Ik was mooi stil vanaf vanmiddagquote:
klinkt raarquote:Op zaterdag 2 april 2005 20:32 schreef Dizer het volgende:
Hoe heet zo een ding ook al weer dat je omkrijgt als he gek wordt en naar een mental hospital moet en zo. Zo een jasje waar je niet meer van kan bewegen en zo.. ben het even kwijt..
Dwangbuisquote:Op zaterdag 2 april 2005 20:32 schreef Dizer het volgende:
Hoe heet zo een ding ook al weer dat je omkrijgt als he gek wordt en naar een mental hospital moet en zo. Zo een jasje waar je niet meer van kan bewegen en zo.. ben het even kwijt..
Dwangbuis.quote:Op zaterdag 2 april 2005 20:32 schreef Dizer het volgende:
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 2 april 2005 20:32 schreef mark_03 het volgende:
Whaha, prachtige TV net, Over de toppers![]()
Zeep voor Dove
Ik weet wat je bedoeld... maar weet de naam niet. Dwangbuis is 't niet geloof ik, dat is de ruimtequote:Op zaterdag 2 april 2005 20:32 schreef Dizer het volgende:
Ik reageer me op die manier afquote:
En ik dan?quote:
Als ik er aan denk moet ik weer lachequote:
Omdat je zo lief bent, mag je me het engelse woord daarvan gevenquote:Op zaterdag 2 april 2005 20:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En ik dan? [afbeelding]
Ik postte al toen ik niksans bericht nog niet zag.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 2 april 2005 20:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Omdat je zo lief bent, mag je me het engelse woord daarvan geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |