Bij Telderquote:Op maandag 21 maart 2005 15:37 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Op werk zit ik veel, praat ik (teveel) met collega's en daarna is het back to home (of de stad in
).
Kijk, dat kan iedere simpele ziel.quote:Op maandag 21 maart 2005 15:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Moet je gewoon wat spontane grappen maken die geen reactie zijn op een ander bericht. Grappen die overal passen! Dan post je er gewoon een paar en lees je later terug hoe hard wij er om hebben gelachen!
Wie? Wat? Waarom? Waar? Wortel?quote:Op maandag 21 maart 2005 15:38 schreef Christine het volgende:
Bupa er is een keywoord voor succes: onverdeelde aandacht.
Niet zeker,maar wel bijna zekerquote:Op maandag 21 maart 2005 15:36 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ohnee, weet je zeker dat Marc Dutroux achter de tralies zit?![]()
Zal ik de opmerking over "foto's?quote:
Ik heb gelijk he?!? Ik wist het welquote:
Dat meen je niet, das mijn favoriete broodjequote:Op maandag 21 maart 2005 15:36 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Die is vies. Die slaat vliegen dood met zijn hand en dan gaat ie je broodje beleggen![]()
* mark_03 lurkt aan z'n splitquote:Op maandag 21 maart 2005 15:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja dat nr. helpt uiteindelijk iedereen uit de shit
zowel Van DikHout als De Dijk zijn zwaar relaxed in de auto; en aangezien het nu weer raampje-open-weer is... wat kunnen mensen toch raar kijken als je keihard aan 't meeblèren bent
Geen kutkinderen?quote:Op maandag 21 maart 2005 15:39 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik heb gelijk he?!? Ik wist het wel
Ik pas op hele lieve kindjes
Een keer in de twee weken ofzo
Ja, dat heb ik al gedaan.quote:Op maandag 21 maart 2005 15:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zal ik de opmerking over "foto's?" ff inkoppen?
Aah, daar liggen ze: Sam en Tijnquote:Op maandag 21 maart 2005 15:39 schreef Nano het volgende:
[..]
Niet zeker,maar wel bijna zeker
Kijk eens even in de slaapkamer,misschien liggen ze nog in ons bed?
![]()
Foto'squote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |