quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:30 schreef bar_rel het volgende:
Lieve mensen,
Dit bericht schrijf ik naar aanleiding van een gesprek met jullie op Fok!.nl rond een uur of half twaalf. Na mijn come-back later deze avond moet ik jullie meededelen dat ik Fok! ga verlaten. Maar niet voor lang want ik zal morgen weer volop kunnen posten, alleen heeft deze meneer nu zijn rust hard nodig. Hij zal dromen van jullie
Met vriendelijke groeten,
Barrel
Dat had je beter in 10 verschillende posts kunnen zetten, dat helpt weer voor je postaantalquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:30 schreef bar_rel het volgende:
Lieve mensen,
Dit bericht schrijf ik naar aanleiding van een gesprek met jullie op Fok!.nl rond een uur of half twaalf. Na mijn come-back later deze avond moet ik jullie meededelen dat ik Fok! ga verlaten. Maar niet voor lang want ik zal morgen weer volop kunnen posten, alleen heeft deze meneer nu zijn rust hard nodig. Hij zal dromen van jullie
Met vriendelijke groeten,
Barrel
Let jij erop als je op straat loopt dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:31 schreef BVO het volgende:
Ik ben nog nooit door een FOK!ker herkend.
Enk heb er zelf ook nog nooit een gezien.
*jaloers isquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:31 schreef Christine het volgende:
Naar de kapper (Brett uit Het Blok)
nee bureau jeugdzorg, werk wel veel samen met Parnassia/De Juttersquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:29 schreef Christine het volgende:
Werk je bij parnassia?
Deal...als het tijdens uitgaan is krijg je een drankje van mequote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:31 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Gekleurde lenzen![]()
Ja jij mag trakteren dan![]()
Ik wel, ik ben ooit gespotquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:31 schreef BVO het volgende:
Ik ben nog nooit door een FOK!ker herkend.
Enk heb er zelf ook nog nooit een gezien.
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:31 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat had je beter in 10 verschillende posts kunnen zetten, dat helpt weer voor je postaantal
Afgesprokenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:32 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Deal...als het tijdens uitgaan is krijg je een drankje van me
Ik let op mooie vrouwen.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:32 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Let jij erop als je op straat loopt dan?
En nog steeds heb ik geen smeuiige details gehoordquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik let op mooie vrouwen.
Op straat en op FOK!. Heb nog nooit een gelijkenis gezien..
Ik heb wel eens als ik in Amsterdam Centraal loop dat ik bang dat ik herkend wordt ofzoquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik let op mooie vrouwen.
Op straat en op FOK!. Heb nog nooit een gelijkenis gezien..
Later. Misschien.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:33 schreef Tania18 het volgende:
[..]
En nog steeds heb ik geen smeuiige details gehoord![]()
oke dan... da's niet zo ver van Alphen en Gouda....quote:
Is goed! Als het goed is ben ik eind juli klaar dus dan ga ik hard op zoek.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
oke dan... da's niet zo ver van Alphen en Gouda....
nou mocht je 's vacatures willen dan moet je 't maar zeggen; mail ik ze wel door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |