Ja, preciesquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
En terecht ook. We zijn allemaal toch een soort van "Internet" vrienden van elkaar.
Kijk maar, we maken ons ook zorgen om Dada. Snappie?
das waar, het lucht wel op.. maar er zijn hier genoeg mensen waarvan je niet wilt dat die het lezen zegmaar..quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat klopt ook, maar soms is het prettig om het te uiten op een forum. Niemand die je persoonlijk kent en zo. Is meestal wel prettig. Mijn echte probleem heb ik dus nooit met iemand erover gehad. Uiteraard wel ooit als een kloon in R&P gepost, wat wel prettig voelt om erover te praten.
da's absoluut waar.... daarom kom ik ook niet met 'n hulpverleningsplan zodra iemand hier 't woord 'depri' gebruikt... maar aan de andere kant denken mensen wel vaak dat de wereld praktisch moet vergaan voor er hulp gezocht moet worden... en geloof me: we zijn ook [of: juist] blij met de minder heftige gevallen.... [overigens is er uiteraard 'n groot verschil tussen 18-ers en 18+ers].....quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:13 schreef Dizer het volgende:
Ik denk dat het wel meevalt hoor. Ik denk dat mensen die hun problemen op forums bespreken lang niet erg zijn als problemen die proffesioneel hulp nodig hebben. Ik denk ook dat de jongeren van tegenwoordig te snel met het woord "depri" gooien. We gaan even door een moeilijke periode, maar depri is echt iets wat je niet wil zijn. En als je depri bent, ben je dat niet hier het ene moment de komiek aan het spelen en een andere moment aan het janken.
Hee, ik was eerst met die vraagquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:18 schreef bar_rel het volgende:
Babette, misschien is dit een stomme vraag...maar wat doe jij dan precies?
Je vindt het vragen wat iemand doet voor de kost wel interessant, heh?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:13 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wat doe je voor werk babette???
Hoi allemaal trouwens!
Nog niet.quote:
ohjaquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:16 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik onderzoek het alleen maar. Ik voel me geweldig vanavond
Zij doet waarschijnlijk iets in mijn richting, dus vind ik het in dit geval wel erg interessant jaquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:18 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Je vindt het vragen wat iemand doet voor de kost wel interessant, heh?
Aaaahh.. ik hou van beginnende liefdesquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Nog niet..
Maar laat ik het erop houden dat het leren me allemaal niet meer uitmaak en ik me toch welvoel.
.
Het probleem van internet is ook dat mensen erin (kunnen) blijven hangen. Dat heb ik zelf in R&P gezien: mensen die in een slachtofferrol kruipen (want het gaat zo kut) en genieten van de aandacht die dat met zich mee brengt. En die zo onbewust of bewust in hetzelfde cirkeltje blijven hangen.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:18 schreef babette21 het volgende:
da's absoluut waar.... daarom kom ik ook niet met 'n hulpverleningsplan zodra iemand hier 't woord 'depri' gebruikt... maar aan de andere kant denken mensen wel vaak dat de wereld praktisch moet vergaan voor er hulp gezocht moet worden... en geloof me: we zijn ook [of: juist] blij met de minder heftige gevallen.... [overigens is er uiteraard 'n groot verschil tussen 18-ers en 18+ers].....
en nou niet allemaal morgen meteen 'n verwijsbrief gaan halen he... maakte maar 'n "algemeen" zijsprongetje...
ik weet de gradaties niet van depressief zijnquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:20 schreef Tania18 het volgende:
[..]
O ja
Maar dan moet je wel eerst heel erg depressief zijn, anders mag het niet
Miendobbelsteen?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:21 schreef Christine het volgende:
[..]
Het probleem van internet is ook dat mensen erin (kunnen) blijven hangen. Dat heb ik zelf in R&P gezien: mensen die in een slachtofferrol kruipen (want het gaat zo kut) en genieten van de aandacht die dat met zich mee brengt. En die zo onbewust of bewust in hetzelfde cirkeltje blijven hangen.
Je mocht toch geen depressieve mensen interviewen?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:20 schreef Tania18 het volgende:
[..]
O ja
Maar dan moet je wel eerst heel erg depressief zijn, anders mag het niet
miendobbelsteen soms?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:21 schreef Christine het volgende:
[..]
Het probleem van internet is ook dat mensen erin (kunnen) blijven hangen. Dat heb ik zelf in R&P gezien: mensen die in een slachtofferrol kruipen (want het gaat zo kut) en genieten van de aandacht die dat met zich mee brengt. En die zo onbewust of bewust in hetzelfde cirkeltje blijven hangen.
haha ja nu je het zegt... maar wel logisch, want ik loop hier plots [onbedoeld!] interessant te doen...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:18 schreef Duiveltja het volgende:
Je vindt het vragen wat iemand doet voor de kost wel interessant, heh?
En waarom was het in mijn geval interessant?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:19 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Zij doet waarschijnlijk iets in mijn richting, dus vind ik het in dit geval wel erg interessant ja
Jeugdzorg, daar zou ik nou ook graag willen werkenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
haha ja nu je het zegt... maar wel logisch, want ik loop hier plots [onbedoeld!] interessant te doen...
ik werk momenteel als ambulant hulpverlener/casemanager bij Jeugdzorg....
Niet als je je hoofd bij de rentestanden, overheidsobligaties en geldvraag moet houden.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:21 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Aaaahh.. ik hou van beginnende liefdes
zo van, als het slecht met me gaat krijg ik aandacht, maar als het beter met me gaat vergeten ze me weer...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:21 schreef Christine het volgende:
[..]
Omdat ik dacht dat als jij in een winkel in Utrecht werkte ik je wel een keer stiekem kon bespiedenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:22 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
En waarom was het in mijn geval interessant?
Andere richting als mij, ik wil graag auteur, acteur, producer, filmmakerquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:22 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Jeugdzorg, daar zou ik nou ook graag willen werken![]()
wederom helemaal waar.... internet is oke om je ei kwijt te kunnen, maar niet om te reflecterenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:21 schreef Christine het volgende:
Dat zou ik ook wel willen, maar dan moest ik weer een andere opleiding doenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:23 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Andere richting als mij, ik wil graag auteur, acteur, producer, filmmaker, achter de radio/tv, of uitgever willen worden
media en managementquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:24 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel willen, maar dan moest ik weer een andere opleiding doen
Oh ja het staat 2-0 voor mij hehquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:23 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Omdat ik dacht dat als jij in een winkel in Utrecht werkte ik je wel een keer stiekem kon bespieden
My life in a nutshell!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
wederom helemaal waar.... internet is oke om je ei kwijt te kunnen, maar niet om te reflecteren
't helpt je uiteindelijk niet veel verder & je plaatst jzelf eigenlijk ook nog eens in 'n sociaal isolement
Rustig aan he.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:26 schreef Tania18 het volgende:
Maar Beev, ik wil meer horen. Hoe heet ze, hoe vaak zijn jullie uit geweest, waar ken je haar van etc
Dat zal best wel jaquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:26 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Oh ja het staat 2-0 voor mij heh![]()
Sluit niet uit dat het ooit nog 3-0 word
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:22 schreef Tania18 het volgende:
Jeugdzorg, daar zou ik nou ook graag willen werken![]()
Werk je bij parnassia?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:28 schreef babette21 het volgende:
[..]dat hoor je door de huidige media enzo niet veel
maar 't blijft enorm boeiend [ondanks de heisa] en is in verhouding tot groepswerk enzo minder zwaar
dat vond ik ook supertof, maar zat na twee jaar wel mooi out-te-burnen......
in welke regio woon je? komen nl regelmatige interne vacatures langs [zuid-holland]...
In Utrechtquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:28 schreef babette21 het volgende:
[..]dat hoor je door de huidige media enzo niet veel
maar 't blijft enorm boeiend [ondanks de heisa] en is in verhouding tot groepswerk enzo minder zwaar
dat vond ik ook supertof, maar zat na twee jaar wel mooi out-te-burnen......
in welke regio woon je? komen nl regelmatige interne vacatures langs [zuid-holland]...
Nee, ik denk het niet. Je foto's zijn erg herkenbaar, daarnaast is het zo dat je ogen je toch zouden verraden.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:27 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat zal best wel ja
Ik kan mijn haar kort knippen en knalrood verven ofzo, misschien helpt dat
Gekleurde lenzenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:29 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nee, ik denk het niet. Je foto's zijn erg herkenbaar, daarnaast is het zo dat je ogen je toch zouden verraden.
3e keer moet er iemand trakteren
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:30 schreef bar_rel het volgende:
Lieve mensen,
Dit bericht schrijf ik naar aanleiding van een gesprek met jullie op Fok!.nl rond een uur of half twaalf. Na mijn come-back later deze avond moet ik jullie meededelen dat ik Fok! ga verlaten. Maar niet voor lang want ik zal morgen weer volop kunnen posten, alleen heeft deze meneer nu zijn rust hard nodig. Hij zal dromen van jullie
Met vriendelijke groeten,
Barrel
Dat had je beter in 10 verschillende posts kunnen zetten, dat helpt weer voor je postaantalquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:30 schreef bar_rel het volgende:
Lieve mensen,
Dit bericht schrijf ik naar aanleiding van een gesprek met jullie op Fok!.nl rond een uur of half twaalf. Na mijn come-back later deze avond moet ik jullie meededelen dat ik Fok! ga verlaten. Maar niet voor lang want ik zal morgen weer volop kunnen posten, alleen heeft deze meneer nu zijn rust hard nodig. Hij zal dromen van jullie
Met vriendelijke groeten,
Barrel
Let jij erop als je op straat loopt dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:31 schreef BVO het volgende:
Ik ben nog nooit door een FOK!ker herkend.
Enk heb er zelf ook nog nooit een gezien.
*jaloers isquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:31 schreef Christine het volgende:
Naar de kapper (Brett uit Het Blok)
nee bureau jeugdzorg, werk wel veel samen met Parnassia/De Juttersquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:29 schreef Christine het volgende:
Werk je bij parnassia?
Deal...als het tijdens uitgaan is krijg je een drankje van mequote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:31 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Gekleurde lenzen![]()
Ja jij mag trakteren dan![]()
Ik wel, ik ben ooit gespotquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:31 schreef BVO het volgende:
Ik ben nog nooit door een FOK!ker herkend.
Enk heb er zelf ook nog nooit een gezien.
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:31 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat had je beter in 10 verschillende posts kunnen zetten, dat helpt weer voor je postaantal
Afgesprokenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:32 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Deal...als het tijdens uitgaan is krijg je een drankje van me
Ik let op mooie vrouwen.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:32 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Let jij erop als je op straat loopt dan?
En nog steeds heb ik geen smeuiige details gehoordquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik let op mooie vrouwen.
Op straat en op FOK!. Heb nog nooit een gelijkenis gezien..
Ik heb wel eens als ik in Amsterdam Centraal loop dat ik bang dat ik herkend wordt ofzoquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik let op mooie vrouwen.
Op straat en op FOK!. Heb nog nooit een gelijkenis gezien..
Later. Misschien.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:33 schreef Tania18 het volgende:
[..]
En nog steeds heb ik geen smeuiige details gehoord![]()
oke dan... da's niet zo ver van Alphen en Gouda....quote:
Is goed! Als het goed is ben ik eind juli klaar dus dan ga ik hard op zoek.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
oke dan... da's niet zo ver van Alphen en Gouda....
nou mocht je 's vacatures willen dan moet je 't maar zeggen; mail ik ze wel door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |