En wat nou als er kinderen zijn die écht problemen hebben?quote:Op donderdag 14 april 2005 16:45 schreef Orginial het volgende:
[..]
Geen idee, wij hadden breezerlol met de Kindertelefoon. Maarja dat vinden jullie weer kinderachtig enzo. Chagrijnen.
Ik zie hem ook niet.quote:
Anders reageer je even voorbarig. Maar aangezien je toch een terechtwijzing verwacht:quote:Op donderdag 14 april 2005 16:45 schreef Orginial het volgende:
[..]
Geen idee, wij hadden breezerlol met de Kindertelefoon. Maarja dat vinden jullie weer kinderachtig enzo. Chagrijnen.
Jij wou weten wat flexibel is, toch?quote:Op donderdag 14 april 2005 16:49 schreef Zhenar het volgende:
Oh, Dizer, op de kinky-schaal scoor ook jij natuurlijk erg hoog!![]()
Oh ja!quote:Op donderdag 14 april 2005 16:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jij wou weten wat flexibel is, toch?
Rekelquote:Op donderdag 14 april 2005 16:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb de Kindertelefoon ook wel eens voor de grap gebeld.. In groep 6 of 7 ofzo was dat.
Nou, ik moest enorm lachen.quote:Op donderdag 14 april 2005 16:53 schreef Orginial het volgende:
*Laatmaar chagrijnen..
Ben je nou zo dom of doe je maar alsof?quote:Op donderdag 14 april 2005 16:53 schreef Orginial het volgende:
*Laatmaar chagrijnen..
Dat we jou infantiele spelletje niet leuk vinden betekend niet dat we chagrijnig zijn. Alleen dat we ethische mensen zijn.quote:Op donderdag 14 april 2005 16:53 schreef Orginial het volgende:
[Sneu verhaal]
quote:
Ik zou zeggen "meer kinky"quote:Op donderdag 14 april 2005 16:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoe schrijf je het goed dan? Kinkyer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |