Wat drink je eik? Ben je een bier, breezer of mixdranjezuipert?quote:
you sneaky bastardquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:37 schreef Dizer het volgende:
Nou staat er Bupatih onderin mijn OP
Sneaky hoor![]()
Ja he, en weet je wat het leuke is aan liefde?!? Nee? Om het te delen met anderen, erover te praten etc.quote:
Meestal wijn, soms een mixje en heel soms tequila en nog minder vaak bierquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:39 schreef Duiveltja het volgende:
Post ik nu alweer als het topic al dicht is![]()
[..]
Wat drink je eik? Ben je een bier, breezer of mixdranjezuipert?
Ah...donderdag nog iets gepland?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:41 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Meestal wijn, soms een mixje en heel soms tequila en nog minder vaak bier
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:41 schreef babette21 het volgende:
om nog even in 't thema te blijven: Paul zing op ned.3 "vleugels van mijn vlucht".....![]()
edit: kut, hij verragt de tekst....
en nu ga ik echt
De komende week wordt het weer niets vrees ik. Donderdagavond moet ik naar de bouwmarkt om verf e.d. te kopen en het weekend gaan we verven, laminaat leggen en verhuizenquote:
Kweenie...heb eik wel weer zin om flink kort te gaan, hoe raar dat ook klinktquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:43 schreef Tania18 het volgende:
[..]
De komende week wordt het weer niets vrees ik. Donderdagavond moet ik naar de bouwmarkt om verf e.d. te kopen en het weekend gaan we verven, laminaat leggen en verhuizen![]()
Jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |