Ja dat tintelen is echt superirritantquote:Op maandag 21 maart 2005 15:26 schreef BVO het volgende:
Oh ja, die prikken waren nog het vervelendste.. Maar dat voel je na de eerste ook amper meer.
Wat ik ook naar vond: Dat je met zo'n gevoelloze dikke wang liep, en dat 'ie tintelen ging wanneer die verdoving af aan het lopen was..
* BVO zit nu aan de pringles..
Taniaquote:Op maandag 21 maart 2005 15:27 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Voor mij geldt ongeveer precies hetzelfde
Die verdovingsprikken zijn niet leuk
water drinken is de eerste uren ook not done, alles loopt er weer uit....quote:Op maandag 21 maart 2005 15:28 schreef Duiveltja het volgende:
En je halve tong is verdoofd dus je praat ook alsof je dronken bent.
De Dijkquote:Op maandag 21 maart 2005 15:29 schreef babette21 het volgende:
ohja nog ff voor iedereen die 't gehad heeft... gewoon omdat 't ontzettend waar is enzo....
quote:Op maandag 21 maart 2005 15:29 schreef babette21 het volgende:
ohja nog ff voor iedereen die 't gehad heeft... gewoon omdat 't ontzettend waar is enzo....
hoe dat nu zit
daar kom je nooit achter
voor je gevoel tot je nek in de shit
je komt er niet uit
het lijkt niet te mogen
je wil alles liever
alles liever dan dit
maar ik zeg
wanhoop niet - wanhoop niet
straks is het allemaal weer anders
en misschien wel beter dan ooit
dus wanhoop niet - wanhoop nooit
jij bent de lul
dat gaat altijd zo blijven
dat is de prijs voor al je geklooi
en dan opeens
hoeft er maar dit te gebeuren
en alles is prachtig
het gaat geweldig en alles is zo mooi
ik zeg
dus wanhoop niet - wanhoop nooit
de ene dag king
de volgende kinkel
hoe hoger de top
hoe dieper het dal
zo ben je nergens
zo kom je overal
nu zit je stil
straks ben je niet meer te houden
zo gaat het leven
voor wie er alles van wil
dus wanhoop niet
wanhoop nooit
Jaaaa, dat is echt verschrikkelijk! Moest ik ook ooit doen bij de ortho... Daar heb ik nog steeds trauma's van!quote:Op maandag 21 maart 2005 15:30 schreef Christine het volgende:
Ach, die verdovingsprikken zijn een eitje. Ik heb er al zoveel gehad intussen...
Wat pas vervelend is, is gipshappen
Ik moest van dat paarse spul happen, en dat moet je 5 minuten in je mond houden.
En dat had geen seconde langer moeten zijn, want ik kreeg serieus bijna een paniekaanval omdat ik dacht dat ik ging stikken.
Ik heb besloten om 1 dag over te slaanquote:Op maandag 21 maart 2005 15:31 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dizer![]()
Moet jij niet eens aan je huiswerk?!?
quote:Op maandag 21 maart 2005 15:30 schreef Christine het volgende:
Ach, die verdovingsprikken zijn een eitje. Ik heb er al zoveel gehad intussen...
Wat pas vervelend is, is gipshappen
Ik moest van dat paarse spul happen, en dat moet je 5 minuten in je mond houden.
En dat had geen seconde langer moeten zijn, want ik kreeg serieus bijna een paniekaanval omdat ik dacht dat ik ging stikken.
Ik kan mijn kaak nu nog maar voor de helft open doenquote:Op maandag 21 maart 2005 15:31 schreef Duiveltja het volgende:
Maar heb je er dan nog lang last van?
Ik gebruik op werk namelijk veel mijn stem
Nou dat valt mee dan!quote:Op maandag 21 maart 2005 15:31 schreef Orginial het volgende:
Morgen heb ik een MO Boekverslag, nog nooit gehad; maar goed..
Ik ben nog steeds vrolijk.![]()
![]()
Moet je maar niet grappig doen in ONZ en gewoon alleen hier grappig zijnquote:Op maandag 21 maart 2005 15:31 schreef Bupatih het volgende:
Kunnen jullie alsjeblieft wat langzamer posten?
Ik vind dit niet meer leuk zo
Boehoehoe
Ik had de dag erna al bijna geen last meer, maar hangt er helemaal vanaf hoe ze bij je staan. Als ze gewoon verticaal staan is het zo gedaan, als ze horizontaal liggen kan het behoorlijk vervelend worden heb ik gehoord.quote:Op maandag 21 maart 2005 15:31 schreef Duiveltja het volgende:
Maar heb je er dan nog lang last van?
Ik gebruik op werk namelijk veel mijn stem
Ik ookquote:Op maandag 21 maart 2005 15:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb besloten om 1 dag over te slaan
En door jou ben ik verslaafd aan "De keuzes die je maakt" van Van Dik Houtquote:Op maandag 21 maart 2005 15:32 schreef babette21 het volgende:
OMG Mede-DeDijk-Fans...... er bestaan nog wonderen in deze bikkelharde wereld
quote:Op maandag 21 maart 2005 15:32 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik kan mijn kaak nu nog maar voor de helft open doen
Waar werk je dan?![]()
Ja inderdaad... het viel me mee dat ze daarna allemaal nog vast zaten. Het voelt absoluut niet prettigquote:Op maandag 21 maart 2005 15:32 schreef babette21 het volgende:
[..]en dan lijkt 't of ze al je tanden en kiezen uit je bek trekken........
![]()
quote:Op maandag 21 maart 2005 15:32 schreef babette21 het volgende:
OMG Mede-DeDijk-Fans...... er bestaan nog wonderen in deze bikkelharde wereld
Yaaaaayquote:
Ja ik heb ook het idee dat er iets niet kloptquote:Op maandag 21 maart 2005 15:33 schreef BVO het volgende:
[..]. Dan heb ik wel veel mazzel gehad.
.
De eerste keer was ik die avond alweer helemaal in orde..
Jij bent toch die ene gast die de hele tijd roept:quote:
Hoe kan ik hier nou grappig zijn en ad rem doen als ik pas iets gequote krijg als jullie anderhalf topic verder zijnquote:Op maandag 21 maart 2005 15:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Moet je maar niet grappig doen in ONZ en gewoon alleen hier grappig zijn![]()
Dat kun je welquote:Op maandag 21 maart 2005 15:34 schreef Christine het volgende:
Ik heb al twee maanden voor mezelf een baaldag... maar nu moet ik in één maand mijn hele project nog afmaken
Neu ik verkoop de Straatkrantquote:Op maandag 21 maart 2005 15:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jij bent toch die ene gast die de hele tijd roept:
Broodje Mario, 2 euro!! Dubbel beleg!!
Hmm... broodje Mario
ja dat nr. helpt uiteindelijk iedereen uit de shitquote:Op maandag 21 maart 2005 15:33 schreef Dizer het volgende:
En door jou ben ik verslaafd aan "De keuzes die je maakt" van Van Dik Hout
Nieuwe uitdaging voor jequote:Op maandag 21 maart 2005 15:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoe kan ik hier nou grappig zijn en ad rem doen als ik pas iets gequote krijg als jullie anderhalf topic verder zijn
Die is vies. Die slaat vliegen dood met zijn hand en dan gaat ie je broodje beleggenquote:Op maandag 21 maart 2005 15:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jij bent toch die ene gast die de hele tijd roept:
Broodje Mario, 2 euro!! Dubbel beleg!!
Hmm... broodje Mario
Moet je gewoon wat spontane grappen maken die geen reactie zijn op een ander bericht. Grappen die overal passen! Dan post je er gewoon een paar en lees je later terug hoe hard wij er om hebben gelachen!quote:Op maandag 21 maart 2005 15:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoe kan ik hier nou grappig zijn en ad rem doen als ik pas iets gequote krijg als jullie anderhalf topic verder zijn
Oh? Wie mailt 'm ff naar mequote:Op maandag 21 maart 2005 15:36 schreef babette21 het volgende:
ja dat nr. helpt uiteindelijk iedereen uit de shit
Leuk is datquote:Op maandag 21 maart 2005 15:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
zowel Van DikHout als De Dijk zijn zwaar relaxed in de auto; en aangezien het nu weer raampje-open-weer is... wat kunnen mensen toch raar kijken als je keihard aan 't meeblèren bent
Op werk zit ik veel, praat ik (teveelquote:
Bij Telderquote:Op maandag 21 maart 2005 15:37 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Op werk zit ik veel, praat ik (teveel) met collega's en daarna is het back to home (of de stad in
).
Kijk, dat kan iedere simpele ziel.quote:Op maandag 21 maart 2005 15:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Moet je gewoon wat spontane grappen maken die geen reactie zijn op een ander bericht. Grappen die overal passen! Dan post je er gewoon een paar en lees je later terug hoe hard wij er om hebben gelachen!
Wie? Wat? Waarom? Waar? Wortel?quote:Op maandag 21 maart 2005 15:38 schreef Christine het volgende:
Bupa er is een keywoord voor succes: onverdeelde aandacht.
Niet zeker,maar wel bijna zekerquote:Op maandag 21 maart 2005 15:36 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ohnee, weet je zeker dat Marc Dutroux achter de tralies zit?![]()
Zal ik de opmerking over "foto's?quote:
Ik heb gelijk he?!? Ik wist het welquote:
Dat meen je niet, das mijn favoriete broodjequote:Op maandag 21 maart 2005 15:36 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Die is vies. Die slaat vliegen dood met zijn hand en dan gaat ie je broodje beleggen![]()
* mark_03 lurkt aan z'n splitquote:Op maandag 21 maart 2005 15:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
zowel Van DikHout als De Dijk zijn zwaar relaxed in de auto; en aangezien het nu weer raampje-open-weer is... wat kunnen mensen toch raar kijken als je keihard aan 't meeblèren bent
Geen kutkinderen?quote:Op maandag 21 maart 2005 15:39 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik heb gelijk he?!? Ik wist het wel
Ik pas op hele lieve kindjes
Een keer in de twee weken ofzo
Ja, dat heb ik al gedaan.quote:Op maandag 21 maart 2005 15:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zal ik de opmerking over "foto's?" ff inkoppen?
Aah, daar liggen ze: Sam en Tijnquote:Op maandag 21 maart 2005 15:39 schreef Nano het volgende:
[..]
Niet zeker,maar wel bijna zeker
Kijk eens even in de slaapkamer,misschien liggen ze nog in ons bed?
![]()
Foto'squote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |