maart 2005 15:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dude, ga met je flippo's spelen ofzo
Ja,die kinderen horen papa's en mama's "vrienden" allemaal praten over die dingenquote:Op maandag 21 maart 2005 15:47 schreef Orginial het volgende:
[..]
Het ligt allemaal aan dat oversexte gedoe van de oldbies.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |